voorjaar in het hoofd???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23372
Geregistreerd: 09-04-01

voorjaar in het hoofd???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 21:00

Hebben meer paarden het voorjaar in hun hoofd??
Met Polly is geen land te bezeilen. Vanmiddag onderweg naar het strand gaf ze een paar flinke bokken en maar dribbelen en omhoog komen en de terugweg was helemaal een ramp. Ik liep alleen met halster en touw en moest haar soms gewoon omtrekken.

Net nog maar even geweest en even met hoofdstel gelopen, nou nee hoor, zo snel mogenlijk weer omgekeerd, alleen maar stuiteren door de berm.
Vanmiddag op het strand heeft ze een hond voor zijn bakkes getrapt (hond had niks).

Ik hoop dat het morgen weer een stukje beter is.

Hebben meer paarden hier last van??

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 06:56

Misschien wat extra energie gekregen door het verse voorjaarsgras?
Zou heel goed kunnen.
Plus dat lekkere zonnetje... zijn ze al gauw in een " Extreme duivel "-bui...hihi.

Veel sterkte er mee en vooral lekker aan het werk zetten haha, zei mijn moeder vroeger ook tegen mijn zus en mij:
"Als jullie alleen maar kunnen klieren ga je je kamer maar opruimen en de wc schoonmaken.."
Al snel werden we dus haaaaaaaardstikke lief... Schijnheilig
Tja die paarden zijn net kinderen haha.

Ik woon in het oosten, maar die enkele keer dat ik een strand zie gedraag ik me net als Polly: niet te houden!
Kan het me eigenlijk wel voorstellen..ben zelf dan ook net een jong veulie... *LOL*


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 11:37

ja, breek me de bek niet open Haha! . Mijn eikel heeft vannochtend een 3 dubbele knoop los weten te peuteren om in volle gallop richting de wei te stormen. Meneer was schijnbaar nog niet moe genoeg na een uur losgooien en losspringen in de bak. Hij wil momenteel alleen maar scheuren en rondbokken door de bak. Over een week mag ik weer rijden dus ik hoop dat ie dan weer een beetje rustig is, maar op het moment is het net een groot veulen Boos!

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Durquia, ejkge, Risxx, Sterrenpony en 13 bezoekers