kneuzing in de nek :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

kneuzing in de nek :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 21:41

hallo,

Mijn paard stond vandaag in het land, en er stond ook een ander paard in, genaamd Joris, nou is dat paard niet zo'n lieverdje, ( hij heeft een ander paard: Juan , 1 x in de sloot gejaagd, ging kopje onder, en 1x over het hek gejaagd, is gevallen en heeft nu hechtingen, en 1x gewoon bij zijn schoft gepakt en in een keer op de grond gesmeten , zoals hij bij meerdere paarden heeft gedaan ) . Maar goed, mijn paard is echt iemand van: " kom, laten we gaan rennen, bokken, en anderen pesten " maar hij doet verder niks. hij probeert je alleen mee te krijgen. Maar Rowygo ( mijn paard ) kwam in de buurt van Joris, en die draait zich om, pakt Rowygo bij een of andere spier in ze nek, en draait zo een rondje ermee!! bijna had hij mijn paard in de sloot, gelukkig net niet! '

maar nu heeft Rowygo dus een dikke plek in zijn nek, ik heb het al laten zien aan mijn instructeur en die zegt dat het een kneuzing is... Maar ik weet niet wat nu het beste is om ermee te doen, ik koel hem in ieder geval wel met een coolpack. Morgen zal ik een foto maken en plaatsen, dan kunnen jullie misschien wat beter oordelen. Heeft er iemand tips?

alsvast bedankt!

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 15:11

het is al verholpen, maar alsnog bedankt voor jullie "niet"hulp Scheve mond

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:50

ik zie het pas net staan sorry hoor !