een ouder vriend(je)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

een ouder vriend(je)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 16:04

nu we al een onderwerp hebben van een vriend(je) op afstand (wat sommige mensen in m'n omgeving niet kunnen bevatten, 2.5 uur reizen voor je lief) wil ik nu wel eens weten wat het leeftijdsverschil is *LOL*
Wij verschillen ons 8 jaar (ikke 20, hij dus 28) Naast het reizen kunnen veel mensen niet begrijpen dat dat werkt, dat leeftijdsverschil (andere intresses in uitgaan, andere kijk op dingen, levenservaring)
Ik moet zeggen, dat het prima gaat!
Nu jullie Haha!
Afbeelding
(gaat goed met ons Tong uitsteken )

Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly.
Morticia Addams


Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:07

Mijn vriend woont in Nijkerk, ik in Valkenswaard (tegen Bels aan..). Hij is 21 (nov. 22) en ik ben 15. Gaat echt super goed, sinds 31 Augustus zijn we 2 jaar bij elkaar. Misschien komt het omdat ik ook veel wijzer ben voor mijn leeftijd (zeggen anderen he Knipoog)

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Jemawi

Berichten: 3347
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Zuidlaren (Dr.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:16

Wat maakt het uit?Ik zie het probleem van anderen dan niet echt.
Zeker als je wat ouder bent,hoeft die 8 jaar niet eens zoveel uit te maken...en ook,ze roepen altijd dat mannen geestelijk gezien 4 jaar achter lopen op vrouwen,dus wat dat betreft is jouw mannetje nog maar 24.

Ken meerdere mensen in mijn omgeving die leeftijdsverschil hebben,en tot nu toe gaat het prima allemaal.
Toen ik 18 was,zat er een meisje bij mij in de klas die een relatie had met een man van 36,zij was toen ook 18.Daar zette ik wel m'n vraagtekens bij,maar als je gelukkig bent...SO WHAT?

Veel geluk,enne...wat van ver komt is lekker zeggen ze toch?

Mississippi Queens Mayday
15/04/1980 - 09/01/2018

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:22

Een onderwerp wat volgens mij al veel vaker hier op Bokt voorbij gekomen, je zou de zoekfunctie eens kunnen gebruiken Knipoog Magoed, wat anderen ook al wel zeggen, het gaat erom in welke leeftijdsfase je zit, en hoe het klikt, niet om leeftijd, age is only a number! Kijk als hij werkt en al 3 kinderen heeft en jij nog studeert en volop van het uitgaansleven geniet, kan ik me voorstellen dat dat niet lang goedgaat. Maar zolang jullie maar gelukkig zijn samen is het toch prima? Maakt het uit waar ie woont of hoe oud ie is, uiteindelijk zijn jullie degenen die die relatie hebben, niet je omgeving!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:33

Mijn vriendje is 7 jaar jonger! Heerlijk! Vingers aflikken




Schijnheilig dit is uiteraard een grapje Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:42

Oww dodo een vriendje?? ZIEN Haha!.

Mijn beste vriend is ook een stuk ouder nooit als probleem ondervonden. Hij woont nu in Frankrijk dus hebben we besloten te stoppen na de zoveelste poging. Mijn huidige is iets jonger scheelt niet veel. Ach als je maar op dezelfde lijn ligt.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:49

Afbeelding
Vingers aflikken:9:9

Zo goed, Pris? Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Melle
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:53

Zulk leeftijd verschil is niet erg...het is soms nog wel meer dit valt egt wel mee ik ken iemand die ik 17 en heeft een vriend/man van 42...dat is misschien een beetje te overdreven..het lijkt wel een bedofiel...maar niks is erger dan dat.. xx

http://melle-vanuden.magix.net/
Profiel vernieuvvt met foto´s voor in tijdschrift:D

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:56

Whahaha, een echte bedofiel. Is dat iemand die anderen geld uit de zak probeert te kloppen?

Goedgekeurd onderschrift :)

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:57

Of iemand die niet uit zijn bed kan komen elke morgen? Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:02

mijn mannetje en ik schelen 12 jaar ik 26 - hij 38 en was ook eerst op hele lange afstand - 2 uur 45 minuten!!
ah we hebben een kindje samen maar soms vraag ik me af wie nu eigenlijk het kind is!! ahahaah *LOL* Bloos

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

quappa
Berichten: 487
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:10

ik scheel 4 jaartjes, niet eens zoveel eigenlijk.
hij voelt zich alleen een stuk ouder, maar of hij daar nou ook recht toe heeft? Knipoog Tong uitsteken
hij is 21, ik 17 Lachen

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:19

Ik ben 14 over 3,5 maand 15, en mijn vriend wordt zondag 20. Ondanks de afstand en het leefstijdsverschil gaat het super tussen ons. We zijn nu 10 maanden samen Lachen Ik gedraag me ook een flink stuk ouder, maar dat komt denk ik door alles wat ik heb meegemaakt in m'n leven Lachen Eigenlijk merken we er nooit wat van Haha!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:27

Ik ehb dus een relatie met een jongen die een ahlf jaar jonger is 9en 135 km verderop woont)
moet zeggen dat ik me er af en toe welles aan stoor.. nog een verschil is dat hij hiervoor geen relaties heeft gehad dus niet aan samen wonen denkt.. maar ik daarintegen hebhiervoor ook een relatie van drie jaar eghad en ben daar al veel meeer mee bezig.. maha we zien wel hoe et loopt..

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:51

wij schelen 11 jaar, ik 25 en hij 36 maar ja geestelijk zitten we toch echt op het zelfde niveau.

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:52

Mijn vriend en ik schelen 9 jaar, (hij is 30) maar met ons gaat ook alles nog goed hoor. Ik heb ook nog niet echt vervelende reacties gehad gelukkig.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Sharlon
Berichten: 237
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:59

Ik ben 22 en mijn vriend 29. Soms merk je het wel, en soms merk je hier niet.... Maar het gaat zeker lekker!

Live Life

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:09

Pff.. als je 16 ofzo bent lijkt alles ouder dan 18 voor de meesten al oud en met 20 lijkt alles jonger dan 16 te jong.. met 30 lijkt 38 heel normaal zeker als de man het oudste is.. en ken weinig mannen die met 30 een vrouw van 20 of 22 te jong vinden.. het hangt gewoon er vanaf hoe volwassen of onvolwassen je bent en hoe ouder je word hoe minder belangrijk leeftijdsverschillen zijn.. toen ik 20 was dacht ik echt niet aan meisjes van 14.. nu ben ik bijna 34 en als ik vrijgezel was zou ik echt geen problemen hebben met een vrouw van 22 als verder alles goed klikt terwijl we dan over het dubbele verschil praten.. die was pas 8 toen ik 20 was...
misschien moeten mijn vrouw en ik scheiden als we rond de 40 zijn Haha! kan zij een lekker jong ventje uitzoeken en ik een vriendin van tussen de 25 en 30 Haha! Vingers aflikken Haha!
zal het eens voorzichtig voorstellen whoehahaha *hoort ergens zacht in zijn hoofd "slaap jij vannacht maar op de bank schat" *

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:26

Mijn vriend en ik schelen 13 jaar... GElukkig gaan we heel snel samen wonen. Niet dat hij zo ver bij mij vandaan woont ik denk hemelsbreed niet meer dan 12 km.. Maar het idee dat we lekker iets voor ons samen hebben, ik kan haast niet wachten. Het gaat verder al twee jaar goed tussen ons, dus van die 13 jaar merken wij gelukkig helemaal niets!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:38

ik ben 22, mn ex was 14 jaar ouder, mn huidige vriend is op 1 maand na 9 jaar ouder, ik ben deze zomer 22 gewordne en hij 31, en sinds 2 maanden wonen we samen Haha!

ik heb altijd vriendjes gehad van minstens 2/3/4 jaar ouder, en tsja ik weet niet, ik heb ook vriendjes gehad die maar 2 jaar ouder waren en er vrij jong uitzagen, t is ds niet zo dat ik op 'oudere mannen' val ofzo, t is gewoon puur toeval geweest iedere keer Haha!

mn opa&oma schelen ook 9 jaar, en zijn 50 jaar getrouwd, gaat dus hardstikke goed *LOL*

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:51

Mijn vriend is 11 jaar ouder.. Hij woont niet ver bij mij vandaan maar is wel veel op reis dus dan is de afstand ook groot
Het gaat eigenlijk heel erg goed better als me ex-vriendjes met kleiner leeftijds verschil Schijnheilig !! Hebben beide geen probleem met het leeftijds verschil.. Denk dat het van persoon tot persoon verschilt of iets werkt of niet...

Afbeelding

Dit is ons

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:54

Ik vind het leeftijdsverschil wel meevallen. Mijn vriend is 29 (wordt 22 september 30) en ikke 24. Werkt hartstikke goed. En als er dingen zijn die wat anders zijn, praat erover en als je er mee kan leven wat is er dan raar aan. Het gaat erover uit dat jullie samen gelukkig zijn. Ik ben ook super gelukkig met mijn vriend en niemand die moet zeggen dat hij te oud is voor me....

Dus lekker genieten van je vriendje. Jullie zijn gelukkig en laat de rest van de wereld maar denken. Als zij het raar vinden, who cares....

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Leo

Berichten: 50104
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:57

Ik had een jonger vriendje (twee jaar jonger Scheve mond te stom voor woorden achteraf, op deze leeftijd is het 'verschil' gewoon nog te groot )
En m'n huidige vriend is even oud (paar maanden ouder) als mij.

Ik weet van mezelf dat ik heel makkelijk op oudere jongens kan vallen, dat wel. Al bevalt me deze relatie hartstikke goed Lachen

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 23:05

Terug denkend zijn al mijn vriendjes ouder dan mij, de 1 5 jaar maar ook 8 jaar kwam voor.
Ik ga ook graag uit met oudere mannen, ook van ver in de dertig, zijn gezellig, kletsen leuk, kan er niets aan doen Haha!

Ben wel uitgeweest met jongens van mijn leeftijd of iets oouder....maar jees....totaal niets voor mij dus.
Kinderachtig, jaloers, hebberig...en dat na 1 date!!!!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 23:08

Kijk maar in me profiel, daar staat een foto van mijn vriendje+katten. Hij is 36 ik 24, nu jullie weer Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, LiDi en 125 bezoekers