Beken je allerergste penny aktie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Napie

Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Beken je allerergste penny aktie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 12:22

Ik heb me echt lopen te bescheuren om de penny forums en uitspraken van penny meisjes hier op bokt (sorry, ik ben nieuw hier. Wist niet dat het zo erg kan zijn) Natuurlijk heb ik vroeger ook de penny en de ponyclub gelezen en je fantasie slaat inderdaad dan wel eens op hol. Vooral de advertenties in de penny zoals: gevraagd zadel met beugels en singel voor e-pony. Voor jou heb ik 500 paardennamen, 2 posters, 5 stickervellen en 10 paardenplaatjes. Ik wou direkt mijn zadel in de brievenbus proppen *LOL*

Maar ik zal nu toch eens wat penny akties van mijzelf bekennen.
- Ik vond vroeger best dat we een pony in de schuur konden zetten en dan kon ik hem elke dag laten grazen op het grasveld achter ons huis (let op, ik woonde in een rijtjeshuis)

- Ik trok nog wel eens met een halster en touw naar een weiland, zocht daar een mooi paard uit (geheel niet bewust van leeftijd enz). Gaf dat beest het halster om en klom vanaf een hek op zijn rug. Dat ik nog leef mag een wonder heten Scheve mond

-Ik mocht niet op ponyles (ernstig tekort in mijn opvoeding) maar ik was wel vaak op de manege te vinden. Ik leende daar een cap en zweep en liep daar mee rond. Het leek dan net of ik erbij hoorde

Dit is even wel genoeg voor nu, anders wordt ik van het forum verwijderd.

Kom maar op, wie durft er nog meer met zijn of haar penny streken te komen? OK dan!

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet


newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:11

ik kon ook makkelijk een shetlander in onze achtertuin onderhouden Haha!
En ik speelde de hele dag paardje op het voetbalveld bij ons achter, we gooide dan het doel omver zodat je erop kon zitten, dat was dan mijn paard, compleet met zadel gemaakt van een dikke handoek Haha!
Ik ging echt hard hoor:D

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:21

bij iedere verjaardag/kerst erin blijven geloven dat je nu toch echt wel een pony'tje kreeg...
ghghg

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:22

Mijn opa en ik hadden samen bedacht dat ik wel een paard op het dakterras van mijn opa en oma's bovenwoning kon houden

We zouden hem eerst omhoog takelen, dakterras was groot genoeg dus we zouden er ook een stal op bouwen, en dan leren trap lopen.

Zodat als die goed kon trap lopen ik er buiten mee kon rijden, maar als die dat niet zou kunnen zouden we hem gewoon afentoe van het dak af takelen, geen probleem.
In het ergste noodgeval konden we altijd nog over de daken rijden net als sinterklaas Haha!

Je begrijpt dat dit allemaal op zeer jonge leeftijd van mijn kant uit bedacht en besproken is Tong uitsteken
Mijn opa was gewoon gek Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:30

kinderen zijn leuk! haha wij waren natuurlijkw el praatjesmakers Tong uitsteken

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:34

Ik ging altijd met de fiets naar verzorgpony's toe. Die trouwens overal verspreid in de buurt stonden.
Daar naartoe natuurlijk met de cap op, laarzen al aan. Onderweg waren leuke drempels.
Daar ging ik als warming-up dan alvast over heen "springen". Heel hard er op af fietsen, in de houding.. En als het niet snel genoeg ging even met de zweep aantikken he!

Iris82

Berichten: 39837
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:46

Ik singelde mijn ooms fietstassen aan... Bloos

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:02

Iris82 schreef:
Ik singelde mijn ooms fietstassen aan... Bloos


*die is orgineel*
- ik sprong ook over drempels heen
- ging op zaterdag poetsen op de manege

heb nogsteeds een roze manenkammetje Clown

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:03

Toen ik klein was speelde ik regelmatig dat onze hond een pony was. Hij kreeg dan een echt halster om (wat ikzelf in elkaar knutselde) en dan moest hij dressuren (ja, samen figuurtjes lopen/rennen Schijnheilig ) of springen (over zelfgemaakte hindernissen). De hond vond overigens echt alles goed, arm beest Lovers

Verder was mijn fiets natuurlijk ook een wilde pony en speelde ik echt hele verhalen met mijn barbie paarden. Meestal viel iedere barbie van haar paard behalve ik, ik was natuurlijk ook de allerbeste ruiter uit barbie-land Haha! Schijnheilig

Jannekeee

Berichten: 85
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:14

Ahum ahum, ik was echt echt erg.....
- Toen ik nog heel klein was en nog niet mocht paardrijden, had ik altijd 2 touwtjes aan de rugleuning van de autostoel voor me geknoopt en speelde dat ik dan aan t paardrijden was....

- Toen ik eenmaal wel reed, vond ik t helemaal hip dat ik bij kids die nog niet konden rijden naast de pony mocht hollen Rolleyes

- En natuurlijk the usual he... Andermans pony's poetsen, stallen uitmesten, gangen vegen, tuig poetsen... wat was ik erg Bloos!ps:

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:01

Ach ik had 2 pony's in mijn kamer staan waar ik en een vriendinnetje voor zorgde.... (Lees: Ik had 2 barkrukken met rugleuning op mijn kamer staan Haha! )
Ik had ook allemaal spulletjes voor de paarden zoals: zadels MET beugels, hoofdstellen, dekens, halsters en mijn poetsspulletjes!
Had wel 1 probleem...hoevenuitkrabben...Hij wou nooit een voetje geven...
Ook verzonnen we de wildste verhalen! en galopeerde erg veel (waar mijn ouders niet blij mee waren Knipoog )

Ook vond ik alle paardjes die snachts buiten stonden erg zielig Haha!

Ach die goeie oude tijd! Knipoog

Jannekeee

Berichten: 85
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:04

Ooohw, paardrijden op mn fietsje ja, dat deed ik ook! Over drempels heen springen, en ik had van mn nichtje (die wel 2 pony's had...) geleerd hoe ik moest lichtrijden dussuh, ik zat vaak lichtrijden op mijn stalen ros :lol:


Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:06

Ik heb een keer in de penny gestaan Tong uitsteken
Gentleband
Hoi allerliefste penny!!Ik rijd bij manege Valkenbos. Mijn liefste pony daar is Gentleband. Eerst was Blacky daar mijn lievelingspony, tot ik met mijn vriendin Amber naar de manege ging. Zij kende Gentleband al. Ik weet niet zo veel van haar,alleen dat het een witte merrie is.
Gentleband is mijn lievelingspont omdat ze heel knuffelig is, omdat ze me likt é'n omdat ze naar me toe komt (hinikkend!). En ook een beetje zielig is omdat ze kanker heeft. Daarom kan er ook niet op gereden worden en weten de meeste kinderen niet eens dat ze bestaat!
Erg veel aandacht krijgt ze dus niet.
Maar wel van mij!
Groetjes Lisa en likjes van Gentleband

Bloos! *LOL*
En ik oefende altijd paardrijden op mn fiets

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:15

Mijn grootste penny aktie heb ik deze week begaan:
Ik heb een welsh A veulentje en een 2 jarige shet gekocht als knuffelpony's.
Ik kreeg nog dezelfde dag een Penny Zomerboek van mijn lesklanten cadeau!

* To Belg, or not to Belg *

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:22

ik probeer het paard van mijn vriend om te toveren tot knuffelend pennypaard Clown Haha!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:27

Mijn verzorgshet die ik al 4 jaar verzorgde moest naar de 'slacht' volgens de boer waar ik 'm verzorgde. Ik natuurlijk helemaal over de zeik Huilen

Ik heb mijn spaarrekening geplunderd, heb 'm gekocht en meegenomen.

Toen ben ik (als vegetarier Haha! ) in een vleesfabriek gaan werken om 'm te kunnen onderhouden. (was toen al 250 gld per maand kwijt aan stalling) plus m'n 100 gulden zakgeld in de maand hielden m'n ouders vast voor me.

Na 7 maanden heb ik 'm verkocht aan een familie met kinderen. Hij was gezelschap voor hun fries en natuurlijk voor de kinderen Haha!

Dat was toch wel mijn absolute penny-actie Tong uitsteken

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:31

Ik speelde vroeger altijd paardje met een vriendinnetje Bloos . We maakte dan een lijstje met paardennamen en die paarden stonden dan bij ons in de manege. De ene keer gaf zij mij les en de andere keer was het omgekeerd. Ik was erg bedreven in het galoperen en springen; ik legde altijd van die gekantelde papiercontainers op de grond, nam een aanloop en sprong er zo overeen! Nu met die wind lag er weer zo'n container gekanteld en ik kan me niet voorstellen hoe ik daar in hemelsnaam overheen ben gekomen! Tja, wie geen eigen paard heeft moet aan een denkbeeldige....

When nothing goes right,

go left.

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:34

Vroeger bond ik een springtouw vast aan beiden kanten van mijn stuur, en deed alsof ik geen paardrijden, echt ongelooflijk dat ik ni9et overal tegenop knalde, want ik stuurde met dat touw. Hele dagen fietste ik rondje met springtouw, 0ow... Ach gut

.people standing on escalators: that is the testimony to human lazyness.

Jannekeee

Berichten: 85
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:37

whahahahahaha, prachtig bananendinges!

Ik heb trouwens ook nog eens in de pnny gestaan. Nouja, niet ik, maar een paar vriendinnen en ik hebben onze instructrice in de penny gezet Haha!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:40

Citaat:
heb nogsteeds een roze manenkammetje


Ik ook!!! handig man met invlechten

Ik deed touwen aan de kliko maken en dan zette ik de kliko in de tuin en knoopte er teugels en beugels aan vervolgens klom ik met een stoel op die kliko (met cap en zweet laarsjes aan) en zo heb ik uren in onze eigen actertuin "kliko gereden".. (en menig concours gewonnen Bloos )

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:44

we gingen een keer naar de ezeltjes van mijn vriendin, en aangezien ik altijd op de bokkige pony's reed zei ik dat k wel zonder halster erop kon...

heb nog nooit zo snel in het zand gelegen...


maar dat is al heeeeel lang geleden, ik ben nu volledig penny af (behalve dat het mijn hobby is vreselijke spullen dekjes bandages enz. te kopen Tong uitsteken )

http://www.paardenrecreatie.nl
alles voor de recreatieruiter
je kunt nu ook artikelen aanvragen!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:12

Mijn vader hindernissen laten bouwen om zelf overheen te springen.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:38

MarchaL schreef:
Toen ik klein was speelde ik regelmatig dat onze hond een pony was. Hij kreeg dan een echt halster om (wat ikzelf in elkaar knutselde) en dan moest hij dressuren (ja, samen figuurtjes lopen/rennen Schijnheilig ) of springen (over zelfgemaakte hindernissen). De hond vond overigens echt alles goed, arm beest Lovers

Verder was mijn fiets natuurlijk ook een wilde pony en speelde ik echt hele verhalen met mijn barbie paarden. Meestal viel iedere barbie van haar paard behalve ik, ik was natuurlijk ook de allerbeste ruiter uit barbie-land Haha! Schijnheilig



wauw wij lijken op elkaar ik zit nu nog in die fase *schaam* Bloos!
ik heb zelfs een hoodstel voor mijn hond en hij springt kei hoog Clown

Inspiratieloos....

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:44

Vroeger maakte ik ook hele tekeningen met een nieuwe indeling van de schuur...naast de fietsen kon nog makkelijk een stal gemaakt worden. Ik heb zelfs wel eens een shetlander die bij de buren stond om naar de markt te gaan, meegenomen naar huis. Ik hoopte dat als mijn moeder hem zou zien, ze hem gelijk lief zou vinden en zou kopen....

Mijn laatste penny-moment heb ik nu nog steeds... ik laat Lars zijn manen groeien en kan uren zijn manen kammen. Van de week was ik zo in trance dat ik niet door had dat een stalgenootje al een tijdje stond te kijken. Toen ik haar door had, zei ik wat schaapachtig: " mooi he? zijn manen, worden echt al lange paardenmanen". Ze stond bijna in haar broek te plassen van het lachen

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:45

Chips, ik ben denk ik te vroeg op paardrijden gegaan, heb niet echt zulke actie's gehad. O wacht misschien deze:

Toen ik 12 was had ik een gelderse merrie, ik zat nog op de lagere school en was nogal jaloers dat mijn bijrijdster die 16 was overdag tijd voor haar had (ook op dagen die niet haar dagen waren). Achter af gezien had ik daar heel blij mee moeten zijn , want op mijn dagen haalde ze mijn paard over dag uit zijn stal en liet hem lekker grazen en los lopen etc. Maar door mijn jaloezie schreef ik in de agenda die we bij hielden dat ze hem in zijn stal moest laten staan, de reden die ik op gaf was dat het paard ook recht had op zijn PRIVACY! En overdag tijd voor zich zelf nodig zou hebben!!!!!!!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, amy495, Beeker, boemel, Bytespider, Esther_r20, janneke584, prii_boy, xTammyy en 73 bezoekers