3 verzorgpony's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

3 verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 17:04

Ik krijg misschien 3 verzorgpony's.Om ervaring om te doen hoe het is om er een eigen pony te hebben.Ik kan er niet op rijden.Mischien op 1tje wel die is 1.38 en ik ben 1.60 en weeg ongeveer 55 kilo.Maar morgen ga ik naar ze toen alles bespreken


mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:58

op die van 1.38 kan je volgens mij makkelijk rijden hoor, qua lengte kan het makkelijk, en qua gewicht ook.. Ik spring ook nog wel is voor de lol op mijn shetlander/vuilnisbak van 1.08, en ik ben 1.68 en weeg ook ong. 55 kilo..! qua geiwcht kan ze me nog makkelijk houden want ze is beresterk, maar qua lengte word het op een gegeven moment wat lastig en het rijdt ook niet fijn meer, en drm ook maar af en toe.. Lachen

jobiene14

Berichten: 185
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:34

Oooh cool!
Dat lijkt me erg leuk!
Maar misschien kan je er wel op rijden(denk t wel).
Maar je kunt ze ook gewoon verzorgen er zijn genoeg dingen die je kunt doen met die pony's.
Je kunt ze gewoon gaan longeren of met ze gaan springen(als ze dat willen).
Dan moet je ze aan een halster doen met natuurlijk een lang halstertouw.
Dan zet je een klein hindernisje neer en ren je er met je pony naast opaf!
Als jij er dan overspringt springt je pony wel mee!
Klinkt idioot maar ik heb het vroeger ook heel vaak met mn vriendin gedaan met haar shetlanders.
liefs Laura
p.s Succes!

I love mn haffie IRIS


Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:06

Hey Willeke! Leuk voor je? Waar staan ze? Kunnen we maybe eens samenrijden!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:22

Op die van 1.38 zul je wel kunnen rijden hoor, ik ben 1.64 en rond de 60 kg en rijd ook op een pony van 1.38, wel een Fjord... Maar iig veel plezier met je verzorgpony's! Lachen

    If you can dream it, you can do it ...

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 20:31

Het is niet zeker of ik er op kan rijden. Want we moeten nog alles bespreken enz..En ze gaan er zelf ook bijna elke dag heen.Het is meer voor dat ik achterkom hoe het is en om ervaring op te doen,

maar ik kan ze wel verzorgen borstelen enz

Jannekeee

Berichten: 85
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:38

Maar eigenlijk is het leren hebben van een eigen pony ook het rijden. Het is het patroon van elke dag naar t paardje, stalletje doen (of wei, ligt er maar aan dan), paardje vezorgen, rijden, afverzorgen, evt bijvoeren, alles opruimen, klaar. Dat rijden, daar gaat ook een boel tijd in zitten, dus ik vind dat wel belangrijk eigenlijk als je wilt kijken hoe het is een eigen pony te hebben.....
Ik hoop dus dat je er op kunt rijden Knipoog

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 14:30

Je kan zo ook inspannen als je er niet op kunt rijden, met inspannen hebben ze beweging, en je bent er even lang, misschien nog wel langer mee bezig, want in en uit spannen bij elkaar duurt veel langer als op en af zadelen, en dus besteed je toch tijd aan de beweging..
Maar als je nog nooit hebt ingespannen, dan is het heel verstandig om de eerste 2 weekjes ofzo is iemand mee te nemen die er veel verstand van heeft, want het is erg leuk om te doen maar er kan ook veel fout gaan.. (dat is met rijden ook, maar dat is toch anders)
Maar veel plezier met je verzorgpony's..! *LOL* Haha!

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:46

heyy leuk joh!! daar kun je ook nog een hoop van leren! Haha!

veel plezier


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl, dezzie, Marcato, Ponytante, ShaNel16 en 115 bezoekers