Fysio

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Fysio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 12:58

hi all,

Wie heeft er ervaring met deze fysio voor paarden?
ik heb een afspraak gemaakt maar ben benieuwd wie ervaring heeft met deze mevrouw?

Hoor het graag. thanks Knipoog

Irmgard M.G.F. Michielsen
Erkend Dierfysiotherapeut Osteopathie i.o.
Kleizuwe 121
3633 AG Vreeland
Tel/fax: (0294) 23 09 49
Mobieltel: 06 - 51 39 11 38
Lid van NVFD/Lid van KNGF
Lid van de paardencommissie

http://www.fysiotherapie-paard.com/


MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 16:39

Niemand???

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:10

Ik, nou eigenlijk mijn paard. Ik ben zeer te spreken over haar, geen hokusspokus maar naar mijn idee echte fysio. Mijn paard is er echt van opgeknapt en heeft al twee periodes een aantal behandelingen gehad. Ze let ook op meerdere dingen. Paard,ruiter en manier van rijden en geeft uiteenlopende tips. Ze straalt rust uit. Als er weer iets is of als ik denk dat ze mij en Gamble weer een stapje verder kan helpen bel ik haar gelijk weer op.Succes.

haf_jessie

Berichten: 2561
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:24

hoi,ik heb 2 keer een fysio bij mijn paard gehad.Mijn paard is altijd met een slofteugel gereden en heeft de spieren in haar nek vastzitten.Ik mocht haar niet eens aanraken bij haar nek.De fysio is het rustig gaan masseren en luna werd er zo rustig van.Ik kan haar nek ook weer normaal aanraden.De fysio heeft mij oefeningen gegeven die ik kan doen om de boel een beetje los te krijgen.Ook heeft ze gezegt hoe ik rijtechnisch moet rijden.Ik raad het je echt aan,succes ermee

Aishlyn 1a premie op de keuring


fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:47

He missstynk! goed idee he?! hopen dat stynke er van op knapt!
Moet bijna wel lukken, zie je maandag!

Buur's Palusha: kleinste Lichte Tour NRPS pony van Nederland!
Loopt nu Intermediaire 1, al 65,39% gescoord!!
http://www.stalbuur.nl
BUUR'S PALUHSA NATIONAAL KAMPIOEN NRPS 2011!
ONZE SPONSOR: MB RUITERSPORT!!

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 10:30

fresco schreef:
He missstynk! goed idee he?! hopen dat stynke er van op knapt!
Moet bijna wel lukken, zie je maandag!


Heej Fresc,

Maandag ben ik er weer hoor.. hopelijk is het wat deze fysio? Het is overgens wel heel duur maar ja je moet toch wat he?

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 10:34

gamble schreef:
Ik, nou eigenlijk mijn paard. Ik ben zeer te spreken over haar, geen hokusspokus maar naar mijn idee echte fysio. Mijn paard is er echt van opgeknapt en heeft al twee periodes een aantal behandelingen gehad. Ze let ook op meerdere dingen. Paard,ruiter en manier van rijden en geeft uiteenlopende tips. Ze straalt rust uit. Als er weer iets is of als ik denk dat ze mij en Gamble weer een stapje verder kan helpen bel ik haar gelijk weer op.Succes.


Ben ook errug benieuwd.. vond het erg veel euries maarja ze moet ook ver reizen voor mij dus tja... Ze nam in iedergeval aan de telefoon echt veel tijd om uit te leggen hoe ze te werk gaat enzo. Ze zei dat ze de eerste keer zeker een uur bezig zou zijn dus wat dat betreft is het ut geld wel waard dan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Josien_, rocky_1995, shaddy82, Ubermetrics en 107 bezoekers