kleuren bij de NQHAshows

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

kleuren bij de NQHAshows

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 23:01

Ik heb gehoort dat je bij het showen van je paard bij de NQHA in bepaalde kleuren moet. Het moet bij je paard passen. Dus als je een sorrel heb mag je niet in die kleur en heb je een black mag je niet is die andere kleur Verward
Wie weet hier wat van? Is het kleurgebonden?
Ik heb een sorrel kleurig paardje wat mag wel en wat mag dan niet. Ik heb een roze pak aangehad en denk er over in marienheem in het donkerbruin te gaan.
mogen deze kleuren? Je hoort zo veel en ik zit er nog niet zo heel erg in.

groetjes

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:02

Je mag gewoon zelf bepalen welke kleuren je gebruikt hoor!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:09

hanita schreef:
Ik heb gehoort dat je bij het showen van je paard bij de NQHA in bepaalde kleuren moet. Het moet bij je paard passen. Dus als je een sorrel heb mag je niet in die kleur en heb je een black mag je niet is die andere kleur Verward

Oh ja???? Verward Had ik nog nooit gehoord,maar als er iets not done wil ik wel graag weten!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:12


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:48

Ik denk dat daar inderdaad weer een verhaal z'n eigen leven is gaan leiden. Bepaalde kleuren passen goed bij een bepaalde kleur paard, maar dat zijn gewoon kledingtips, geen regels die je móet toepassen.
Als jij een pimpelpaarse jas met gele knopen en gouden bies aan wil trekken dan doe je dat lekker (of het dan nog je paard is wat de aandacht trekt betwijfel ik, en dat is nou eigenlijk wel de bedoeling in de showring, vandaar dat bepaalde dingen 'minder handig' zijn om te dragen...)

DubbelFun

Berichten: 88662
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:12

Soms kan het handig zijn om de aandacht van je paard af te leiden Haha!

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 11:22

Bedankt hoor *LOL* Ik dacht al door dat ik licht roze aan had krijg ik dan een dq. Maar gelukkig dus niet. Ik vond het wel grappig bij een sorrelkleurig tegen chestnut aan paard. Zo zie je maar weer dat je niet iedereen moet geloven wat ze zeggen en dat je er zelf maar achteraan moet gaan.