Fitz op de Hippiade

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Fitz op de Hippiade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 19:24

Vanochtend om 10 voor 5 was ik er al uit Slapen
Op stal aangekomen bleek dat ik de eerste was dus mijn programma liep enige vertraging op omdat ik alle paarden heb gevoerd. Daarna ben ik gaan vlechten en Fitz was erg knuffelig Lovers
Gelukkig zat het verkeer niet tegen en waren we ruim op tijd in Ermelo.

Het losrijden ging wel fijn, hij werd ietsje narrig aan het eind maar als hij dan in zijn waarde gelaten wordt gaat het prima.
Ilindra, de Boktfotograaf, was inmiddels ook gearriveerd met haar schattige pup. Mijn man was nog onderweg maar die stond in de file Boos!

Toen mocht hij de ring in. Ik vond hem ietsje mat, hij kan spectaculairder maar bij Fitz is het altijd balanceren op de grens van wat kan en niet kan.
Fitz toonde ook nog eigen initiatief en maakte na een C-I-E lijntje een mooie wissel, he Lia, alleen werd die daar niet gevraagd Knipoog
Jammer dus terug naar stap en bij A een iets minder mooie wissel.
Verder was het wel netjes maar was het genoeg?

Mijn man kwam ook richting de ring en die was dus net te laat.
Van Lia kreeg ik de fotorolletjes direct overhandigd, maar ik heb nog geen tijd gehad om ze weg te brengen dus dat ga ik morgenochtend maar doen.

Wij zijn met zijn allen terug gegaan naar de trailer en hebben Fitz verzorgd. Omdat er niet gebeld werd door de supporters die mee waren hadden wij al het idee dat het niet zo hoog zo zijn.
En idd, de punten vielen erg tegen. Weliswaar zat er 1 grove fout in maar er waren mensen met nog veel meer fouten en hogere percentages.
Hij had 179, 175 en 164 (!) punten, een totaal percentage van 57,6 %, wat uiteindelijk resulteerde in een 14e plaats.

Dit was tevens de afsluiting voor de combinatie Dennis en Fitzroy, dus voor hem was het wel jammer dat zijn punten tegenvielen.
Bij mij zelf overheerst het gevoel dat Fitz maar mooi bij de 48 beste Z2 paarden van Nederland hoorde *LOL*

Ik neem Fitz vanaf morgen weer over en ga hem langzaam afbouwen naar recreatiepaard voor mijn man.
Fitz is een fantastisch leerpaard maar verder dan Z2 zit er gewoon niet in.
En dan moet je ook zo reeel zijn tegenover je paard om niet meer te eisen dan dit.
Het is mooi geweest en Fitz mag gaan rentenieren!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:26

Wil je man niet de wedstrijden in Haha!

Jammer van de punten, maar toch ontzettend goed gedaan zeg!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 19:28

LuvdaTossa schreef:
Wil je man niet de wedstrijden in Haha!



Ik wil hem leren springen en ik geloof dat ie dat nog ziet zitten ook. Dressuur is voor homo's volgens hem Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:30

Fijn voor Fitz dat hij met pensioen mag........... helaas is zijn laatste optreden geen bekroning op zijn werk geweest......... althans is het natuurlijk wel! Om als 14de te eindigen in het Z2 op de hippiade is an zich al geen slechte prestatie, het is al heel wat als jij je ervoor kwalificeert.

Ik vind het knap! heel knap Haha! Haha! Haha!


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:33

Toppie hoor!
Jammer van die punten, maar als het gevoel goed zit... Who cares!

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:37

Ik vind het ook heel knap! 14e op de Hippiade in de Z2, dat doen toch niet veel mensen na!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:46

Ik vind het heel knap en ik doe het hem zeker niet na!! OK dan! Hele fijne tijd nog met Fitz...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:06

Heel gaaf! Ik vond het al TOP dat Fitz naar de Hippiade mocht! En ach..........je had het al zo moeilijk met de gedachte dat je afscheid moest nemen van hem.............dat het wel de fijnste oplossing is die je je kan bedenken. En Fitz zal vast geen moeite hebben met rentenieren.

Wanneer gaan we dat buitenritje maken Haha!

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:14

Echt jammer dat de punten iets tegenvallen (vooral die 164)..Maar wel supermooie om op de hippiade afscheid te kunnen nemen van de dressuursport. Veel plezier met de komende buitenritten! OK dan!

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 20:55

Ragne schreef:
Maar wel supermooie om op de hippiade afscheid te kunnen nemen van de dressuursport. Veel plezier met de komende buitenritten! OK dan!


Hoho, Fitz en ik stoppen er (nog) niet mee als combinatie. We bouwen langzaam af. Knipoog Gewoon wedstrijden rijden op een wat lager pitje en niet meer zo fanatiek.
Pas als we verhuisd zijn en ik een ander paard heb mag hij 'echt' rentenieren.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:07

Toch knap gedaan hoor OK dan! , en ik wens je verder veel succes Knipoog

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:18

Fitzroy schreef:
Hoho, Fitz en ik stoppen er (nog) niet mee als combinatie. We bouwen langzaam af. Knipoog Gewoon wedstrijden rijden op een wat lager pitje en niet meer zo fanatiek.
Pas als we verhuisd zijn en ik een ander paard heb mag hij 'echt' rentenieren.


haha ik dacht al...dus je gaat nog wat kleinere wedstrijdjes rijden in de regio, zolang je nog hier in de buurt woont zeg maar...
Nou misschien kom ik je nog weleens tegen! Mijn 14-jarige begint net op gang te komen! Knipoog (nog lang niet jouw niveau hoor)

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:18

Fitzroy schreef:
Fitz toonde ook nog eigen initiatief en maakte na een C-I-E lijntje een mooie wissel, he Lia, alleen werd die daar niet gevraagd Knipoog


Maar daarom was hij nog niet minder mooi Haha!
Ook ik zou al dolblij zijn als mijn paard op de Hippiade in de Z2 dressuur zou lopen, heb je iig iets om aan terug te denken als je wordt ingemaakt op het Kootwijkerzand door een net te dikke Gelderse Extreme duivel
Ik zit lekker te tikken met m'n mr. Ed sokken aan Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:19

Jammer dat het toch iets egen viel de punten maar de afsluiting was maar mooi op de hippiade!

veel plezier in het afbouwen ben heel benieuwd wat zijn opvolger gaat worden!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 21:20

Ilindra schreef:

Ik zit lekker te tikken met m'n mr. Ed sokken aan Tong uitsteken



Zal ik heel Bokt dan eens vertellen waar je die Mr. Ed sokken voor kreeg Tong uitsteken

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:22

Fitzroy schreef:
Zal ik heel Bokt dan eens vertellen waar je die Mr. Ed sokken voor kreeg Tong uitsteken




alleen een smiley mag niet dus ook nog wat tekst! ik ben nieuwsgierig!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:22

Fitzroy schreef:
Zal ik heel Bokt dan eens vertellen waar je die Mr. Ed sokken voor kreeg Tong uitsteken


Omdat ik zo'n ontzettend schattig hondje heb die mijn sokken opvreet als ik op kousevoeten door het huis loop
Dat vond die man zo zielig dat hij mij nieuwe sokken gaf Schijnheilig

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 21:26

Oke dan, ik hoop niet dat ik nu ruzie met een bepaald persoon krijg Schijnheilig

Lia is jarig vandaag Party!!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:27

AHAAAAAA, gefeliciteerd Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:28

Tja, laat de potten anti-rimpelcreme deze kant maar op komen Tong uitsteken
Heb het ook maar weer in m'n profiel gezet, daar gaat m'n grote geheim Cool
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-09-04 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:30

Maar over die sokken, ik werd gebeld door een collega en uit gesprek begreep mr. Ed dat ik jarig was dus toen ik de stand uit wilde lopen werd ik gefeliciteerd en kreeg ik een pakje waar een paar leuke paardensokken in zaten OK dan!
Vond het echt erg leuk

mag je op je verjaardag wel offtopic gaan Schijnheilig

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:37

Gaaf hoor, echt superknap.
Ook een goede beslissing, en dat springen lijkt me ook erg gaaf voor je man Cool .
Nou, dan zie ik je vast nog wel een paar keer bij de Duinruiters Lachen.

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:46

joh die fitz zat toch maar ff bij de beste Z2 paarden van het land. Toppie toch !!! Fijn dat je nog een fotograaf hebt gevonden !

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 21:51

IngridM schreef:
Fijn dat je nog een fotograaf hebt gevonden !


Ja echt super van Lia en dat op haar verjaardag OK dan!

Melissen had ook nog foto's gemaakt maar die waren 13 euro per stuk en ik vond de achtergrond niet zo mooi.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:53

Jammer van de punten, maar zoals je zegt, hij hoort wel bij de beste Z2 paarden van Nederland Lachen

Leuk dat Marco ook wil gaan rijden!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers