mijn wedstrijd verliep niet zo als het moest!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

mijn wedstrijd verliep niet zo als het moest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 18:27

Ik had een wedstrijd gister, naja geen echte maar een oefenparcours, dus een soort van wedstrijd. Met mijn kleine fell pony (verzorg) sprong ik 60-70 parcours (een half jaar geleden sprong hij voor het eerst, en 2 maand trug reed ik voor het eerst met hem in de bak, met echte hindernissen) Dus ik inspringen.. ging heel goed, kheb zown beje 80 ingesprongen.. was ik aan de beurt.. neemt netjes de eerste hindernis *LOL* naja.. hoor ik direct: verkeerde galop (er stond een instructeur in de bak die aanwijzingen gaf) Scheve mond en ik dus trug nemen en opnieuw aanspringen, verder dus nog heel vaak in de verkeerde galop, maar met die lange manen kon ik het niet zien!! ( Knipoog tip, volgende keer invlechten!) dus was ik klaar, ik de bak uit.. verder in-rijden voor het volgende parcour (70) en ik sprong gewoon met 90 in (record voor mij en hem Tong uitsteken:P) op een gegeven moment sta ik even stil om te kletsen en opeens begint hij te bokken en te rennen,, steigeren etc.. ik der dus af, ik verwachte direct dat er een vliegje zat, want dan gaat hij altijd zown drama uitvoeren:P maar dit keer mocht ik helemaal niet meer aan zijn hele schoft+hals komen Bloos! dus ik vragen aan iemand wat er aan de hand was.. ging die kijken.. bleek de pony luizen te hebben Gaaaap.. hij kon der 1 ontdekken (dacht hij) dus ikkuh nog even wandelen, later het zadel weer opgelegd (die had ik afgedaan) hadden ze er creme opgesmeerd voor alle dieren + insecten.. naja.. dus ik spring verder in.. moet het parcour weer nemen.. weer helemaal foutloos.. alleen paar keer verkeerde galop (oefene!!! Bloos! ) ennuh dana ging ik even het grasveld op om hem uittestappen.. begint het zo weer, ik heb hem naar huis gebracht (lopend) en heb hem op stal gezet, want op het weiland staan nog 3 andere ponies (1 welshje en 2 fell) Nagelbijten / Gniffelen ennuh ik heb het de eigenaar verteld en die gaat er zo snel mogelijk wat aan doen (vee arts)
naja, dat was dus mijb verhaal van mij eerste wedstrijd op mijn verzorgpony Tong uitsteken Hij sprong echt wel super!! OK dan! vooral voor zown kleine pony (+- 1,40 Bloos ) en met zown grote ruiter als ik (1,74) maar hij wil zow graag voor je werken! en hij vind springen zow leuk!!
ik wou gewoon even dit verhaal kwijt!! Mail
naja.. doeidoei!! Doei, doei

Duhelo

Berichten: 28542
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:31

euhm, eerst even grag een gewoon lettertype nemen en de msn taal verwijderen aub Lachen (hier valt het nog mee van msn-taal,maargoed Lachen )

ik vind het wel raar dat je op het parcours al je record gesprongen hebt, normaal doe je dat thuis
en wat ik ook niet snap is dat je pony bokt van de luizen, maar dat je er da wel weer opkruipt maargoed ...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 20:04

na goed gedaan hoor, foutloos. Maar gaat ie bij een vliegje al bokken steigeren en rennen?! mm en als die luizen heeft ga je ook gewoon weer rijden, terwijl die helemaal gaat flippen?! (tenminste dat begreep ik) maar ga je nu ook wedstrijden springen, succes dan!

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 17:39

sorry voor de msn taal.. ze zeiden tegen mij dat ik wel verder kon springen, en hij deed weer helemaal normaal (hij had er spul voor gekregen) en dat record.. hahah, het stond voor mijn doen eigenlijk op 70 (heb ik al veel vaker gesprongen) maar een meisje zei dat het op nationale wedstrijden 90 was, omdat zei die reed.
en dat van dat bokken vat ik ook niet helemaal, als er een vlieg op amadeus zit gaat hij eerst met zijn voorbenen in de lucht, en daarna nog in die steiger geeft tie een bok en komt dus eerst met zijn voorbenen op de grond, en daarna zijn achterbenen :S
maar ok, het was dus wel leuk Lachen

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:10

Sorrie hoor, maar spul tegen luizen werkt echt niet binnen 5 minuten.

Beetje vaag verhaal Verward

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:50

vind het ook een beetje een vaag verhaaltje, en dat je de verkeerde galop niet kunt zien door de manen Verward kijk je toch gewoon een de andere kant, en anders moet je dat wel kunnen voelen Verward