2e paasdag, 2 paarden gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

2e paasdag, 2 paarden gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 09:40

Gisteren weer een heerlijk dagje gehad. Samen met Harmen naar de paardjes geweest. Kleine Vincenzo op de foto gezet, de konijntjes en de paardjes! Foto’s vanavond op ITP.
Eerst heb ik Omar gereden, ging best lekker, maar ben blij dat ik woensdag weer les heb. Daarna heeft Kees (de eigenaar) Rasputin mee naar buiten genomen (ik ga mijn leven niet wagen, met een loeigrote hengst langs de merrietjes...). Hebben hem even laten uitrazen in de bak en toen (crisis!) hoofdstel omgedaan. Echt onwijs irritant, hij hoeft zijn hoofd maar een klein beetje op te tillen en ik kan er al niet bij ;-(. We hebben het halster maar onder het hoofdstel laten zitten. Toen opgezadeld en opgestapt, hij is heeel braaf, dit was ongeveer de 4e keer dat er iemand op zit. Hij is weggeweest om ingereden te worden, maar de vraag is wat er mee gedaan is, want echt ingereden is hij niet. Stappen en draven lukt wel, maar meneer zag twee ienimienie kleine merrietjes lopen (oliebol van zo’n 70 cm) en daar werd hij helemaal opgewonden van, haha. Ik kon zijn hoofd net op tijd een paar keer boven houden om een grote bok te voorkomen. Het is ook gefilmd (voor het eerst van mijn leven mezelf zien rijden Lachen). Best leuk, vooral de momenten dat hij een beetje protesteerde, en ik maar zeggen “hooo maar braaf paard, hoo maar” . Heb er 5 minuten op gezeten, zit als een huis dat paard. Maar moet nog een hele hoop leren. Ik lijk echt ieniemienie op hem. (hij is breed en zo’n 1,75/1.80). Wel voor herhaling vatbaar, maar alleen als er iemand bij is Haha!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, Googlebot, Vagabondo en 41 bezoekers