Gisteren naar Westlife geweest!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Gisteren naar Westlife geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 17:16

gisteren, jaja 1 april, was het dan eindelijk zo ver. 's morgens gingen mijn zus, mijn vriendin en ik met de bus (groot woord voor een 9-persoonsbusje) naar Venlo waar we de trein naar Rotje Knor pakten. Eenmaal daar aangekomen besloten we om eerst eens een mc. Donalds met ons bezoek te vereren, nadat we deze eindelijk gevonden hadden (een kwartier later) gingen we daar dus uitgebreid eten, ik at natuurlijk weer het meest Vork Pling . Nadat we onze buikjes rond hadden gegeten (nóg ronder? Verward ) liepen we terug naar het station om daar vervolgens de metro naar Ahoy' te pakken. Daar aangekomen stonden er nogal behoorlijk wat mensjes. Dus wij installeerden ons vrolijk tussen die mensen in om van het zonnetje te kunnen genieten. ow ja, we waren rond 3 uur bij Ahoy, en om half 8 zou het concert beginnen. Dus lagen/zaten/stonden we daar maar te wachten en te wachten. Rond kwart over 6/ half 7 gingen dan eindelijk de poorten open en kon het geduw en getrek beginnen. ik geloof dat er nogal wat kilo'tjes af zijn geduwd want jeetje mina wat werd daar een grof geweld gebruikt, en die security's maar roepen:"niet duwen, niet duwen!!!" toen we binnen waren moesten we eerst onze tassen open maken en werden onze flesjes drinken weggegooid. Het fototoestel mochten we gelukkig houden. Om kwart voor 7 waren wij binnen en stonden ongeveer 3 meter van het podium af. Ja we hadden goeie plaatsen! Om half 8 kwam K-otic. die traden op tot ongeveer 10 voor 8. Om half 9 kwam dan eindelijk WESTLIFE!!! Lovers het was zeker spectaculair! er hingen 5 enorme wereldbollen aan het plafond, waar zij uit kwamen. Om kwart over 10 ongeveer was het afgelopen. Dat vond ik toch eigenlijk wel jammer want het was súper!!!!! Maar toen we buiten kwamen kwam het volgende probleem, want wáár stond mijn vader te wachten. Even een ode aan de gsm's want zonder die dingen hadden we daar nu nog rondgerend. Ik was rond 1 uur thuis en moest vanmorgen weer vroeg mijn bedje uit, maar we hadden vandaag op school toch alleen maar van die Dromen vakken dus kon ik daar de schade inhalen Haha! al met al was het een super geslaagde dag! Voor herhaling vatbaar zullen we maar zeggen.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 18:31

3 uur pas bij ahoy? Knipoog Knipoog ik was er een keer om 2 uur al omdat om 8 uur t concert van Boyzone zou beginnen.... *gaaaaap* samen met wat vriendinnen hoor dat wel. in mn eentje zou ik nooit gegaan zijn namelijk Haha!

gaaf dat t zo leuk was!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 18:46

WAUWIE gaaaf hoor auk!
Daarom was je niet online gister Knipoog Wel supertof dat het zo gaaf was!!

Ik wil dalijk een nóg uitgebreider verslag horen hoor *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 17:50

Je zei al dat het zo gaaf was ja. Was het gekrijs een beetje uit te houden daar? Sjees, ik ben eens op Pepsipop geweest toen zij er ook waren Kwijl , wat een gillende keukenmeiden zeg! Lips are sealed

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 14:21

Ik heb op het laatste moment mijn kaartjes verkocht, want ik kon niet.Toch baal ik ervan, heb van meerdere gehoord dat het ontzettend leuk was.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ChanelR, Fair, Foreverkliek, Googlebot, III, jadeken, leintje_, Lisselot, Maaikevdk, Mallow, Mondy, pretty, Sintara, TessaxQuincy, ual_95, xPearl en 72 bezoekers