Roos nog steeds kreupel :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Roos nog steeds kreupel :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 12:26

Van het weekend heeft de eigenaresse van Roos haar even laten draven op het harde en ze was nog steeds kreupel. Scheve mond Ze staat nu al een week of 10 stil. Eerst 2 weken waarbij ze nog in de wei mocht, daarna 1 week boxrust, toen naar de kliniek, en nu staat ze inmiddels al weer bijna 7 weken op boxrust met speciaal beslag. Over 2 weekjes moet ze weer terug naar de kliniek voor een scan en foto's.

Al met al vind ik het er niet zo positief uitzien. Ik was Roos blijven doen met de gedachte dat ik er na die voorgeschreven 8 weken boxrust wel weer rustig mee aan de slag kon, maar nu... Ik zie het eigenlijk niet zitten om nog maanden met haar te stappen, zonder dat er uitzicht is op herstel.

Ik wacht de uitslag van de kliniek nog wel af, als daar slecht nieuws uit komt, dan denk ik er toch over om ermee te stoppen. Ik wil bijrijden om verder te komen op dressuurmatig gebied, niet om alleen maar te stappen.

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:33

Wat vervelend allemaal zeg. Inderdaad wel verstandig van je om de uitslag van de kliniek af te wachten.

Nano05

Berichten: 2195
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: hier en niet daar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:06

Tsja altijd moeilijke beslissing als je bijrijder bent. Maar je hebt gelijk, je betaald om ook te mogen rijden. Aan de andere kant kreupelheid komt veel voor bij paarden. Maar als het langer duurt, is het logisch dat je erover nadenkt om stoppen. Ik zou inderdaad wachten tot ze bij de kliniek is geweest, misschien mogen jullie wel weer gaan opbouwen.
succes iniedergeval

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 13:20

Ik betaal er niet voor hoor. Lachen

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 15:32

Echt balen Tessebes.. Maar ik snap goed dat je het op een gegeven moment niet meer zit zitten, als er weinig vooruitgang meer inzit. Heel jammer!
Hopelijk komt er iets anders op je pad.
Hopelijk

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 15:44


Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 17:24

Zie het vervolgtopic Lachen.