[AR] Wie heeft zijn tinker voor de kar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

[AR] Wie heeft zijn tinker voor de kar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 16:39

het lijkt mij leuk om mijn tinker dana voor de kar te zetten, ze heeft al 3 keer voor de kar gelopen en dat ging heel netjes , ik durf rijdend niet met Dana de dijk uit. Misschien zijn er meer bokkers die hun tinker voor de kar hebben en misschien heb je een Cheese!

ook wou ik vragen of je hier een koetsiersbewijs voor nodig hebt

Reacties zijn welkom *LOL*

groetjes Emma

Im Artfully Maid Dana


LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:43

Dit hoort denk ik op VMR, aangezien je geen foto's hebt of heeft mijn computer nou weer een eigen willetje Verward

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 16:45

ow zou best kunnen hoe moet ik dat verplaatsen dan???

Im Artfully Maid Dana

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:55

Even een MOD om raad vragen Die kunnen alleen verplaatsen

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:23

Ik verplaats dit topic naar UZ.

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:06

Mijn Vasthi staat voor de wagen. Ze is hardstikke braaf, rustiger dan onder het zadel buiten. Helaas rijden we maar weinig met de wagen, omdat ik zelf weinig menervaring heb en er dus altijd iemand mee moet.

Een koetsiersbewijs heb je niet nodig, maar het schijnt verzekeringtechnisch geloof ik beter te zijn om het wel te hebben.

Een foto staat wel in mijn profiel.

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:28

Belle loopt ook voor de kar. Zal eens kijken of ik een foto heb. Ze is erg braaf en luisterd goed.
Ik rijd haar ook onder het zadel buiten en ook dan is ze braaf. Wel erg fanatiek en vlot maar zo is ze altijd geweest ook voor de kar.

21-5-2010 Luc geboren!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 00:06

Hier nog een met een voor de wagen beleerde Tinker! Foto's heb ik wel, maar nu even niet bij de hand...

ik heb wel een koetsiersbewijs, maar voldoende ervaring is al meer dan zat Lachen

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 00:43

Lowara loopt ook voor de koets, ging vanaf het begin al erg goed, er kunnen zelfs 8 jarigen met de complete aanspan de weg mee op (ehm, onder begeleiding natuurlijk)

Afbeelding

ehm, beetje afgezaagde foto, maar ze staat voor de koets Haha!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

malle_pietje

Berichten: 115
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 12:16

Ik rij ook met een tinker voor de wagen en dat gaat lekker ik heb foto's genoeg maar ik zag net dat mijn dochter ze van mijn homepage af gehaald heeft dus ik moet ze er eerst weer opzetten.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 00:09

Foto's van mijn Tinker voor de wagen kan je vinden bij de boktmeetingverslagen (boktrit Breda).

Hij is een paar maanden geleden beleerd en nu word ik beleerd Knipoog

We hebben er ook al twee dressuurwedstrijden opzitten inmiddels, hem onder de man rijden vind ik nog steeds fantastisch maar met hem mennen is ook geweldig. Hij doet het heel erg goed, heeft er plezier in en als hij kegeltjes ziet wordt hij helemaal enthousiast.

yessie28
Berichten: 75
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 02:47

Wij zijn nu onze tinkermerrie aan het beleren in het tuig. Ze heeft nog ni et voor de wagen gelopen, maar vertrouw erop dat ze dat goed gaat doen. Haar moeder deed het ook erg goed voor de wagen.

Mijn vriend en oom hebben hun koetsiersbewijs en gaan dus met haar mennen.

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:06

Ik heb Spetter samen met iemand die goed kon mennen beleerd voor de kar. Ondertussen een koetsierscursus gevolgd zodat ik wist waar ik mee bezig was. Koetsiersbewijs gehaald. Spetter doet het super voor de kar. Erg braaf. Afgelopen zaterdag een oefenmarathon gereden. We hebben hem helemaal uitgereden en het was leuk om te doen.
Afbeelding
Afbeelding
groetjes Cindy en Spetter

Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
En toen stond Kit in onze wei <3
R.i.p mijn lieve Spetter 25-05-2012 [IM] Dag lieve Spet, bedankt voor alle mooie jaren....

Mariska_28

Berichten: 10498
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:25

Ik rij met mijn paardjes enkel en dubbelspan. Toen ik Katinka kocht was zij al voor de wagen beleerd, en met wat hulp van vrienden heb ik het geleerd. Ik heb geen koetsiersbewijs, is voor de verzekering ook niet nodig. Tijdens het mennen ben je via je WA verzekerd (in ieder geval wel bij mijn verzekering)


EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 20:10

leuke foto's Indy, ik weet het ook nog niet ik ga in ieder geval nog geen kar en tuig kopen maar het lijkt mij wel heel leuk, maar het lijkt mij zo gevaarlijk als er een ongeluk gebeurt en je paard staat dan voor de kar.

Im Artfully Maid Dana

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:38

Het is de bedoeling om binnenkort met Shakyra te beginnen voor de kar!
Eigelijk was het de bedoeling dat ze met Kyra, mijn jaarling over een paar jaar voor de kar ging, maar kyra wordt een beetje te groot Haha!
Dus hopelijk een tweespan met Shakyra's veulen over een aantal jaar.. maar goed, dat duurt nog even, eerst Shak voor de kar!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:48

ik heb mijn tinker zelf beleerd voor de kar
2 wken terug heeft hij er voor het eerst voor gelopen OK dan!
en vorig weekend voor de 2 de keer
ik ben nog erg voorzichtig want hij is nog jong dus ik doe het niet te vaak en zeker niet te lang
in oktober begin ik met mijn menlessen en ga dan mijn bewijs halen (hoop ik )

groetjes petruska Knipoog

Op vakantie op Texel met of zonder paard——->http://www.paardenhoteltexel.nl

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 20:48

Ik vind dat met paarden voor een kar best veel ongelukken gebeuren, dus ik ga er eerst wel heel goed over ne denken, tuurlijk kan het ook als je er op zit, maar een kar erachter vind ik wel wat gevaarlijk, ook als ze in paniek raken dan kun je die kar er niet snel achter weg halen Schijnheilig Schijnheilig

Im Artfully Maid Dana


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers