R&R 2 binnen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

R&R 2 binnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 19:47

Jippie! Heb Ruiters en Rechters deel 2 binnen. Vlotte service zeg, zeker met de Paasdagen er nog tussen!

Ben erg benieuwd, ga me er straks eens even in verdiepen!

(Diana, als je dit toevallig leest: ik stuur je een mailtje over jouw exemplaar)

Nulla tenaci invia est via



Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 08:26

En Margreet? Is het wat? Ik vond het vorige deel ook heel goed, maar wel een beetje "ouderwets" geschreven af en toe. Laat even weten of het de koop waard is. Dan ga ik hem ook meteen bestellen Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 09:22

Het is op dezelfde 'ouderwetse' soms wat langdradige manier geschreven, maar gedateerd is het absoluut niet.
Foto's die er in staan verduidelijken weer een hoop.

Ik ben pas op blz. 20 ofzo, dus veel kan ik er nog niet over zeggen, maar tot nu toe heb ik absoluut geen spijt dat ik het gekocht heb.

Nulla tenaci invia est via

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 09:36

Ja ik heb je mailtje al gelezen. Wordt agenda's trekken. zaterdag gaat Relona weg dus ik krijg de komende wekenw at meer vrije tijd. Wanneer heb je volgende week les?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 09:49

Maandagavond, waarschijnlijk om 19.30 (zal wel een minuut of 10 later worden)

Nulla tenaci invia est via

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 09:57

Ben ik bij jou op stal. Even voorleggen aan H. Niet naar mijn stal maar naar jou stal. leuk. Ik hoor de exacte tijd wel, zorg ik dat ik er eerder ben.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 10:02

Lijkt me gezellig!
Ik moet ook nog even met Atie overleggen, je hoort de exacte tijd nog wel. (Nou ja, exact, Atie is niet zo stipt) Anders bel ik je wel ofzo.
Stel je er niet teveel van voor als het weer in de buitenbak is, want daar is ze echt onuitstaanbaar! (nou ja: ik ben minder goed in staat om haar aandacht er bij te houden)
Wat een publiek ineens! Ursuline was er dinsdag ook al!

We hebben het er via de mail wel over. (ben de hele dag op m'n stage, bereikbaar via m'n bio adres)

Nulla tenaci invia est via

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 11:44

Margreet doet een clinic met Atie Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 11:48

Haha ja daar begint het wel op te lijken.
Nog meer geinteresseerden? Haha!
Kan ik entree gaan vragen Tong uitsteken

Heb afgelopen week nogal ruzie gehad met m'n paard dus dat belooft wat! (ach, Atie banketstaaf me er wel weer doorheen)

Nulla tenaci invia est via

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 12:22

Sorry, maandagavond om 19.30 uur zit ik zelf op mijn paard Haha! Maar een andere keer graag Knipoog Wordt Atie niet gek van al die toeschouwers?
10 euro entrée is best leuk. Verdien je je lesgeld terug Haha!

Jura en Claudia kwamen gisteren bij mijn les kijken. En mijn paard ging ook niet geweldig. Maar mijn instructrice heeft me er ook doorheen gebanketstaafd. Haha! Volgende keer zet ik een parkeermeter neer bij stal Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 12:31

Nee hoor, het maakt m'n instructrice niets uit, moet natuurlijk ook weer niet te gek worden, maar dat zal wel niet, zo boeiend zijn mijn lessen niet. Ik zelf wordt er alleen snel door afgeleid. En ik wil het dan beter doen dan dat het eigenlijk kan en dan gaat het dus juist mis vaak Haha!
Maar als ik eenmaal de concentratie te pakken heb dan kan er 100 man staan te kijken, ik heb toch niets door.

Nulla tenaci invia est via

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 12:38

Dat ken ik! Ik ben op zich wel geconcentreerd als er mensen staan te kijken, maar ik wil het ook graag goed doen. En als mijn paard dan minder goed loopt dan hij kan, dan baal ik. Want ik wil laten zien wat hij kan! Haha! Dus een beetje stress krijg ik er wel van Knipoog Volgens mij ben ik helemaaaaaaaaaaaaal off topic Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LuckySeven en 121 bezoekers