jambers... wagelijke kerels...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

jambers... wagelijke kerels...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 00:00

wie heeft net Jambers gezien.. over die twee boeren met die Fillipijnse vrouwen.. Ik had t de eerste keer ook gezien en toen zat ik ook al te walgen...

Wat een idee hebben die over hun vrouwen... En het gaat ook alleen maar over de seks en of ze wel kunnen werken... Dat is echte liefde... Zeggen ze!!!! Wat een sukkels...

Heb medelijden met die twee vrouwen... Snap waarom ze het doen maar als ik t was zou weg gaan daar...

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 00:07

heb dr even naar gekeken maar GATVER wat een kerels Misselijk

je laat je verdorie toch niet zo behandelen door een kerel? Scheve mond

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 00:08

Heb het net ook gezien en kreeg vreselijk medelijden met die vrouwen.
Zomaar weggaan zal voor hun wel niet eenvoudig zijn ben ik bang.
Wat een vreselijke kerels zeg, bah.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 09:20

Ik heb het ook gezien, GATVER!!!!
Vooral die vader was erg, wat een enorm vies mannetje is dat zeg! Die zoon is gewoon dommer dan het achterwerk van een varken, echt ongelovelijk dat die mensen bestaan.
Het was wel opvallend dat die Lisa meteen naar dat andere filipijnsje meisje ging, en haar man gewoon links liet liggen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 09:50

Ow, die heb ik volgens mij vorig jaar gezien. Die vrouwen komen volgens mij hier om de hemel op aarde te vinden en dan komen ze in zo'n boeren gat waar ze alleen maar mogen sloven voor de mannetjes. Scheve mond

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 10:12

nu was het dan 10 jaar later( volgens mij maar 2 ofzo maar goed)

Die Lisa is ook helemaal niet gelukkig met die sukkel... geld verdienen voor haar familie, zegt ze.... heel schrijnend eigenlijk allemaal.. Dan realiseer ik me opeens hoe goed ik het eigenlijk heb.. Met de liefde van mijn keuze...

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:14

Misselijk Gewoon helemaal walgelijk... Dat het tegenwoordig nog kan en mag.. Maar ja ben ik blij dat ik het beter heb..

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:14

Ik hebhet ook gezien en ik vond het zoo walgelijk dat ik het heb afgezet, wat een lompe boeren zeg die mannen. Zo vader zo zoon zeg maar echt vreselijk. Profiteren van de armoede van een vrouw die dan een beetejongelukkig zit te zijn met zo'n vieze kerel waar ze voor moeten werken en sex mee moeten hebben .. zo ga je nog niet met je hond om! vreselijk.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:17

carola schreef:
Het was wel opvallend dat die Lisa meteen naar dat andere filipijnsje meisje ging, en haar man gewoon links liet liggen.

Daarom was ze ook met die kneus getrouwd omdat ze dat andere meisje kende. Ik denk ook dat die zoon gewoon niet beter wist volgens mij was hij ook niet helemaal 'normaal'. Vond ook die vader walgelijk Misselijk zoiets doe je toch niet.
Vooral toen in de trein ging ie meteen aan haar vragen of ze nog maagd is dat gaat hem toch niks aan

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:19

sabineG schreef:
nu was het dan 10 jaar later( volgens mij maar 2 ofzo maar goed)


Ow, vandaar. Ik kon me al niet herinneren dat die zoon een vrouw daar had. Ik dacht dat die van hem toen weggelopen was.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:25

Ik heb t na een tijdje weggezapt. Idd; walgelijk!
Dat mensen zo kunnen zijn.
Ik vond die Lisa er ook totaal niet gelukkig uit zien daar. Hebben jullie haar één x zien lachen?
Met het avond eten keek ze alleen maar naar haar bord. Scheve mond

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:44

ik heb et ook gezien !
vreselijk,
zo laat je je toch niet behandelen??

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:07

Ik vond 't zo idioot dat ik me er niet toe kon zetten weg te zappen... Onvoorstelbaar. Ik zie mij al bij ons op de boerderij zitten; vriend met een sigaret en een stok op een stoel en ik maar werken... Sex hier, sex daar... Godsamme, je zegt toch niet over de vrouw van je zoon dat ze een dikke kont, een platte neus en weet ik wat heeft?! En dat je hoopt dat het goed gaat, want ze zou best wel eens op jou kunnen vallen? Misselijk

'Ben je er al opgeweest?' "Ja pa."
-> meisje beweerd dat ze nog maagd is Haha!

Die gasten hebben geloof ik echt een plank voor hun kop... Nou ja, een complete roeiboot. Echte liefde, my ass... Die vrouwen keken nou niet bepaald blij, laat staan verliefd...

Onvoorstelbaar Scheve mond

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:12

Ik vind Jambers zowizo een hele hoge funzigheidsgraat hebben Haha! Haha!

Jambers is niet goed voor het beeld wat mensen van Belgen krijgen Haha! Haha! Haha!

Gijs en ik zitten wel eens tegen elkaar als we zo een funzig iemand zien lopen.......... past perfect in Jambers, zeker een Belg Haha! Haha! Haha!
(no offence)

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:20

hahaha, jambers is 'tof'! schetst beelden van belgen zoals geen ander dat kan! maar deze aflevering was inderdaad beetje vaag. ik lig altijd dubbel om zijn afleveringen normaal, zeker omdat ik dichtbij belgie vandaan kom en dus veel dingen in belgen die ik wel eens tegenkom herken (niet in mezelf dus he!!) hahaha!!!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:27

Ja echt diep triest Huilen . Toen de reclame kwam heb ik de tv maar uitgezet. Vieze kerel. Dat was bij de eerste aflevering al. Toen kwam er een zo'n vrouwtje niet opdagen.
Oo en dan zegt hij: We zijn gelukkig he.. Ehm nou nee, maar als jij het zegt.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:45

Ik heb het afgekeken.. Bah wat een vieze ventjes Misselijk
Die Lisa was indd niet echt gelukkig, echt niet...
En die gedachtes ja.. bah! Boos! Als ze maar af en toe sex willen en niet elke keer zeggen dat ze hoofdpijn hebben, dát is liefde... pfff!!!!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:47

Nou van zo'n vent zou ik spontaan migraine krijgen..

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:59

Ja ik had het ook gezien, walgelijk.
Die vrouwen worden in mijn ogen gewoon misbruikt voor hun genot, maar van liefde zag ik niks.
Misselijke mannetjes.

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:02

Riant schreef:
Ik hebhet ook gezien en ik vond het zoo walgelijk dat ik het heb afgezet, wat een lompe boeren zeg die mannen. Zo vader zo zoon zeg maar echt vreselijk. Profiteren van de armoede van een vrouw die dan een beetejongelukkig zit te zijn met zo'n vieze kerel waar ze voor moeten werken en sex mee moeten hebben .. zo ga je nog niet met je hond om! vreselijk.


Getver, het lijkt wel sex met dieren, na de puntjes bedoel ik dan! Ziek
Die kerels hebben totaal geen idee van wat er door die vrouwen heengaat. Ze snappen waarschijnlijk toch al niet zoveel....brrrrr, je zou ermee in bed moeten liggen.

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:06

Ik heb een ook gezien. Het is gewoon walgelijk dat er in een modern westers land nog mensen rondlopen met zulk soort ideeen over vrouwen Stoom uit je oren (kotssmily I wish you were here)

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:15

Ahhhh, echt WALGELIJK!!!! (mist de kots-smiley)

Echt, wat een trieste (en smerig oversexte) figuren. Ze praten over die vrouwen alsof het huisdieren ofzoiets zijn Verward

Zat me helemaal op te vreten Stoom uit je oren

Als ik die ooit eens in m'n klauwen zou krijgen Extreme duivel ~~}>

Dat arme kind dat met z'n zoon was getrouwd is echt diep ongelukkig, ze zat alleen maar te huilen aan het eind

't zou echt verboden moeten worden, die misselijke pooiers zouden echt opgesloten moeten worden in een inrichting...

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:19

Ja maar die vrouwen zitten daar toch vrijwillig? Vooral die 2de wist van de 1e hoe het daar zou zijn?
Niet dat ik het niet erg vond, maar volgens mij is het ergste dat vrouwen voor zo'n leven kiezen. Dat betekent dat wat ze thuis achterlaten nog erger is of nog erger hulp/geld nodig heeft....da's ook heeeeeeel erg......

Dat mensen zo leven moeten........

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:32

Vrijwillig? Ik zou willen zien wat jij doet als je familie in het vaderland niets heeft en kan omdat er geen middelen zijn. Heb je dan vrije keuze? Je denkt toch niet dat deze vrouwen vrij hebben kunnen kiezen? Hun toestand laat het bijna niet toe om als een vrij mens in het leven te staan.
Het is dieptriest!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:42

Die vrouwen (of teminste die van de zoon), die trouwde omdat ze haar familie vanuit belgie financieel kon ondersteunen. Zodat haar broertjes en zusjes naar school konden. (en niet de verschrikkelijke toekomst krijgen die zij nu heeft )