bokkers in Nieuwegein/ Tull en 't Waal/Houten :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

bokkers in Nieuwegein/ Tull en 't Waal/Houten :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 19:15

Haihai!

De laatste tijd ga ik nog weleens met Joyce en haar verzorgpaardje Chakotay rijden. T is wel eventjes lopen want Chuck staat in Nieuwegein en kga dan altijd door Tull en 't Waal. Dus ik dacht een meeting met een bokker in Nieuwegein of Tull en 't Waal moet vast wel lukken Haha! Ook ben ik al 2x naar Houten geweest en dat ging ook erg goed en het is niet zo ver weg. Wel in het weekend hoor! Tong uitsteken dan heb ik de meeste tijd. Het liefst op zondag. Dus welke bokker heeft er zin om mij en Dev te meeten en staat net haar/zijn paard/pony in Nieuwegein, Tull en 't Waal of in Houten??? Dan kom ik graag eventjes langsrijden en gezellig meeten Haha!:D

Kuzz Jenni

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 21:03

niemand?

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:24

Ikke wel

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:26

Ikke ook maar sta op de grens houten-werkhoven dus andere kant van houten (in vergelijking met nieuwegein)

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 19:20

quellian: khoop dat t niet te ver weg, want k wil graag langskomen Haha! maar moet dan eerst even de route zien te vinden Tong uitsteken

Splashislief: is ook goed Haha! is volgens mij niet zo heel ver..... (kmoest laatst met m naar IJsselstein rijden voor t ruiterbewijs....en of ie aan t eind van de dag moe was....echt niet Tong uitsteken:P)

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 07:36

Nou vind het altijd leuk
[zag je gister nog op school]

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:34

Ik wil 0owk wel Tong uitsteken alleen sammy gaat vast klooien Tong uitsteken

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 16:04

haha denk k ook wel Tong uitsteken

eVeLyNtJuHhH

Berichten: 302
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:22

ik wil ook wel:j
mijn paard staat in nieuwegein, De zandhoeve heet ut, kijk maar op www.dezandhoeve.com

Kus evy

eVeLyNtJuHhH

Berichten: 302
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:24

tinker_lover hoe doe je trouwus dat tekentje nmet die 2 love smilies bij je ondertekst?

eVeLyNtJuHhH

Berichten: 302
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:44

Bij ons heb je de put van weber, kan je heeeerlijk rijden Haha!
Dusz kom maar un x langs gaan we lekker buiten rijden, als je wil OK dan!

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:48

We zouden het kunnen rpoberen met sammy, maar ik weetg niet of ik dan heelhuids terugkom, en dan lopen jullie allemaal MEGA vetraging op als ik er weer eens ben afgevallen!

eVeLyNtJuHhH

Berichten: 302
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:51

Bananencent schreef:
We zouden het kunnen rpoberen met sammy, maar ik weetg niet of ik dan heelhuids terugkom, en dan lopen jullie allemaal MEGA vetraging op als ik er weer eens ben afgevallen!

hahahah val je er dan zo vaak af Haha! Tong uitsteken
maar met wie gaan we dan allemaal en waar??

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:59

Ja, die shet heeft geen staartriem op zijn huidige zadel, en als je dan galoppeerd ofzo en hij wil weer eens eten, maakt i een bocht een gfaat eten, nou, dat zadel glijd helemaal naar voren, Als i een bui heeft gaat i ook zo een kleiveld of weiland in om je dwars te zitten, ja, tis een etter, maar wel een SCHAT

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:38

Heej gezellig forum hier *LOL*
zooow heb echt zin om naar mijn verzorgpont's te gaan...
heb vandaag ff kennis gemaakt en ik vind het meteen al super daar! ik denk dat ik binnenkort ga proberen om een shetlander in te rijden, en wie weet kunnen wij in de toekomst samen rijden renée Knipoog
haha groetjes rianne

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 09:13

Nou, ik kijk er naar uit hoor! Maar over 20 minuten ga ik op bruklaskamp...Dus de komende week nii rijden...snik :'(

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 15:59

coool brugklaskamp... jaah heb ik ckers nog wel goeie herinneringen aan :j
wij gingen naar ameland, en eigenlijk mochten we niet van het terein af, maar wij gingen gewoon stiekem weg om te fietsen naar de noordzee en de waddenzee Pling het was echt heel gezellig, en heb ook de mensen uit mijn klas toen beter leren kennen...
nouja als je net zo'n leuk kamp gaat hebben als ik heb, dan mis je vast sammy niet zo heel erg Knipoog en paardrijden op de manege kan je toch ook wel een keertje overslaan...
ik wens je een toffe week *LOL*
kussiezz rianne Bloos

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:41

sorry dat ik zo'n groot lettertype deed...
maarja, ik wil ook wel met je rijden hoor Jennifer! Maar ik moet eerst nog eens die shetlander gaan inrijden enzo... Buitenritten komen er vast niet gauw van.
Maar je kan natuurlijk wel een keer komen kijken.. *LOL* Desnoods gaat Devlin mee. Tong uitsteken

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 08:54

niet banketstaaf bedoeld maar dit soort dingen moeten per pb worden gedaan Tong uitsteken had k in t begin ook hoor toen k hier net nieuw was, maar dat zijn de regels, t topic moet ontopic blijven dus in dit geval over een meeting en dit is off topic dat moet via pb Tong uitsteken:P

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 08:54

ja lijkt me leuk Rianne Haha!

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:18

haha nouja, heb de regels nog niet gelezen.. Bloos!
maarja, we moeten echt een keertje afspreken...
buitenritten ofzo komen er vast nog niet zo gauw van, want heb vandaag ff op Bull gezeten en hij snap nu in elk geval dat ie moet stappen als ik met mn benen druk
sturen, draven en galop nog niet, ookal ging ik vandaag wel heel kort op hem in galop (aan het eind ging hij vanaf de bak via het bospaadje door de appelboomgaard naar de wei).. en hij wou heel graag terug naar zijn vriendjes dus ging ik hobbelend in galop terug...
maarja daar gaat dit topic niet over Tong uitsteken
ik wil heeeeel graag een keertje komen kijken bij dev...
wil hem heel graag een keertje zien! ben trouwens ook benieuwd hoe jij bent hoor Tong uitsteken
misschien kan ik in de herfstvakantie een keertje ff langskomen ofzo... kan ik misschien samen met renee gaan ?!..
nouja hoor het nog wel van je, maar denk dat ik aankomende weken het liefst naar mn eigen verzorgpaardjes ga Pling