Dit kan toch niet?! :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imaginary

Berichten: 762
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: In de wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 20:51

kipsie schreef:
ik ben allang al blij dat jullie het in de gaten houden, want die jos is volgens mij niet echt een dierenvriend. succes ermee.

Ja ik MOET het gewoon in de gaten houden, anders kan ik der echt niet mee leven..der zaten vandaaag ook 10 kippen ofzo in een klein bakje echt ergg...

LovePollY

Berichten: 235
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 20:59

ja inderdaad niet echt een dierenvriend..
hij laat kinderen op een fjord van 2 jaar rijden
en eerst had Twister een wondje op haar rug dus ik zeg heb je een zalfje enzo nee je kan er gewoon op zitten dat is niks.. maar het was wel open dus ik heb gewoon niet gereden..maar dan wordt hij ook weer boos..
Twister moest vanacht op stal omdat ze morgen mee gaat naar de markt.. helemaal geen stro ofzo erin en allemaal gevaarlijke dingen waar ze aan kan blijven hangen.. ik heb het een beetje op orde gemaakt daar in die stal want ik kon het echt niet aanzien.. Scheve mond maarja gelukkig kan hij Twist niet verkopen omdat ze niet van hem is..
Weetje wat die paarden trouwens te eten krijgen Brood en Tomaten Frusty

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 00:24

ja dit is niet normal. maar valt nog mee hoor. ik heb een keer op de parden markt gezien dat er 4 b ponys en 3 shette in de 2 paards trailer stonden ,, dat was ook zon naar gezicht!

maar sorry ik ben tegen handelaars. maar dat wilt niet zeggen dat ze alemaal zo slecht zijn maar toch .

Imaginary

Berichten: 762
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: In de wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:47

snoocky schreef:
ja dit is niet normal. maar valt nog mee hoor. ik heb een keer op de parden markt gezien dat er 4 b ponys en 3 shette in de 2 paards trailer stonden ,, dat was ook zon naar gezicht!

maar sorry ik ben tegen handelaars. maar dat wilt niet zeggen dat ze alemaal zo slecht zijn maar toch .

Zooooo ja idd dat is ook erg.. ik ben eigenlijk ook een beetje tegen handelaren, maar die pony is niet van die handelaar.. dus vandaar

LovePollY

Berichten: 235
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 08:06

Twister is niet van jos maar van iemand anders..
hij heeft er dan ook helemaal niks over te zeggen..
Toen wij er waren en hij was er niet.. toen zaten er ook
al 2 duiven in zo'n klein doosje.. Ach gut