Beenbeschermers van het merk N.E.W.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Beenbeschermers van het merk N.E.W.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 12:56

Volgens mij heb ik er op bokt wel eens over gelezen, maar kan het nergens meer terug vinden, ook niet met de zoekfunctie.

Een stalgenootje heeft deze beschermers (en ja, de laatste die ze in die winkel hadden Scheve mond ) en ik ben er erg tevreden over.
Ik zou ze het liefst in het wit hebben, dan lijkt het op wedstrijd ook nog wat Knipoog , maar zwart is ook goed.
Wie weet waar ik die nog kan kopen?
Het gaat om die met neopreenvoering, bont is bij ons in de buitenbak geen aanrader.

Alvast bedankt.

Navragen is beter dan afvragen.


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:36

Ik heb er ook een paar, die wil ik wel kwijt op zich, maar het is ponymaat dus daar zul jij niets aan hebben denk ik:D

Een vriendin van me wilde ze laatst ook persé, en die kon ze nergens meer vinden. Zij heeft ze uiteindelijk uit Engeland laten komen. Maar misschien dat je bij de eventingshop nog terecht kunt oid?
En volgens mij.....zag ik ze laatst nog liggen bij Heja in Garderen, maar dat is al wel even geleden.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:53

Bij winkels die spullen van BR verkopen kan je ook terecht, die kunnen het uit het boek van BR bestellen. Daarnaast kan je ze ook kopen bij de eventingshop.nl of bij diverse sites in Engeland.

Zelf heb ik twee beschermers van hun met fleece. Een als model strijklap en de andere is een peesbeschermer met verharde achterkant. Ik heb jaren in buitenbakken gereden en dat ging goed. De fleece droogt erg snel, goed het zand na gebruik uitspoelen en goed uitschudden en ze zijn al redelijk droog. In Engeland kan je ze in zwart en wit bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:58

Ik heb ze ook en ze zijn super. De bontvoering is niet zo heel dik trouwens, en ze gaan uitstekend in de wasmachine.

Als je er in NL echt niet aan kunt komen PB dan even, Flyinge heeft ze altijd op voorraad liggen namelijk.
www.ryttare-hast.se

kjoedie

Berichten: 205
Geregistreerd: 20-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 14:37

Je kan ze ook bestellen bij www.eventingshop.nl. Als je op die site kijkt zie je er ook afbeeldingen van.

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:27

Fugers in Soest heeft ze ook.

Pantykous

Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:29

ja, dat klopt.. heb ze ook zien liggen

Offtopic: die gaan over anderhalve maand verhuizen Lachen

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:30

sokje87 schreef:

Offtopic: die gaan over anderhalve maand verhuizen Lachen


Ja, naar een groter pand, schuin aan de overkant. Nu zit de Hubo er nog. Knipoog

CarolienS
Berichten: 95
Geregistreerd: 11-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:16

Boer en peerd heeft ook wel N.E.W. liggen!!

boer & peerd

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 19:19

Dank jullie wel voor de antwoorden.

Maare... waar is boer en peerd? Verward Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 19:33

Ik heb de site van de eventingshop gevonden.
Als ik op de link drukte die eerder hier genoemd stond kreeg ik heel wat anders.
Maar goed, daar zijn ze alleen in zwart.

Zep, heb jij ervaring met rijden in een natte buitenbak met de beschermers met bont?
En hoeveel kosten ze in euro's, ben niet zo thuis in de zweedse munteenheid Bloos En hoeveel verzenkosten komen daar dan nog bij?

Ik vind wit toch wel erg mooi namelijk. Als ik weer eens ga starten lijkt het net of ik er een beetje bij hoor als mijn paard's benen in het wit zijn. Haha!

Bedankt voor het meedenken in ieder geval allemaal. OK dan!

Navragen is beter dan afvragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:44


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:47

Tja, in een buitenbak die geheel blank staat wordt het misschien wel moeilijk. Maar een bak met plassen en goed vochtig van de regen heb ik nog nooit problemen mee gehad. De voering is niet echt bont, maar een soort van fleece.

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:52

Ik cross met de peesbeschermers van new, die met dat bont er in. Na de cross afspuiten met water even uitslaan en met 2 uurtjes zijn ze weer droog.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:03

ik heb ze ook voor de cross en die bevallen super!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 05:28

Ik moet nog even zeuren hoor, sorry...

Maar op de link van Zep (dank je wel OK dan! ) zie ik bij de witte geen verschil tussen voor en achter. (Behalve de prijs Haha! ) Zijn die van achter wel langer?

Ik moet morgen naar het Drunens Ruiterhuis, kijken of zij wat hebben liggen of kunnen bestellen.

Bedankt voor de info allemaal.

Navragen is beter dan afvragen.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 06:23

Ik denk dat het Drunens Ruiterhuis ze niet heeft. Emmers in Hamont )Belgie, net over de grens bij Eindhoven) iig wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 07:33

Die van achter zijn idd langer.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 09:18

Ik heb gebeld met de eventingshop en die kan ze bestellen Hyper! Hyper!

In het zwart hebben ze ze op voorraad, maar ik ben eigenwijs en wil witte Lachen
Ze hebben geen idee hoe lang het duurt omdat ze ze moeten bestellen, maar ik wordt begin volgende week terug gebeld.

Navragen is beter dan afvragen.

EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:09

Ik WAS tevreden over de achterbeenbeschermers. Ze hadden echter na 10 keer gebruiken al een mega scheur in de voering. Dus ik terug naar de winkel en het werd vergoed door de fabrikant. Alleen ze zouden niet meer verkrijgbaar zijn via de leverancier van BR volgens de ruitershop dus heb ik nu maar Style Boots uit België laten komen. Mijn geld heb ik toen wel netjes terug gekregen.

In Engeland zijn ze overigens gewoon te bestellen via Rideaway. Die hebben ook een onlineshop en sturen over de hele wereld heen. Hier kwam ik echter te laat achter.

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:32

sokje87 schreef:
ja, dat klopt.. heb ze ook zien liggen

Offtopic: die gaan over anderhalve maand verhuizen Lachen


offtopic: naar de overkant van de straat Haha!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:16

Boer en Peerd is een ruitersportzaak in Diever (Drenthe) , beetje ver voor jou Jasmijn denk ik Haha!

Maar daar heb ik ze dan vast ook zie liggen, en niet bij Heja. Die van mij gaan trouwens al eeuwen mee, geen scheuren, geen andere [problemen. het klitteband laat alleen wel wat te wensen over inmiddels.

Offtopic: Hoi Carolien!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Belker

Berichten: 15257
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:36

Ik heb ze ook, set paardenmaat voor de cross. Tegenwoordig heb ik alleen nog pony's. Ik baal wel. Ik wil deze set nu ook in ponymaat hebben. Ik vind het super beenbeschermers.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:45

Toevallig zag ik ze vandaag op de Hippiade hangen bij de stand van Mr. Ed. Ik moest meteen aan je denken Lachen
Mr. Ed verkoopt ze dus ook.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 06:29

Ze zijn idd geweldig de NEW beschermers! Je kunt ze kopen bij Riel Klumper in Almelo, Daaleman in Empe of bestellen bij www.eventingshop.nl (bij de eventingshop hebben ze alleen cross uitvoering


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: billy3105 en 76 bezoekers