Mijn schattige paardje in zijn nieuwe jasje:P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jimmynikki23
Berichten: 85
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Mijn schattige paardje in zijn nieuwe jasje:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 20:24

Haaj iedereen;)
naja mischien kennen juilie deze fotows al wel.. maar ik heb er nog maar wat bij gmaakt(naja me vriendin:P maar ik zet ze er zelf op ) maja uhm dit zijn ze dan: (kweet niet of t lukt whor ik doe dit haast nooit dus) Verward
Afbeelding
Oké mensen hier had ik hem nog maar net Tong uitsteken dat was ongeveer een half jaartje geleden hij zat volledig in zijn dikke wintervachtje:) jaja hijs heel dun dat zie ik zelf oowk wel Tong uitsteken ik probeer hem vet te mesten maar t lukt niet echt:S nog tips? Knipoog
Afbeelding
Dit is zijn nu nog mooie donkere hoofdje Lachen hij heb een heel mooi driehoekje op zijn neusje maar die zie je hierbij niet en oowk niet met zijn zomer vacht Tong uitsteken dan issie foetsie:D
Afbeelding
Neej dat is niet mijn paardje:P dit zijn 2 veulentjes links jolanda(fries) rechts cristiaan(tinker)
Afbeelding
zoooow we hebben een ezel in de familie jonges!! ow neej t is jimmy Bloos!
Afbeelding
Nikki: jimmy geef is voet.. Jimmy: Nouw nikki ik dacht t niet!! ik vind je heel lief en aardig maar anders gaat me haar zow in de war weet je wel Bloos
Afbeelding
Jimmy = GEEEEST Scheve mond
Afbeelding
Jah dat is een vlieg bij zijn oogje ja:P die komen ook steeds vroeger he Verward Tong uitsteken
Afbeelding
Persoonlijk vind ik dit de mooiste vooral jimmy en de achtergrond Tong uitsteken haha
OKE IEDEREEN HET MOMENT WAAR JUILIE OP HEBBEN GEWACHT DE ZOMERVACHT FOTOWS:P.... met veel trots presenteer ik u... jimmy in zijn nieuwe jasje:
Afbeelding
Jaaah daar kijken juilie van op he:P (en neej hij heb geen drugs gebruikt ookal kijkt hij wel een beetje stoned uit zijn oogjes)
Afbeelding
En dan hier de laatste fotow... ik weet niet hoe die blauwe gloed over ziojn ogen komt mischien door de dinges:P kweenie maja Knipoog much kijkplezier naar mijn poepediedoepie:D

Naja ik peer m weer is;) doegies Cheese! [/list]

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 20:31

is een zeer scahttig paardje , lijkt me een zeer lief paard dat kan je zo van zijn ogen aflezen

groetjes

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 20:32

schattig natuurlijk ipv scahttig

sorry

MiranxSuraya

Berichten: 207
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: dronrijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:55

Jah leuk Voor al die laatste Waar je zelf bij op staat