Vraag over sponsors!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lentigo
Berichten: 232
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: Veenendaal

Vraag over sponsors!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 19:01

Hallo Bokkers,

Op wedstrijden zie ik vaak mensen rijden met een dekje met een sponsor erop. En nu is mijn vraag hoe kom ik aan een sponsor, en hebben jullie daar ervaring mee of heb je een tip voor me?? Het lijkt me zo leuk om me een reclamedekje rond te rijden

Groeten Jessica

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:01

Ik denk niet dat je een sponsor aan de haak slaat, door alleen te zeggen: ik vind het leuk om met een sponsordekje te rijden. Want daar stoppen ze heus geen geld in; een sponsor betaald niet alleen je dekje maar ook je wedstrijd om daar te starten, zodat jij reclame kan maken met je dekje, en het moet op een wedstrijd zijn, waar mensen komen die wat aan z'n bedrijf hebben.
Daarnaast moet je nog aardig goed kunnen rijden, om het aantrekkelijk te maken voor een sponsor van buitenaf.
Mensen kijken namelijk eerder naar iemand die Z2 rijdt op een imponerende hengst, dan naar een pony die bijv. B is...
Maar iig succes met zoeken dan Haha!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 02:56

je kunt bijvoorbeeld ook aan een sponserdeken komen om mee te doen aan een wedstrijd waar ze worden weggeven.. wij hadden dat bij ons op de PC. mijn vader heeft een eigen bedrijf dus hij is ook mijn sponser ik heb een deken van hem met logo erop.. en de rest komt nog.. maar ik ga niet eerder met een dekje(met logo van mijn vader) rijden wanneer ik in de Z zit dus nog even wachten.. maar wat Rianne zegt klopt wel.. mijn pony liep eerder echt super.. ik ben dan ook door 2 mensen gevraagt of hun mij wouden sponseren.. heb het toen niet gedaan.. omdat ik liever voor mijn vader reclame ging lopen.. maar veel succes met het zoeken ik denk dat dit wel moeilijk gaat worden

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:37

Mijn baas heeft gister zelf aangeboden om met een dekje van het logo van het bedrijf waar ik werk te rijden.. Ik vind t zelf heel stoer omdat ik daar zelf ook werk (= bij een ruitersport winkel) en de meeste van de paardenwereld rondom Utrecht die winkel wel kennen! Lachen

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:41

mijn ouders hebbe toevalligf een eigen bedrijf Haha!:D maar heb je niemand in je familie kenissenkring met een eigen bedrijf?of misschien je werk?

Lentigo
Berichten: 232
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 17:04

Bendankt voor de informatiue allemaal.....
Ik heb niemand in de familie met een eigen bedrijf, dus dat is jammer. Maar goed wie weet komt het nog eens op een wedstrijd, door idd een deken te winnen ofzo.
Mijn Opa heeft mij een handje geholpen bij de koop van mijn paard, en ik zat voor de grap al eens te denken om een dekje te laten maken met daarop:

"Sponsord by Grandpa"

Eigenlijk wel eg orgineel.....

Lentigo
Berichten: 232
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 16:37

Zou ik het bij bijvoorbeeld een veevoedersbedrijf kunnen vragen?? Waar wij ons voer altijd kopen???
Het is maar een idee hoor

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:27

Vragen kost niks. Ik ben naar mijn sponsor ook gewoon toegestapt een brutaal mens heeft de halve wereld (zoniet dan de andere helft haha). Ik heb gevraagd of ze aan sponsering deden en het antwoord was nee. Nou toen zei ik vanaf nu wel! Vonden ze zo stoer dat ze met mij in zee zijn gegaan. Dekjes, wat kleding verder niet zoveel bijzonders maar wel heel leuk. Hou ze ook op de hoogte van de wedstrijden enz. Veel succes!!

SPRINGEN

Berichten: 413
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Zelhem, Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:07

Ik heb ook een sponsor, het is een zwager van mijn vader, die heeft een stro-hooi enzow bedrijf en hij vroeg of ik dat wou, tuurlijk.
We krijgen nu dekjes, een jas, bandages, dekens enz. enz van hem.

oot123

Berichten: 241
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:10

Hallo,

Wij van Oot-Productions maken kürmuziek. Op het moment dat mensen bij ons een kür op maat laten maken dan krijgen ze van ons een wedstrijd dekje met ons logo er op. Wij zien het als een soort van aanmoedigings cadeautje.
Voor ons is het een leuke reclame en voor de mensen een functioneel en mooi iets.

Je kunt het dekje ook bekijken op onze site www.oot-productions.nl onder het kopje sponsoring.

Groetjes,

Olaf
oot-productions

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:01

Lentigo schreef:
Bendankt voor de informatiue allemaal.....
Ik heb niemand in de familie met een eigen bedrijf, dus dat is jammer. Maar goed wie weet komt het nog eens op een wedstrijd, door idd een deken te winnen ofzo.
Mijn Opa heeft mij een handje geholpen bij de koop van mijn paard, en ik zat voor de grap al eens te denken om een dekje te laten maken met daarop:

"Sponsord by Grandpa"

Eigenlijk wel eg orgineel.....



Mijn vriend heeft een eigen bedrijf, hij vertelde me gisteren dat hij een handbalteam gaat sponsoren. Rolleyes En ik kan het gewoon met een wit dekje doen zonder sponsoring. Scheve mond

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:06

Ik word waarschijnlijk binnenkort wel gesponserd. Door een kennis met een winkel hier in het dorp. Van hoe en van wat moet ik nog door spreken, maar er komt waarschijnlijk ook helemaal reclame op de trailer enzo! Nu nog Angel zo ver krijgen dat ik met haar kan starten Tong uitsteken. Op keuringen ben ik iig al te vinden.

Lentigo
Berichten: 232
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 18:10

oot123 schreef:
Hallo,

Wij van Oot-Productions maken kürmuziek. Op het moment dat mensen bij ons een kür op maat laten maken dan krijgen ze van ons een wedstrijd dekje met ons logo er op. Wij zien het als een soort van aanmoedigings cadeautje.
Voor ons is het een leuke reclame en voor de mensen een functioneel en mooi iets.

Je kunt het dekje ook bekijken op onze site www.oot-productions.nl onder het kopje sponsoring.

Groetjes,

Olaf

oot-productions



Hoi,

Dat klinkt allemaal wel erg aantrekkelijk, ik heb alleen voorlopig nog geen kur op muziek nodig....

Maar iig bedankt...