Dag 22

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-01 09:51

Hoe gaat het bij jullie? Bij mijn is er afgelopen week weer een pondje afdgegaan! In toltaal ben ik nu dus 3 kilo kwijt! Ik zit nu weer op het gewicht van voor mijn trouwen (voorig jaar augustus) Nog effe volhouden!

Net 2 bolletjes opgegeten met een sapje. Vanmiddag moet ik op verjaardag, ik hoop dat ze ook wat mager gebak hebben! En niet te veel lekkere hapjes Lachen

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 13:48

t afgelopen weekend was rampzalig!!!
zaterdag zat k all1 maar aan t ijs Lips are sealed
en gister hak helemaal geen honger... had de hele dag ook nix op.. savonds gegeten patat nahja.. kwerd er helemaal misselijk van dus hak de helft nie op...
heeel slecht allemaal..
maar vandaag vol goeie moed weer begonnen.. keb net n puntje op...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 17:53

Jaja goooeeed (gelukkig) Zit nu op 78 kg, als mn weegschaal klopt. Is dus minus 1 kg! Ik heb vandaag heel goed mn best gedaan: Ontbijd: Kellogs met melk + bakje luchtig toetje banaan
lunch: vier witte boterhammen met lever en cornedbeef
tussendoor: kleine milky way

verder goed water gedronken en Big diet fitness gedaan!!! Lachen Im good Lachen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 18:16

heb me vanochtend niet gewogen maar zal het morgen goed maken.

Meteen nog een update van het weekend:

vrijdag: stamppot kaas + verse groente met tartaartje. 's avonds paar minisnackjes na 3 kwartier zwemmen en reanimatie

zaterdag: 4 boterhammen + carpaccio + pizza tre formaggio (ja ik ben idd dol op kaas)
springles met Pablo

zondag: klein zakje chips, halve pizza kaas, zakje drop. Wedstrijd met Pablo (1 B proef, 2 parcoursjes en stoelendans)

maandag: 4 boterhammen. stokbroodje kruidenboter, rolletje drop.

Kortom geen superweekend, wel veel gesport. Maar we houden vol!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 20:55

keb in t weekend trouwens wle veel bewogen... ben lekker veel uit geweest.. en keb spierpijn in mn benen.... (jaah k ben een fanatieke danser... *LOL*

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-01 21:45

Heb vanmorgen ook mee gefitnissed! 'K vaind die jongen het alleen veel leuker doen, maar die is er niet op maandag en vrijdag, en dat zijn de enigste dagen dat ik kan. Vanmorgen de markt helemaal over gesjouwd, vaak gebogen en door de hurken voor boekjes en andere rotzooi. Vanmiddag op verjaardag. Een stukje appel-ananas gebak gehad Vingers aflikken . Tussendoor wat nootjes en komkomer, en vananvond 2 broodjes en wat stukjes stokbrood. Net thuis 2 appels, en ik zit nu weer aan het water. Vanmiddag maar 1 glaasje port gehad, verder alleen water!
Ga strakkies nog effe gymmen....