Paard met dik been

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Paard met dik been

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 18:17

Dit paard had een dik been, er is een dierenarts bijgeweest en hij moet 4 dagen afgespoten worden, de eigenaar van de manege doet hem een paar keer en ik doe hem 1 a 2 keer 's middags en de eigenaar dan nog 's avonds. Hij is nu al bijna niet meer dik...

Ik weet verder niks van het paard. Het is wel een lief paard maar best zenuwachtig geloof ik (snuiven, grote ogen), maar wat wil je als je de hele dag op stal staat....

Afbeelding
Hier z'n koppie, jammer dat zn neus er niet opstaat. Hij lijkt bruin maar hij is donkerder

Afbeelding
Boeiende foto Tong uitsteken Maar hier is zn kleur beter te zien

Geen mooie foto's mahja

Calice

Berichten: 9814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:21

opzich een mooi paardje, maar wat heeft hij voor een lelijke plek op zijn hoofd Scheve mond het lijkt wel een dichtgaande wond ofzo Scheve mond

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 18:27

Ja volgens mij is het een litteken, ik heb er eigenlijk niet echt naar gekeken.

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:29

ja, beetje lelijke plek idd! Maare... snap niet waarom het onderwerp over een dik been gaat als je alleen z'n koppie ziet... (zal wel aan mij liggen en aan m'n haarkleur Tong uitsteken

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 18:32

loeckie schreef:
ja, beetje lelijke plek idd! Maare... snap niet waarom het onderwerp over een dik been gaat als je alleen z'n koppie ziet... (zal wel aan mij liggen en aan m'n haarkleur Tong uitsteken


Ik had gister een topic geplaats over dat ik dit paard een paar dagen ging verzorgen omdat hij een dik been heeft, en nu bedoel ik dat dit dus dat paard is, maar als je dat topic niet hebt gelezen (bij verslag van de dag) dan komt het inderdaad vaag over Tong uitsteken

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:33

ach zow, dan ga ik dat maar ff doen Haha!

Calice

Berichten: 9814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:38

ga ik ook even doen! ik dacht eventjes dat het ook aan mijn blonde haarkleur lag Tong uitsteken