Surprise turnen/tekenen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Destino

Berichten: 13293
Geregistreerd: 01-04-08

Surprise turnen/tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-09 08:49

Gisteren heb ik in mijn stageklas lootjes getrokken.
Nu heb ik een meisje getrokken dat van turnen en tekenen houdt, maar ik zou echt niet weten wat ik moet maken.. :Y)
Beetje inspiratieloos, zeg maar. Ik weet dat turnen echt haar allergrootste hobby is, dus wil eigenlijk daar iets mee doen! Iemand misschien leuke ideetjes of tips?

Esmée 03-02-2015
Lauren 06-09-2017


Shappiejj

Berichten: 103
Geregistreerd: 17-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 08:59

Je kunt met ijsstokjes en ijzerdraad en satestokjes een brug ongelijk maken en dan een mat eronder maken en dan het cadeau in de mat doen. Of je kunt een pegasus bouwen van karton en ander materiaal.
(pegasus is de moderne versie van het toestel kast, als je niet weet wat ik bedoel moet je ff googlen :))
Ik heb zelf nog nooit zoiets gehad of gemaakt, ookal heb ik wel altijd geturnd, dus geen foto's, helaas.

Succes!

Als je los laat wat je pijn doet, heb je 2 handen vrij om geluk aan te nemen.

Destino

Berichten: 13293
Geregistreerd: 01-04-08

Re: Surprise turnen/tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-09 09:14

Oke dankjewel! Dat is misschien al wel een idee inderdaad! Al vind ik die brug wel veel werk :') . Heb nog 1,5 week de tijd namelijk.

Esmée 03-02-2015
Lauren 06-09-2017



daffieduck83

Berichten: 1744
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 09:21

Ik heb ooit een evenwichtsbalk voor een turngek gemaakt, van hout, dan een laagje verpakkingsplastic en daaroverheen een laag bruine stof, er in had ik kranten en het kadootje gedaan. En van andere houten plankjes ook een onderstel. Hij was ongeveer een meter lang. Of je maakt een pen van een kartonnen rol waar posters en zo in gaan. Die omkleden met leuk gekleurd papier en van karton het schrijfgedeelte maken.

De truc is dansen op de gulden middenweg, dat red ik nog maar net.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Surprise turnen/tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 10:23

Of de evenwichtsbalk in de vorm van een potlood maken :+

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 15:16


Semper erit denique omnia



      Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: Annienke, Annisa, BLEXBot, Eefje_Sammy, Miesemuisje, Noukie, Rijsa, rosalie_a, roucha1, sietske83, supertammy, Susan88, TheNovelist, Traiectum, XxMariellexX en 62 bezoekers