Welke telefoon?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 22:30

Ik ga binnenkort mijn abonnement verlengen, ben prima tevreden dus ik ga niet overstappen naar wat anders. Mijn abonnement kan 1 of 2 jaar verlangd worden en ik mag dan een (met bijbetaling) een nieuw toestel uitzoeken. Ik kan mijn oude ook inruilen, krijg ik dan nog iets van 50 euro voor. Maar ik denk dat ik die wil houden, voor het geval dat.

Nou twijfel ik tussen een aantal nieuwe Nokia toestelletjes (wil eigenlijk ook geen andere dan Nokia), namelijk de 8310 of de 6510. Misschien ook wel de 6210 aangezien die in mijn geval gratis is. Wie heeft de 8310 of 6510 en hoe bevallen die?? En wie heeft een 2 jarig abonnement (gehad), is dat niet heel erg lang?

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 22:40

ik heb mijn 2 jarige abonnement net weer verlengd voor 2 jaar en daarvoor in ruil een 8310 gekregen. Ik ben er erg blij mee. Hij is lekker klein, lang standby, veel leuke dingetjes zoals fmradio, wap, voicecontrol, voicedailing, memo, ruimte voor 500 namen en nummers en ruimte voor 500 smsjes, etc..
Ik vind de 6510 een wat sjiekere (?) telefoon, maar deze heeft toch veel minder dan de 8310.
De 6210 zou ik zowieso laten liggen als ik jou was. Ik heb em precies een maand gehad, maar hij was gewoon veel te groot. Hij is qua inhoud te vergelijken met de 8310, behalve de fmradio en nog een paar kleine dingetjes.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 22:50

ik zou niet zo gauw een 2jarig abbo nemen. Er komen altijd weer leuke nieuwe modellen en die wil ik altijd wel erg graag hebben Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 22:54

Steef schreef:
ik zou niet zo gauw een 2jarig abbo nemen. Er komen altijd weer leuke nieuwe modellen en die wil ik altijd wel erg graag hebben Haha!


Daar zit ik dus ook mee, en daarbij heb ik standaard na een jaar mijn telefoon aan gort. Dat is dus ook de reden dat ik mijn oude (die het op zich nog wel doet) wil houden. Maar een 2 jarig abbo is wel héél voordelig, en aangezien ik niet erg lekker in mijn centjes zit...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 22:54

Ik heb ook een nokia gehad en wilde eigenlijk ook niets anders, maar sinds een maandje of 1 1/2 heb ik een nieuwe samsung, welliswaar met beltegoed (nog wel) maar hij bevalt me eigenlijk goed! Misschien wel beter als die nokia. De nokia heeft tegenwoordig nog weinig voordelen ten opzichte van anderen merken.. De T9 tekst functie zit overal ingebouwd bijna en trilfunctie en spelletjes zijn ook standaard..

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 22:56

Naz schreef:
en aangezien ik niet erg lekker in mijn centjes zit...


....zit je misschien over een jaartje nog wel minder lekker in de centjes en kan je je abo niet meer betalen!! Het is mijn mening maar ik zou het niet doen...

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 22:56

Ik weet niet of je perse een nokia wilt?
Anders zou ik voor de samsung a400 gaan!

Erg leuk toestel, gaat bij ons ook door voor het vrouwentoestel.

Wil je toch een nokia heb ik persoonlijk voorkeur voor een 8310.
Als je je abonnement verlengd is er veel mogelijk. Vooral niet meteen het eerste aanbod accepteren!
Ik kan het weten want ik werk bij Dutchtone en ik doe de administratie van de teams die mensen bellen voor een contractsverlenging. Er wordt praktisch nooit het maximale gegeven hoor.

En je kunt inderdaad beter niet voor twee jaar verlengen. Volgend jaar kun je weer zo'n aanbieding krijgen als je dan weer bijtekend.