Wendy aan het werk, springen en dressuren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Wendy aan het werk, springen en dressuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 23:30

Jaja, Wendy moest er vandaag (in de hitte) weer aan geloven en ze heeft goed haar best gedaan!
Ik had een leuk hindernisje gebouwd van de takjes die de paarden van de wilgen hebben afgetrokken, zo zag hij eruit:
Afbeelding
De hoge uitsteeksels (links) waren ongeveer 60 cm, dus de hindernis stelde niet erg veel voor, maar ik vond hem toch wel stoer eruit zien.

En natuurlijk moest die hindernis, zo ijverig door mij in elkaar gezet, ook gesprongen worden!
Afbeelding 1 (stills)
Afbeelding 2

En tussendoor gewoon lekker gedressuurd, hier zit ik al zonder beugels Haha! Goed voor mijn zit en dan voel ik beter wat de pony onder mij doet.
Afbeelding 3

Daar de hindernis toch goed ging en zonder beugels rijden ook, waarom dan niet zonder beugels over de hindernis? Tong uitsteken (en die stomme handjes weer Rolleyes)
Afbeelding
Afbeelding 4

Wendy werd al een beetje moe en had die takjes nu ook wel gezien
Afbeelding 5

Tijd voor wat strekwerk
Afbeelding 6

linkergalopje op de volte
Afbeelding 7

En uitstappen. Dit is echt zo'n foto waarvan je na het posten denkt die had ik beter niet kunnen plaatsen Ik lijk hier hel erg groot voor de pony, lijk heel ver achterin het zadel te zitten (zadel lijkt ook wat te kiepen, naar achteren) en mijn benen zitten ook niet op de goede plek.
Afbeelding 8

Nog ff poseren samen met Irma op Spider! Haha!
Afbeelding 9

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 23:59

was het lekker op je sokke rijdne Tong uitsteken

wel leuke fotos mooie pony

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 00:21

leuke fotos, ben alleen niet zo weg van die hindernissen. vind het zelfs een beetje gevaarlijk. Door die takken, kan je pony zijn benen openhalen aangezien je ook geen peesbeschermers om hebt.. verder leuke pony

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:17

Ziet er netjes uit hoor allemaal Lachen
Vind dat je een hele nette houding hebt, zonder beugels!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 13:19

Leuke foto's Anne

Was zeker wel leuk om eens op Wendy en Spider tegelijk te rijden samen met Irma?
Ik zie dat je het hoofdstel weer eens om hebt gedaan. was daar een speciale reden voor?

Probeer met springen de armen meer tegen je lichaam aan te houden. (oksels luchten is lekker maar ziet er minder mooi uit). Schouders proberen niet op te trekken. Ik vind wel dat je je polsen minder geknikt hebt als de vorige keer. Goedzo!
Met de landing proberen je rug gewoon gestrekt te houden. Je hebt 'm nu erg bol.

Dressuren ziet er goed uit. Leuke foto van jou en Irma saampjes Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 13:23

rij je altijd met tasje om?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 14:10

PH: Heb je eigenlijk helemaal gelijk in! Note to myself: Koop peesbeschermers
horsewisper: Op je sokken rijden is heel erg lekker, maar dat kan natuurlijk alleen wanneer je zonder beugels rijd. Met beugels heb ik netjes mijn jodphurs nog aan.
iwayalover: Niet echt eigenlijk speciale reden, maar mét hoofdstel kan ik nét iets meer stelling vragen en daar ben ik nu veel mee bezig want dat vind Wendy erg moeilijk. Ze gaat het liefste als een bus door de bocht heen!
bm: Dat is het tasje van de digi, die heb ik alleen om wanneer ik in mijn eentje ga rijden (en ik digi mee heb) of zoals nu wanneer ik ook foto's van Irma wil maken die tegelijk met mij reed Lachen

Yorel

Berichten: 673
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:43

leuke foto's hoor!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:16

Wow dat ziet er ook steeds beter uit zeg!! Die dressuurfotos zien er vooral heel goed uit, en ze loopt in draf echt mooi ruim!
Je zit ook heel netjes zonder beugels Lachen

Theeglas

Berichten: 2544
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: Avenhorn (Noord-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:37

ja inderdaad die hindernis vind ik zelf ook wat gevaarlijk maar als jij weet dat je pony er goed voer gaat moet je het zelf weten natuurlijk.
verder leuke foto´s en leuk idee dat wel Tong uitsteken

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:59

vind het echt een gevaarlijke hindernis, maar wie ben ik. Verder wel een leuke pony .

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:26

let bij het springen op je ellebogen. die steken te veel uit. leuk paardje verder maar wel een enge hindernis

jufloontje

Berichten: 683
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:45

Wat is er nou gevaarlijk aan deze hindernis?? Het zijn maar ielepiele takjes hoor... Verward
Met crossen kom ik wel iets grotere takken tegen! Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 15:11

noortje schreef:
let bij het springen op je ellebogen. die steken te veel uit.
Idd, daar stoor ik me nog het ergste aan, maar het lukt me maar niet om ze binnenboord ze houden.
Ik vind idd de hindernis ook niet gevaarlijk, het zijn 'zachte' twijgjes van een wilg er zitten maar een paar dikke tussen. Daarbij was de hindernis nog laag en hoefde ze het maar aan te raken of alles storte in, niet om jullie zorgen over te maken dus! Lachen

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:28

die sokken Clown

Leuke foto van jou en irma.

idd op foto 8 LIJKT het net of je te groot bent voor wendy

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:09

Je bent al erg vooruit gegaan!! Zeker je springhouding laat nog steeds te wensen over, maar ik zie wel verbetering! Wendy loopt ook al een stuk beter. Nou nog die oortjes naar voren Knipoog
Je houding zonder beugels vind ik super!

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:19

haha.....jullie hebben iig wel lol gehad en dat telt! Ik vind het er leuk uitzien!

teqil_mikey

Berichten: 2139
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:00

hahaha ziet er echt heel leuk uit Haha! je paardje springt echt heel leuk Haha! Haha!

me_marieke

Berichten: 14
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: oploo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:10

Leuke foto's anne...
Best mooi gemaakt. Alleen is die hindernis niet gevaarlijk??
Ik zou denken dat als de pony er aan blijft haken hij/zij het hele been open trekt..