Vandaag flink geschrokken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Vandaag flink geschrokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 18:31

Vandaag was ik bij mijn vriend, net voordat hij moest gaan werken. Dus toen hij ging heb ik hem uitgezwaaid en kort daarna (ongeveer 5 minuten) ben ik ook vertrokken.

Toen ik nog geen 400 meter bij zijn huis vandaan was, zag ik een motor op straat liggen/alweer staan (weet ik niet meer zeker). Dat was dezelfde motor als van mijn vriend. Ik zag verder heel veel mensen langs de weg staan, maar ik kon mijn vriend niet vinden. Mijn hart ging als een debiel tekeer, ik stond op springen Verdrietig en flink te trillen. Dus snel mijn auto aan de kant gezet (en natuurlijk kan je op zo'n moment niet snel genoeg een parkeerplaats vinden) en die kant opgelopen.

Gelukkig zag ik toen mijn vriend met een sigaret in zijn hand (ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik hem zag roken, zelf ben ik niet super blij dat hij rookt maar hij moet het zelf weten natuurlijk). Ik wist niet hoe snel ik naar hem toe moest lopen. Toen ik bij hem kwam zei hij dat hij blij was dat ik er was (zijn mobiel ligt bij zijn ouders in Friesland, dus hij kon niet bellen Scheve mond ).

Zijn motor zag er niet meer uit. De kappen waren flink beschadigd. Zijn motorpak was kapot, maar het belangrijkste mijn vriend is er vanaf gekomen met 2 flinke schaafwonden (op zijn elleboog en knie) en wat last van zijn schouder (is hij al eerder op gevallen).

De tegenpartij was een snorfietser, die had gelukkig ook alleen een schaafwond.

Mijn vriend zat met zijn motor op een voorrangsweg toen in 1x een snorfietser de weg overstak. De snorfietser had hem niet gezien dus mijn vriend knalde er net achter het been van de bestuurder tegenop. Gelukkig viel het letsel allemaal 100% mee en waren ze beide eens met de schuldvraag (de snorfietser). De snorfietser zei ook duidelijk dat hij niet had opgelet.

Politie en al erbij en de motor van mijn vriend werd getakeld. Gelukkig is alles meegevallen maar mijn hart sloeg toch een aantal keer over toen ik eraan kwam gereden en zijn motor daar zag.

Ik moest mijn verhaal even kwijt. Want de schrik zit er toch nog in, ondanks dat alles erg meegevallen is. Toch nog geluk bij een ongeluk.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:34

Pff, dat kan ik me voorstellen!
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, het had allemaal véél erger kunnen zijn. Geluk gehad!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:35

Wij hebben inderdaad eens iets soortgelijks gehad. Mijn vader deed eens mee met circuitrijden met de motor. Mam dus filmen en die ziet ineens iemand met dezelfde motor als mijn vader onderuit gaan en goed ook. We schrokken ons helemaal naar. Hij bleek het uiteindelijk niet te zijn, maar jemig wat kan een hart dan tekeer gaan zeg Bloos!.

Gelukkig heeft je vriend niets!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nadir

Berichten: 12704
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:36

Jeetje je schrikt je inderdaad helemaal dood! Scheve mond
Gelukkig is het voor je vriend goed afgelopen, hoe is het met de snorfietser?

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 18:58

xtwisterx schreef:
Gelukkig is het voor je vriend goed afgelopen, hoe is het met de snorfietser?


De snorfietser was hoogstwaarschijnlijk in de berm terecht gekomen (aan de groene vlekken op zijn shirt te zien) en had alleen een schaafwond op zijn elleboog, hij wist echter niet meer of hij echt in de berm terecht was gekomen.

En die jongen kwam al naar mijn vriend toe lopen voordat mijn vriend was opgestaan en besefte wat er was gebeurd.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:02

Ik kan me voorstellen dat je schrikt zeg!
Gelukkig is het met een sisser afgelopen.

:evaw:

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:17

Je schrikt dan zeker ja.
Ze hebben allebei geluk gehad dat ze het er zo goed vanaf gebracht hebben.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:21

Pff dan schrik je ja!
Gelukkig is het 100% meegevallen joh Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 21:35

Zeker fijn dat het zo is afgelopen. Liever had ik geen ongeluk gezien, maar ja een ongeluk zit in een klein hoekje en is zo gebeurd. En hij is weer de oude, net belde hij me op en had weer genoeg praatjes, dus alles komt goed. Volgens mij is hij nog eerder over de schrik heen dan ik. Als ik straks langs die plek rijd denk ik dat ik toch een beetje een raar gevoel krijg.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:44

Jezus Ilse, zelfs ik krijg kippenvel als ik het hoor.

Ook ik heb met mijn vriend iets soortgelijks meegemaakt. Hij had zijn motor net een maand toen hij vanuit mij thuis even zijn motor naar huis ging brengen. Ik zou achter hem aanrijden. Onderweg draait hij linksaf maar ging iets te hard waardoor hij de bocht niet kreeg. Recht voor mijn ogen boorde die stomme motor zich in een ijzeren transformatorhuisje. De politie zei achteraf dat hij geen 10 cm naar links had moeten botsen, want dan was het hele ding geexplodeert. lekker om te weten. Heb hem 's nachts toch even extra stevig vastgehouden! Haha!

EEF https://www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:56

Nou, net terug van zijn vakantie en dan gelijk zo'n begin.
Ze hebben geluk gehad, voor hetzelfde geld had het voor beide partijen erger kunnen zijn.

Don't drive faster than your gardian angel can fly.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 14:40

Wiesje"]
Heb hem 's nachts toch even extra stevig vastgehouden! Haha!
[/quote]

Dat heb ik vannacht ook gedaan. Alleen niet te stevig, want hij had nog wel op een aantal plekken pijn. Maar dat komt allemaal wel goed, alles zit er nog aan en hij heeft verder geen letsel.

[quote="britt schreef:
Nou, net terug van zijn vakantie en dan gelijk zo'n begin.
Ze hebben geluk gehad, voor hetzelfde geld had het voor beide partijen erger kunnen zijn.

Don't drive faster than your gardian angel can fly.


Ja zo kan je hem stevig vasthouden omdat je blij bent dat hij thuis is en nu kon ik hem stevig vasthouden omdat ik blij was dat hij er zo vanaf kwam. En het had veel erger kunnen zijn. Gelukkig voor beide partijen viel alles 100% mee.

En gelukkig vliegt zijn engeltje nog best hard.... Knipoog

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:57

Zoo, dat is schrikken!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:12

wow ja dat kan ik me voorstellen dat je geschrokken bent!! maar zo zie je ook hoe snel iets kan gebeurd zijn!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Jannekeee

Berichten: 85
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:12

Sjees, kzou me ook helemaal rot schrikken! Gelukkig is t goed afgelopen. Denk (hoop) dat die snorfietser in t vervolg wat beter uit kijkt...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:15

Kan me idd goed voorstellen dat je je rot geschrokken bent....
Wat een geluk dat het goed afgelopen is voor beide partijen Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 15:23

Hij had ook super geluk dat hij zijn motorpak in zijn geheel aan had. Met dit weer wil hij toch nog weleens in zijn spijkerbroek de motor opstappen, maar als ik dat zie word ik kwaad (omdat ik vind dat ze het moeten verplichten een motorpak op de motor). Hij heeft gisteren ook een aantal keren gezegd dat hij blij is dat ik altijd zo mopper als hij dat ding niet aan heeft. Hij heeft op zich zijn lesje ook geleerd want in het vervolg heeft hij altijd zijn motorpak aan.

En die snorfietser zal de volgende keer wel beter uitkijken denk ik. Tenminste ik hoop het voor andere weggebruikers dat hij dat zal doen. Als hij zijn eigen leven in gevaar wil brengen moet hij zelf weten, zo lang hij er maar een ander niet mee benadeeld.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Bo_Y, Just_Natural, MariskaFally, Nathalie18x, nowylover, ogidni, Paloma_Janet en 166 bezoekers