eindelijk weer eens te paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

eindelijk weer eens te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:06

Gister eindelijk weer eens een ritje gemaakt. Heb zeker al 3 maanden niet meer gereden.
Gelukkig heeft mijn vriend een fjord en mijn schoonvader ook dus had ik zelfs keus Haha! Ben maar op de fjord van mijn schoonvader geklommen.. die is lekker rustig, onderweg heeft ie wel een paar bokjes gegeven, maar t is een paard waar je echt niet gouw van onder de indruk bent Tong uitsteken haha een echt sulletje Haha! .. Heb een heerlijk buitenritje gemaakt, echt genieten! Ben een uur op pad geweest helaas voor mijn rug veel te lang verga nu van de pijn.. maar ach t was echt heerlijk weer eens op een paard te zitten!

Toen ik terug kwam was er een goede kennis van mijn schoonouders op t erf, die heeft ook paarden. En vroeg me eens een keer op zijn tuiger te komen rijden.. GAAF! dat sla ik niet af natuurlijk.. maar nu eerst weer even een paar weken rustig aan anders moet ik weer een week plat en daar heb ik geen zin in Tong uitsteken

Al met al was het heerlijk om weer te rijden! wel vreemd hoor een andere fjord onder je kont als je al 5 jaar lang op 1 en de zelfde gereden hebt..
alleen die VZzadels mogen ze van mij afschaffen neem volgende keer wel mijn westernzadel mee is veeel fijner Schijnheilig

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:48

lekker he, als je na lange tijd weer eens kan rijden. maar als je zo,n last heb van rug, probeer eens een ijslander, je zult zien, dat je weinig pijn zal hebben, na een heerlijk ritje tolten ideaal. Al blijven fjordjes voor mij nummer 1. Zou er iemand een toltende fjord hebben????

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:53

Wat heerlijk voor je Debo....
Was het voor herhaling vatbaar ?

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:09

tof dat je na zo'n tijd weer lekker gereden hebt Lachen das een goed gevoel he!! niet over haasten en gewoon rustig aan doen... genieten van ieder ritje!!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:59

leuk he, om dan weer even te rijden?
jammer van je rug, komt vast wel goed Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 11:59

het was inderdaad erg lekker!! Mijn rug komt helaas nooit goed.. Ik zal nooit "echt" kunnen rijden.. Ben daarom blij ook zelf geen paard meer te hebben waarop ik wel moet rijden..

Zo afentoe even een ritje is gewoon echt geweldig! zit weer in mijn pennytijd haha met verzorgpaarden, een eigen shetlander... enz. Haha!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:05

Fijn dat je met je rug toch nog af en toe kunt rijden, af en toe een ritje is geweldig Haha! Dan weetje pas hoe fijn het eigenlijk is en is het ook geen verplichting om elke dag te gaan rijden enz.