Pitbull shet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Pitbull shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 21:58

Dennis dus. Hij heeft het weer voor elkaar gekregen om Nimber te pesten. Met z'n 2en de hengst uit hangen. Had hem goed vast gebonden maar z'n halster hielt het niet. Normaal zit Nimber onder de wondjes en heeft Dennis niets maar dit keer was het anders om. Nimber had maar 1 wondje en Den had d'r 4 op z'n hoofd. En verder vooral de schrik. Alleen bij Dennis zelf niet Frusty .

Maar we zijn gewoon lekker naar het bos geweest. Den een ander halster om en paardjes extra goed vast geknoopt. Ik heb echt heerlijk gereden. We begonnen met een sprongetje van ong 50 cm. Normaal stoppen we altijd 1x en gaan dan pas maar nu in 1x. Hij luisterde ook onwijs goed, meestal moet ik dingen duidelijk of 2x vragen maar ik hoefde bijna alleen maar te denken en hij deed het al. Alleen 1x toen ging Nimber een dun paadje in en wou niet over het bruggetje 10 meter verder op. Toen moest ik er met Dennis langs. Dat werden dus 2 bokken en een heel boze Ciska. Ik ben d'r afgesprongen(met een pony die met z'n billen onder een paard staat kan je bijna niets), heb hem naar voor getrokken en onwijs op z'n donder gegeven. Alleen kreeg ik een van z'n beugels tegen mijn scheen en zit daar nu een onwijs ei op(precies op de plek waar je beugelriem normaal ligt Frusty ).
Er liepen ook een heleboel kinderen. Een paar meiden vroegen of ze ook foto's van ons mochten maken. Tamara moest meteen ff zeggen dat Dennis kampioen is en dat die dus als eerst op de foto moest.

Toen we thuis kwamen werd er gebeld door de ander eigenaresse van Dientje. Ze had Dennis in de paardenkrant gezien. En ze wil me wel les geven in lange teugelen, vrijheids dresuur en longeren met dubbele lijnen.
Ik ben dus helemaal vrolijk(op die paar, verdiende, wondjes van Den na).