training voor poloseizoen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

training voor poloseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 10:16

Gisteren hebben we voor het eerst op het veld getraind met de polo pony's ze hadden er erg veel zin in en waren lekker fel. Ze wilden het liefst blijven trainen Haha! maar hun conditie is nog niet zo goed dus moesten we ze een beetje inhouden.
Het zijn 4 pony's en ik was alleen met de eigenaar dus het was hard werken. Hij rijdt ze en ik zet ze klaar en verzorg ze na het rijden.
Na afloop al het leer schoonmaken en de pony's uitstappen en voeren druk druk druk maar erg leuk ik was de hele avond lekker buiten.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 12:27

gaaf!!
hoe is het met dat leuke vosje Knipoog ?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 15:54

Ik spraak afgelopen weekende de persoon die de polo paarden zeker 6 jaar heeft gedaan. Zij stond daar ook met haar schimmel.

Zij deed ze helemaal alleen met af en toe hulp van iemand anders. Ikbegreep dat jullie het nu met meerdere doen want het was erg zwaar. Leys heeft daar toen een dag op stal gestaan omdat ik daar wedstrijd had.

4 mei is daar weer wedstrijd helaas start ik nog niet maar ik ben er wel Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 16:02

Nope, polo vind ik echt niks. Veels te rauwe sport, die ruiters kunnen beter een bromfiets pakken en die afjakkeren.

De hond is de betere mens

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 16:52

is de polosport eigenlijk wel echt veel in nederland? je hoort er zo weinig van !!

Just curious!!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 15:25

Dan heb je Fiona gesproken, ho zei dat allemaal voor elkaar heeft gekregen dat vraag ik me nog steeds af. 7 dagen per week jaar in jaar uit ze ging nooit op vakantie.

Er zijn 2 poloclubs in nederland 1 in wassenaar en 1 in Houten het is niet erg populait in nederland. De wedstrijden zijn meestal in belgie waar de sport veel meer leeft.

Dat over die brommer vind ik niet terracht je weet duidelijk helemaal niets van die sport. Je moet maar eens komen kijken bij een wedstrijd de paarden hebben er erg veel plezier in. De manier van rijden vind ik juist natuurlijk maar hier kan iedereen een eigen mening over hebben.

Met donatlella gaat het goed maar ze heeft nog wel eens heimwee naar loon op zand en joy *LOL*

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 15:45

Yep klopt ik spreek haar nog vrij regelmatig. Knap he hoe ze dat deed met ook nog eens 2 eigen paarden Lovers . Ze heeft nu weer ee veulen erbij weer hengst Kwijl . Zij leefde helemaal voor de paarden.

Tja polo paarden rij je gewoon dom niet aan de teugels enz. gewoon kilo meters maken. Je zou er zo een endurance mee kunnen rijden.

Met hoeveel doen jullie het nu ?? en mogen ze daar nog steeds blijven staan Verward.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 22:15

Doe haar maar de groeten. Leuk dat ze een gezond veulen heeft haar paard was toen drachtig.

Op dit moment zijn er nog maar 4 polo paarden namelijk Rosita, Donatella, Spica en Caprichosa. Rosita is de oudste de rest is allemaal nieuw voor Fiona.
Inderdaad kilometers maken. Met Donatella ben ik samen met marloes naar loon op zand geweest daar heeft ze aardig wat kilometers gemaakt dat was echt heel gaaf.

We mogen daar gewoon blijven hoor volgens mij is dat nooit onzeker geweest of misschien voor mijn tijd.

Rij jij endurance, wacht ik kijk wel in je profiel.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 22:54

ha zal ik zeggen tegen haar.

Nee rij geen endurance maar een hoop andere bokkers wel *LOL* .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 09:33

ladolcevita schreef:
Je moet maar eens komen kijken bij een wedstrijd de paarden hebben er erg veel plezier in.


ik wil graag eens komen kijken. Waar is dat in Houten en wanneer is er een wedstrijd?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 10:44

Het wedstrijd seizoen is nog niet begonnen we traine op woensdag in Houten op het veld bij de colonie (restaurant). De wedstrijden zijn in Wassenaar en Belgie (Brecht). In Houten is geen wedstrijd alleen vriendschappelijk spelen.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, janneke584, Kimmie235, MirjamRobin, MissWeenie, Prins85, Thami, tijger en 111 bezoekers