*equipalazone

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
user_2293
Berichten: 127
Geregistreerd: 18-12-01

*equipalazone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 15:50

Mijn paard heeft net bijna een half jaar staprust gehad ivm met zijn kniebanden.
nou ben ik weer met hem begonnen en mag ik van de dierenarts (dhr krijn van muiswinkel) alles weer langzaam opbouwen terwijl hij in de bochten nog niet helemaal zuiver loopt.
Komt dat doordat hij nog slap is en die banden helemaal uit hun funktie zijn en komt dat goed nadat ik weer wat train en hij weer sterker is geworden. ook staat hij op de equipalazone waar ik 100 zakjes van heb gekregen ik ben nu ongeveer een maand weer aan het rijden en hij heeft nog 17 zakjes over en ik wil er graag mee stoppen. als ik dat doe waar moet ik dan vooral opletten en hoe lang duurt het voordat het middel uit zn bloed is en geen werking meer heeft

met vriendelijke groeten


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 18:29

equipalazone is gewoon goeie ouderwetse bute Haha! Als het goed is heb je van je veearts een soort schema gekregen waarmee je het gebruik afbouwt, en zit je nu op 1 zakje per dag waarschijnlijk. Volgens mij krijgt je paard geen afkickverschrijnselen en kun je zo stoppen hoor!. Het blijft nog vrij lange tijd aantoonbaar in het bloed, maar ik neem aan dat je de komende weken wel niet op concours zult gaan Haha! Ik zou gewoon muisinkel even bellen, die kan je dat zo uitleggen.

user_2293
Berichten: 127
Geregistreerd: 18-12-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 09:50

ik heb geen schema gekregen ofzo en hij zat op twee zakjes per dag en nu op 1zakje nu al een paar weken op 1 zakje en sinds gister ben ik er mee gestop heb van de 100 nog 17 zakjes over.
van muiswinkel is op vakantie dus die kon ik niet bellen.
want ik wou ook weten hoe ik het rijden het beste op kan bouwen maar helaas Frusty

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 14:16

Dan kun je toch gewoon de waarnemer van je DA bellen of nie? Die kan je altijd verder helpen! Fijn dat het goed gaat!!!

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 21:38

beetje raar dat je maar zo met honderd zakjes bute naar huis wordt gestuurd, en ook nog zonder een fatsoenlijk schema om je training op te bouwen. Zou die Muiswinkel nog maar een keertje bellen als ie terug is uit Benidorm.

user_2293
Berichten: 127
Geregistreerd: 18-12-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 09:00

tsja ik baal daar ook wel van want nou krijg je allemaal van die mensen op stal die het allemaal beter weten dan de ander en dan weet je ook niet wat je ermee aan moet.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 11:53

ik heb het ook wel eens gebruikt.

maar ook nooit een schema gehad.

maar 100 zakjes heb ik ook nooit gehad, ik had altijd voor 2 weken of zo, eerst 2 zakjes en daarna 1 zakje per dag ofzo...

mocht trouwens ook niet rijden met equipalazone!

user_2293
Berichten: 127
Geregistreerd: 18-12-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 12:32

waarom mocht je er niet mee rijden dan en waarvoor kreeg jou paard het volgens mij heb ik eigenlijk nog wel meer dan 100zakjes gehad een heel doosje vol niet normaal Verward Verward


naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 19:43

heb geen idee waarom ik er niet mee mocht rijden.
mocht wel stappen (onder de man) maar niet fanatiek rijden...

Jade

Berichten: 3035
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: home is where the horse is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 19:29

naiade schreef:
heb geen idee waarom ik er niet mee mocht rijden.
mocht wel stappen (onder de man) maar niet fanatiek rijden...


ehm, het lijkt mij waarschijnlijk dat je er niet mee mocht rijden omdat het een pijnstiller is en ie gewoon door zijn kreupelheid heenloopt en zo de schade alleen maar erger maakt.
heb ook wel eens bute gebruikt en ik dacht dat ie na een halfjaar weer voor consumptie geschikt is Vork weet niet of dezelfde termijn ook voor wedstrijden geldt.

Time flies like an arrow, but fruit flies like banana


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GiGi_90, GrapeshotBot, MyWishMax, Nanaatjee, Ubermetrics en 58 bezoekers