Kalverhoek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cer

Berichten: 30090
Geregistreerd: 22-10-01

Kalverhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 13:33

Omdat ik niet geweest ben, en wel heel nieuwsgierig, ben ik benieuwd naar de verslagen van deze wedstrijd. Is er nog iemand naartoe geweest??


KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 00:55

Ik ben geweest, als deelnemer, en vond het weer een super gezellige dag. Veel bekenden gezien waaronder natuurlijk ook bokters. Net als de vorige keer liep het programma enorm uit. Er waren iets van 34 beginner reining deelnemers en ook de pleasure moest in twee groepen gereden worden. Een kennis van mij had zich afgelopen zaterdag alsnog opgegeven voor de b-reining, dat kon gewoon nog! Tja, zo loopt het programma natuurlijk zeker uit!

Ik was zelf dik tevreden met een 4e in horsemanship en helemaal met een eervolle vermelding (zeg maar 7de) in de b-reining. Mijn hittepetit heethoofd gaat elke show een beetje beter, pfff, dadelijk gaat het ze het nog gewoon vinden? Not! Daarna nog fool'm school 'm gedaan voor de extra oefening, paard naar huis gebracht en nog net op tijd terug voor het laatste stukje open reining, waar ik een paar mooie proeven heb gezien. Uitslagen kan ik je niet geven, ik stond te kletsen en heb niet opgelet...

Minpunt vond ik verder dat er geen toezicht op de inrijbak was waardoor er steeds mensen zonder paard in de bak stonden/liepen waardoor iemand door een trap van een paard geveld werd en je eigenlijk niet goed kon losrijden. Ik heb de buitenbak maar opgezocht, maar ook daar geen toezicht, dus was er een enkeling helaas bezig zijn paard nog even 'op scherp' te zetten.

De show in december was WRAN erkend en toen was er wel toezicht. Geef mij maar een WRAN show.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers