mijn akelige droom

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

mijn akelige droom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 12:36

vanochtend werd ik wakker badend in het zweet met de schrik er nog flink in Huilen , ik wist nog precies wat ik allemaal gedroomd heb en moest toch ff mijn man bellen om te horen van, oh het was maar een droom! zo echt leek ie!! wie heeft dit nog eigenlijk???

mijn droom ging als volgt!
ik kreeg te horen dat mijn zoon ongeneeslijk ziek was, ze hadden er een naam voor maar die is me ontglipt! het was in elk geval een erfelijke ziekte Verward dus moesten we getest worden!! de ouder die het had had nog 1 jaar te leven en mijn zoontje 2 jaar!! het kwam uit dat mijn man de ziekte had, o mijn God wat heb ik gehuild vanacht!

gelukkig was het maar een droom maar het slaat me nog op de keel als ik er aan denk!! gelukkig zijn beide kerngezond Haha! en mijn mannetje moest wel lachen toen ie me vanmorgen om 06.30 in volle paniek aan de telefoon had, die zal ook wel gedacht hebben hhhhihih! Bloos
ik heb toen toch ff die kleine marmot van me heel dicht gepakt hoor Lovers , pffff
het was echt een nachtmerrie! Schijnheilig

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 12:50

Zoiets had ik ook ooit gedroomd... Werkelijk de engste nachtmerrie ooit, en het duurde zeker een half uur nadat ik wakker was dat ik doorhad dat het een nachtmerrie was.

MirjamMouse

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:30

Ja, is niet zo leuk

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:39

Verschrikkelijk zo'n droom.
Ik heb de laatste tijd ook zo raar gedroomd, maar ik was ook ziek (koorts en zo), misschien had het daar ook mee te maken.

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:54

Als ik zo'n nachtmerrie heb gehad ben ik ook gelijk de hele dag van slag.
Het erge is dat nachtmerries bij mij in periodes komen.
Zo'n 2 keer per jaar heb ik een week met nachtmerries. Ik heb er dan wel 4 of 5 op een nacht. Ik kan je wel vertellen dan ik doodmoe ben aan het eind van die week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:51

Erg he? Nooit last van gehad maar sins ik mama ben is er al heel wat met mijn kinderen gebeurd (gelukkig nietin het echt)