Raar paard ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cem89

Berichten: 30
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Bilthoven

Raar paard ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 21:53

Als mijn paard zijn eten heeft dan veegt hij het met zijn neus allemaal zijn voerbak uit! Het ligt dan allemaal op de grond, en dan eet hij eerst het eten uit zijn voerbak op en daarna gaat hij van de grond eten.
Doet hij dit omdat hij dan iets te doen heeft voor een tijdje? En hoe leert een paard nou weer zo iets? Verward

En dan had ik nog een vraagje, als ik het hoofdstel van mijn paard in doe dan gaat hij regelmatig gapen.. Weet iemand waarom?

Dat wilde ik graag ff weten, niet dat ik er wat aan heb, maar dan weet ik het maar he? Knipoog

Groetjes Cem

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:58

vr.1 heb je een normale voerbak? zo ja, dat doed mijne ook die kwat het gewoon uit. niet gek hij laat het gewoon uit ze mond valle...

vr2. pestkop Tong uitsteken haha nee dat weet ik niet hoor

Niety

Berichten: 143
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:25

Mischien heeft hij wel iets aan zijn tanden??? Mischien kan de paardentandarts eens een keer kijken ? Lachen Maar mischien zit ik er ook wel helemaal naast hoor.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:32

Mijn paard krijgt elke dag een paar wortels over zijn voer heen savonds, hij gooit eerst de wortels er uit en gaat dan zijn biks eten met het gevolg dat de stal eigenaar de wortels er weer in moet gooien. (zijn voerbak zit aan de buite zijde van de stal ) Dus ik heb ook een raar paard Haha! en dat gapen weet ik niet dat deed mijn pony en vorge paard ook altijd

Cem89

Berichten: 30
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 22:33

Nee hij is laatst bij de tandarts geweest, maar hij veegt het echt eruit..heel raar Knipoog

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:50

Gewoon een zwerfkei bij het voer op gooien, die gooit ie er niet zo snel uit en hij is langer met zijn voer bezig.

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:08

Misschien vindt hij het gewoon fijner om vanaf een lage plek te eten. Is ook een natuurlijker houding voor een paard.

ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:35

hoi!!
princess doet da ook das wel grappig
ma eerst doe ze zo wa eten uit haar emmer
en dan eet ze al de restjes van de grond Haha!