*zucht* geen zin...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

*zucht* geen zin...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 13:57

Hmm... god mag weten hoe het komt, maar ik heb nu al een week of 3 telkens totaal geen zin om naar mn (bijrijd)paard te gaan. Als ik er eenmaal ben valt het allemaal wel mee, maar gewoon me ertoe zetten lukt niet!
Nu ook bijvoorbeeld: ben de hele ochtend al aan het klooien, en maar uitstellen dat ik naar het paard moet! Nu moet ik dus vanavond en daar kijk ik nu al tegenop!

Ik zit dus echt even in een paardendipje... Het land, gezeik dat je niet echt lekker kunt werken... iemand oplossing hiervoor?!

Der Ellmauer Dancing Queen


MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 14:03

een oplssing heb ik jammer genoeg niet,maar ik weet wel hoe je je voelt...
Na een dag achter mijn bureau moet ik mezelf ook naar mijn paardjes slepen,maar eens ik daar ben gaat het over en heb ik terug genoeg energie.Ik heb het trouwens ook nodig om goed te kunnen slapen...
Daaraan denk ik dan als de moed mij weer in mijn schoenen zakt als ik om 19u moet vertrekken naar mijn paardjes terwijl ik nog maar net thuis ben.Gewoon gaan en eraan denken dat het over gaat zodra je daar bent!! Ach gut

I'm 98% beautiful and 2% crazy...or is it the other way around...?

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 14:33

Hm.. niet echt een oplossing.. Maar ik denk dat je het beste gewoon kan denken aan alle leuke dingen die je bij en met je paard gaat doen..

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 16:42

niet te veel nadenken over wat je nog allemaal moet doen ! bv je begint te denken verdorie de stal moet uitgemest worden , ik moet mijn paard nog rijden enz
gewoon naar je paardje vertrekken en genieten van het leven ! geniet van je paard !!
doordat je de hele dag loopt na te denken over wanneer je 's avonds moet vertrekken , wat je allemaal nog moet doen lijkt het of naar je paard gaan is er teveel aan op de dag ! geniet gewoon van elke minuut van de dag en ga gewoon 's avonds naar je paardje om je te ontspannen !!

groetjes

a dog is for life not just for christmas

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 16:55

Heb ik ook regelmatig, gaat vanzelf weer over

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 17:19

denk als je moet gaan hoe lekker het gevoel is dat je straks weer lekker voldaan en gedoucht in je pyamaatje een kopje thee zit te drinken voordat je gaat slapen Lachen Doe ik altijd heeeeeeerlijk ghghg


ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 17:31

hey!

waarom zie je er tegenop?
Heb je zoveel werk dan?
ik ging vorig jaar naar school in roeselare ver van waar ik woon,ik moest opstaan om 5u15 treinen nemen naar school gaan les tot 17u en dan weer naar huis pfff ik was er maar om 20u ( toen was ik 14)
maar ik zag er eigelijk nooit tegenop om naar men paard te gaan!
ik leefde er gans de dag naar toe... Haha!


Groetjes

You're just a sad song with nothing to say

Princess ♥

Selena87

Berichten: 1635
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 17:55

Ik weet presies hoe je je voelt.
Je moet jezelf dan echt aanmoedigen om op te staan je fiets op te kruipen en richting je paardje te fietsen.
Vooral toen ik het even moeilijk had en mijn paardje 3 kwatier met de fiets van mij afstond En in de bittere kou van de winter vermoeit van lange dag school 3 kwatier moest fietsen heen en terug.
Maar goed gewoon doorzetten of 2 daagjes vragen of iemand anders hem even kan doen en dan ga je meestal met frisse moed weer naar je paardje omdat je hem zo hebt gemist!
Doe ik ook wel eens doet je goed af en toe geen zorgen aan je paardje te hebben

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 17:59

hetgeen lizjuhh zegt is juist !
als je je paard hebt verzorgd en je gaat daarna ontspannen in de zetel zitten met een tasje thee dan geeft het inderdaad een voldaan en gerust gevoel dat je paardje verzorgd is !
ik vind dat lizjuhh dit zeer mooi onder woorden heeft gebracht !

groetjes

a dog is for life not just for christmas

jobiene14

Berichten: 185
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:29

haha ik heb dat nou ook een tijd gehad!
Heel erg zelfs want ik wou er zelfs vanaf gaan maar omdat ik binnenkort een wedstrijd heb ben ik opeens weer helemaal gemotiveerd!
Je moet gewoon gaan, zeg tegen iedereen die in je huis loopt, dat ze moeten zeggen dat je moet gaan.
Klinkt allemaal idioot want je moet er toch voor je plezier heen gaan maar het helpt wel maar als je er dan eenmaal bent is het hartstikke leuk!
Ik ben wel heeel lui want mn manege is maar 1 straatje verder dus aan het fietsen ligt het niet.
Maar hou op met gecomputer of dom voor de tv te hangen KLIK! uit en snel naar je pony fietsen!
liefs Laura

I love mn haffie IRIS

Ayasha
Blogger

Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:30

wáárom moet je jezelf dwingen? door de sfeer op stal, je paard? het werk? zoek dat een keer uit...misschien kan je der dan wat aan doen...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:55

pharagirlke schreef:
wáárom moet je jezelf dwingen? door de sfeer op stal, je paard? het werk? zoek dat een keer uit...misschien kan je der dan wat aan doen...

ja ik vraag me dat ook wel af. is de sfeer daar misschien niet zo goed.
dat je er geen zin in hebt. of ben je het gewoon ff beu. kan ook hoor dat gaat vanzelf wel over hoor. gewoon ff een dipje.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:30

Even niet te serieus bezig zijn en gewoon lol maken helpt mij (en mijn paard Bloos!) meestal wel.

T komt vast wel weer goed Lachen

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:34

Ja, komt zeker goed!
Heb ik zelf ook wel eens, als ik me zelf ook niet zo fit voel enzo...
Gewoon gaan en dan bijv. niet een keer rijden, maar wat anders doen, veel afwisselen en het voor je zelf dus ook leuk maken Lachen

    If you can dream it, you can do it ...

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:08

Ff gewoon doorgaan, over een paar weken ben je over het dipje heen en vind je het weer super leuk!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 00:31

Hmm... ik vind de mensen op stal idd niet echt leuk en die probeer ik dus ook wel te vermijden (heb van de week gehoord dat de eigenaresse er ook zo over denkt, dus we zijn nu een klein beetje op zoek naar iets anders -kleiners- in de buurt). Het is nu ook zo dat hij op het land staat en ik dus gedwongen ben om buiten te rijden, dat is leuk voor 1 week, voor 2 weken, maar daarna ben je het goed beu! Ik wil gewoon lekker aan de slag, vorderingen maken... zorgen dat hij lekker en goed loopt. Heb nu geregeld dat ik een weekje niet ga (voor het eerst!!!), eens kijken of het dan weer wat beter gaat!

En ja, ik heb het afschuwelijk druk. Moet werken, naar school (zware vakken en projecten en dan heb ik ook nog een vriendje dat soms aandacht wil... pffffffffft... vermoeiend!

Der Ellmauer Dancing Queen

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 00:38

Iedereen heeft wel eens zo'n dip. Hopenlijk kom je er snel weer uit. Probeer je erover heen te zetten na die week rust en zoek wat afwisseling met je bijrijdpaard. Misschien vinden jullie een leukere stal waar het allemaal wat soepeler verloopt! Veel succes Ach gut


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, Carolina87, esje01, Esplen, Lizenlotte, sterregoud en 146 bezoekers