200 jaar Austerlitz 12 september

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

200 jaar Austerlitz 12 september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 07:01

heyy

wie gaat er ook heen? Wij doen mee met de twee merensen OK dan! met de victoria dus weer helemaal in stijl Pling

groetjes, liz

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 07:28

En dat is?? IK heb er nog nooit van gehoord! Maar het is wel redelijk in de buurt..vertel es?! *LOL*

Suusie86
Berichten: 37
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Elst. Ut.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:50

Ik heb het geschilderd! Haha! *LOL* Haha! Tijdens mijn stage Lachen

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 12:41

heyy

ik weet ook niet precies wat het is Bloos! de eigenaar van dat verzorgpaardje van mij die rijdt met de koets en die krijgt al die uitnodigingen om aan vanalles mee te doen...
Wat ik van hem heb begrepen is het dus een tocht met ook weer wagens helemaal in stijl, wij hebben een victoria dus moeten we (suusiej en ik Pling ) achterin nette rokken aan en hoedjes op en zown kanten parapluutje Cool ze hebben daar hele speciale kleren bij Haha!
met de domrit ben ik toen ook meegeweest en het is wel apart maar ook wel heel leuk.
ik heb op internet gezocht en kon niks vvinden, ja dat ze in austerlitz om het te vieren thema weekenden hadden... maar de activiteiten die waren even kwijt Knipoog
Ik hoopte dat iemand anders er mij ook meer over kon vertellen Bloos hihi

maar ik weet zeker dat het de moeite waard is om te komen kijken, deze ritten zijn altijd errug leuk! vooral omdat dus ook iedereen net is gekleed! We vertrekken daar rond 10:00 dacht ik.

groetjes