mint- en appeltjesgroene dekjes, iemand foto's?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

mint- en appeltjesgroene dekjes, iemand foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 13:08

Ik ben heel hard op zoek naar een appeltjes groen dekje van Harry's horse. Nu kreeg ik een pb waarin stond dat ze die bij piafrfe nog verkopen onder de naam mintgroen. Heeft iemand dit dekje en kan diegene er een foto van maken? En heeft er iemand een dekje gekocht onder de naam appeltjesgroen en kan diegene daar misschien ook een foto van maken? zo kan ik even kijken of de kleuren gelijk zijn...Alvast bedankt! OK dan!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:17


lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 15:35

hmm helaas daar staat niks.....

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:48

Ik heb er wel eentje van volgens mij Harry's Horse. Ik zal weleens kijken voor een foto. Alleen hij zit nog in plastic, is nog helemaal nieuw namelijk, en kan hem nu nog niet gebruiken. Ik heb er gewoon eentje gekocht, stond geen kleur bij. Maar volgens mij is mintgroen en appeltjesgroen hetzelfde.

kirstin
Berichten: 478
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: berkel city!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:52

vind ik niet... mint groen is echt een pasteltint, terwijl appeltjesgroen veel frisser is. Mintgroen vind ik persoonlijk helemaal niets, terwijl ik appeltjes groen wel erg leuk vind!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:52

Ik heb deze set hieronder van Piaffe:

Afbeelding
Dit is niet helemaal de echte kleur maar die is erg moeilijk vast te leggen op foto. Als je een foto buiten maakt is ie weer te licht van kleur namelijk(mer foto's staan in mn profiel).

Volgens mij stond het toen als appelgroene set op de site maar op de bandages of bestelformulier ofzo (weet niet meer waar het op stond) stond dat het mintgroen was.

EDIT: In het echt is mintgroen en appelgroen echt een andere kleur maar bij piaffe bedoelen ze volgens mij met mintgroen de appeltjes kleur. Appelgroen van kavalkade is weer een andere kleur groen, die is nog mooier dan van harry's horse. Mintgroene dekjes hadden ze vorige jaar veel bij de hypo winkels (ze hebben ze nu nog steeds wel), samen met perzik en lila en roze.

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 15:58

als je het nog uitgebreider moest zeggen michelle (ik dank je al hartelijk voor de foto's en uitleg!) zou je dan die van piaffe bestellen of is die van HH mooier?? dat dekje van jou zoals ie op de foto staat is trouwens wel het dekje (of de kleur) dat ik zoek...Hmmm zie nu trouwens op de andere foto's dattie toch wel erg licht is buiten...Zoek echt de kleur van de binnenfoto
Laatst bijgewerkt door lonnie op 06-09-04 16:02, in het totaal 2 keer bewerkt

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 15:59

Dyonne schreef:
Ik heb er wel eentje van volgens mij Harry's Horse. Ik zal weleens kijken voor een foto. Alleen hij zit nog in plastic, is nog helemaal nieuw namelijk, en kan hem nu nog niet gebruiken. Ik heb er gewoon eentje gekocht, stond geen kleur bij. Maar volgens mij is mintgroen en appeltjesgroen hetzelfde.



hey ik zou graag een foto zien mocht dat lukken...verkoop je m niet Haha!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:10

Ik ga wel proberen een foto te maken. Eens kijken waar ik dat het beste kan doen.
Ik heb die van mij op de paardenmarkt in Voorschoten gekocht op 28 juli. Maar vanaf die tijd mijn pony amper gereden wegens kreupelheid. En op het moment bouwen we rustig op, alleen is hij aangekomen dus past alleen zijn VZ zadel nog goed. Dus dit dressuurdekje moet wachten tot hij afgevallen is, en is dus in principe niet te koop.
Die van mij is best wel fel groen nog hoor. Maar ga wel kijken voor een foto. Ik vind hem erg mooi in ieder geval. Zal dan gelijk het merkje nakijken.

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:39

Ik heb pas volgende week een foto van mijn mintgroene dekje, vandaag gekocht, althans vriendin heeft 'm gekocht, maar gingen samen uitzoeken voor m'n verjaardag volgende week, dus ga er volgende week pas mee rijden Knipoog Weet ook niet van welk merk die is!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:02

lonnie schreef:
als je het nog uitgebreider moest zeggen michelle (ik dank je al hartelijk voor de foto's en uitleg!) zou je dan die van piaffe bestellen of is die van HH mooier?? dat dekje van jou zoals ie op de foto staat is trouwens wel het dekje (of de kleur) dat ik zoek...Hmmm zie nu trouwens op de andere foto's dattie toch wel erg licht is buiten...Zoek echt de kleur van de binnenfoto

Het dekje komt bij piaffe vandaan en is van HH Knipoog Er valt dus niet de kiezen uit die 2 Tong uitsteken
Die foto's die ik buiten heb gemaakt, daarop is de kleur wel te licht hoor. De zon scheen erop dus daarom heb je geen goede indicatie van de kleur. De kleur is wel meer zo als op die binnen foto, die kleur wil jij dus Tong uitsteken Ik zal proberen of ik vanavond een betere foto kan maken.

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:59

diana_mabel heeft appelgroen(van kavalkade) in haar profiel staan
deze heb ik zelf ook

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:14

Ik heb er eentje van HH, gekocht bij piafferuitersport..
Hij is wel erg flashy
Afbeelding

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:26

Ik heb net nog een foto gemaakt waarbij je de echte kleur goed ziet, als je die nog wil zien moet je me maar even een pb sturen met je emailadres Lachen

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 00:40

in mijn profiel staan er ook een paar foto's van.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:11

De kleur "Limoen" van Kavalkade is uit de collectie. Het was een seizoenskleur en dit jaar komen er weer nieuwe varianten. Het kan zijn dat er nog ergens een dekje ligt bij één van de verkooppunten.

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 15:39

En ik dank michelle hartelijk voor alle uitleg en foto's! Geloof dat het helemaal duidelijk is nu!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 15:57

Afbeelding

Dit is de mijne... Lachen

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 17:03

oeh, das wel idd meer mint vind ik..., dan ben ik gerustgesteld en ga bij piaffe de mint/appeltjesgroen bestellen!