dit is echt te gek voor woorden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

dit is echt te gek voor woorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 21:10

ik dacht ik ga vandaag mijn oude liefde opzoeken lucky boy.mijn eerste paardje,hij was 1 jaar toen we hem kregen en 19 toen ik hem aan mijn vriendin verkocht (voor 1gulden)dit is 8 jaar geleden.paar keer wezenkijken naar hem en de ene laatste keer zie die mevr. van de stal .wat kom jij hier doen en toen zei ik nou ik ben de vorige eigenaaresse van lucky .nou daar weet ik niets van en wil niet dat je hier komt.ik dit tegen mijn vriendin gezegd en zei dat ik altijd mocht komen kijken naar hem.en zou dit tegen die mevr.zeggen.nou ik vandaag naar mijn oude liefde .appels en peen voor hem mee genomen.ik tegen de boer ff gezegd dat ik ff naar lucky loop in het land.komt dat mens weer aangelopen en zegt weg bij dat paard. .......wil niet dat jij bij dat paard komt en je moet mijn erf af.ik helemaal verbaasd ik van niets weten en zeg ik geef hem nog wel ff zijn peentjes en ik wil ook nog ff een foto maken dus ik snel ff foto maken.ik nooit ruzie gehad met zijn huidige baasje.ik thuis haar gelijk gebeld en zei dat ze dat nooit gezegd had maar dat ze het leuk vond als ik kwam dat zij er dan ook bij was.
wat vinden jullie hier nou van.deze foto kon ik nog snel ff nemen helaas niet z'n mooie.(hij is 27 nu)
Afbeelding


Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:13

Wat raar joh
Ik zou nog maar eens duidelijke afspraken met zijn baasje maken over wanneer je komt enzo
Zie ik daar die beruchte vrouw op de achtergrond? Schijnheilig
Maar leuk beesie hoor ziet er nog goed uit voor z'n leeftijd Lachen

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:15

Wat raar joh.. kan je niet de volgende keer met je vriendin afspreken om samen te gaan. Hij ziet er zeker nog goed uit voor die leeftijd OK dan!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:16

He dat is vervelend zeg... Volgende keer toch maar even de nieuwe eigenaar mee, zodat mevr. weet dat het veilig is?
Jee zeg, het lijkt wel een waakhond...

Faber quisque fortunae suae

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 21:16

idd die beruchte vrouw op de achter grond.en dan het idee dat hij 18 jaar van mij is geweest en in principe weggegeven hebt en dan zoiets ik kon wel janken

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:18

Ik zou het ook niet leuk vinden als oude eigenaren zo maar langs zouden komen en de wei/paddock/stal in zouden gaan.
Als je komt ben je welkom, maar wel door dat van te voren door te geven zodat ik er ook kan zijn of de staleigenaren kan inlichten. Iedereen kan wel zeggen de oude eigenaar te zijn en het dier iets aan doen.

Fiesta, freiberger, what else?

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 21:27

het was niet de eerste keer dat ik kwam en ben er vaak genoeg geweest er staan meer mensen die ik ken en ze is tenslotte geen vreemde van mij.het is een vriendin die ik mijn paardje toevertrouwd hebt en hebben ook afgesroken dat als er iets met hem gebeurt we samen de eind beslissing nemen.het is dus niet zo dat ik hen aan een vreemde verkocht hebt maar aan mijn vriendin heb gegeven dus dat vind ik net ff iets anders

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:31

wat stom dat dat mens zo deed je mag toch wel je ouwe schat opzoeke Lovers ik vind het egt raar en ik vind dat je schat er nog goed uitziet voor een 27 e jaarige

minouk

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:08

Misschien kun je een keer samen met de nieuwe eigenaar gaan?

There is no reality, only perception.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 14:36

Ik denk dat het gewoon allemaal een misverstand is. Bel anders even van te voren als je wilt gaan, dan kan de huidige eigenaresse doorgeven dat je komt. Dan is het toch geen probleem, lijkt me.

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 15:25

Spreek anders eens tegelijk met je vriendin af,zodat zij je aan die vrouw kan voorstellen
Misschien zijn er op dat erf wel vreemde dingen gebeurd,dat ze daardoor zo voorzichtig is geworden,wie weet Haha!


fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:03

sommige mensen zijn zo raar?!

Buur's Palusha: kleinste Lichte Tour NRPS pony van Nederland!
Loopt nu Intermediaire 1, al 65,39% gescoord!!
http://www.stalbuur.nl
BUUR'S PALUHSA NATIONAAL KAMPIOEN NRPS 2011!
ONZE SPONSOR: MB RUITERSPORT!!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:06

jeetje, ga je een keertje naar je oude paardje, ben je ineens niet welkom Verward wel een beetje rare actie van die vrouw. Wat Danielle_1 zegt kan inderdaad ook wel waar zijn...

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 18:20

ik was er al vaker geweest ,en een heleboel klanten die daar staan komen bij ons vandaan dus die ken ik ook allemaal.hoorde ik van mijn andere vriendin dat die vrouw niet helemaal spoort.die andere vriendin heeft ook een paardje van ons en daar kunnen we naar toegaan wanneer we maar willen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:26

Hee... dat is bij "mij" op stal. Wie spoort er niet? Die vrouw die ook op de foto staat?

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 18:46

ja dat werd mij ook maar verteld.maar mijn eigen ervaring met haar is ook niet al te best .sorry als jij er anders over denkt

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 09:35

shantihdior schreef:
ja dat werd mij ook maar verteld.maar mijn eigen ervaring met haar is ook niet al te best .sorry als jij er anders over denkt


Ach... ik voel me absoluut niet aangesproken hoor. Lachen
Ik kan me voorstellen dat ze hooguit af en toe een beetje stug over komt, maar dat ze niet spoort... nee dat kan ik niet zeggen. Ik zou het gewoon eens bespreken met die eigenaresse van het paard als ik jou was. Ik kan me alleen voorstellen dat ze of geen vreemden op het erf wil, of iets tegen jou persoonlijk heeft, of het een misverstand is.

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 13:00

dat ga ik zeker doen want ik wil zo af en toe is bij mijn oudje kijken.hij is natuurlijk niet een van de jongsten meer.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:20

Logisch... je zal spijt krijgen als je het nu niet doet.

kuss

Berichten: 143
Geregistreerd: 07-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:24

ik sta daar ook op stal en ken de eigenaar van het paard best goed. ik geloof ook dat het niet helemaal waar is wat je hier verteld. sprak de eigenaar gisteren nog. ze wil niet hebben dat je onaangekondigd bij lucky op bezoek gaat. als je haar gewoon even belt en wat met haar afspreekt is er geen probleem. ze heeft zelf opdracht gegeven om je niet bij lucky te laten als ze er zelf niet bij is. dit is dus iets tussen jou en de eigenaar. de eigenaresse van de stal doet gewoon wat een klant haar vraagt. dit is niet meer dan normaal. geloof dat hier eerder sprake is van een misverstand tussen jou en de eigenaar. kuss

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:31

Nou als de vork zo in de steel zit zou ik het met de eigenaar opnemen... Maar niet meteen in de aanval, vraag haar eerst of het waar is voordat je deze informatie voor waar aanneemt.
Maar ik zou zeker contact met haar hierover opnemen.

Faber quisque fortunae suae

kuss

Berichten: 143
Geregistreerd: 07-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:33

dit verhaaltje van je klopt niet echt met de werkelijkheid. naar mijn weten ben je al jaren niet meer bij lucky wezen kijken en heb je ook geen contact meer met de eigenaar. het is dan ook erg onredelijk om boos te worden omdat je niet bij het paard mag. tuurlijk is het leuk om weer is bij je ex-paard te gaan kijken, maar eerst bellen voor een afspraak is hier op z'n plaats. kuss

Als Italianen net zo lekker zijn als de ijsjes dan wil ik er wel twee!!

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:54

Ik geef de stal eigenaresse groot gelijk. Het is Haar erf en zij bepaalt wie er op komt, of niet opkomt in dit geval. Als je eerst naar haar was toe gegaan voordat je de paddock in ging had ze je uit kunnen leggen dat de nieuwe eigenaresse van het paard niet wil dat iemand ongevraagd bjj haar paard gaat kijken. Dat had een misverstand voorkomen. Verder had je wel even het fatsoen kunnen hebben om die vrouw NIET op de foto te zetten. Ik vind het eerlijk gezegd van jou geen style. Ik zou alleen maar blij zijn met een stal eigenaresse die zo goed oplet!

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:26

Mr_Mikey schreef:
Wat raar joh
Ik zou nog maar eens duidelijke afspraken met zijn baasje maken over wanneer je komt enzo
Zie ik daar die beruchte vrouw op de achtergrond? Schijnheilig
Maar leuk beesie hoor ziet er nog goed uit voor z'n leeftijd Lachen

idd leuk beesie!

Ik breng mijn kleine tranen
naar die hele grote zee
zachtjes nemen die kleine golven
al mijn grote zorgen mee...

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:52

ik denk niet dat het haar bedoeling was op haar te fotograferen.. ze zegt toch niet uit zichzelf 'dat is die vrouw daar op de achtergrond' en kuss, ik vind eigenlijk dat je bent aant stoken.. je kan je er beter buiten houden denk ik... GRz Angela

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Buffelduke, Dennenboom, gerlindie, josien_m_, MiniTrex113, Sanne_zepp, Suliko en 104 bezoekers