Waarom moet ik zo vaak ongelukkig zijn...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
waarom
Berichten: 2
Geregistreerd: 05-09-04

Waarom moet ik zo vaak ongelukkig zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 19:17

Waarom moet ik zo vaak ongelukkig zijn... Verward

Het lijkt steeds maar weer dat me geen geluk gegunt lijkt en dat doet verdriet, heel erg veel Verdrietig

Heb niet zo heel veel vrienden en een meisje lijkt me al helemaal niet meer dan "gewoon een aardige jongen" te kunnen vinden. Kan het met iedereen eigenlijk wel goed vinden, heb nooit ruzie met iemand. Ben een redelijk rustige, aardige jongen, heb altijd het beste met iedereen voor, maar op 1 of andere manier zien mensen dat niet in en krijg ik vaak de indruk genegeert te worden. Ik mis het zo: echte vriendschap. Mis het om iemand te hebben om alles aan kwijt te kunnen, om voor klaar te kunnen staan en die er ook altijd voor mij zou zijn en ook eens een keer een knuffel te kunnen geven krijgen van iemand.

Ik dacht eindelijk iemand te hebben waar ik heel blij mee kon zijn als vriend. Heb ongeveer 10 maand terug een (wel een stuk jonger) meisje leren kennen nadat ze een bericht van mij op een forum had gelezen en ze mij aan haar msnlijst had toegevoegd. Eerst was het niks bijzonders, vooral door het leeftijdsverschil (14/21). Heb heel veel met haar gesproken en langzaam maar zeker ontstond er een hele mooie vriendschapsband. We msn-den veel, we belden af en toe en was zo blij haar te kennen. We konden het over alles hebben, hebben het halve woordenboek besproken en veel plezier aan elkaar gehad. Als ik het moeilijk had steunde ze me altijd geweldig, en als zij het moeilijk had probeerde ik ook altijd zo goed mogelijk voor haar klaar te staan. We vertelden alles aan elkaar, we witen alles van elkaar en hadden een fantastische vertrouwensband. Voor mij was ze echt mijn beste vriend en zo keek ze ook tegen mij aan. Was zo'n lekker gevoel zo iemand te kennen! Natuurlijk is het leeftijdsverschil groot, maar als zo'n band langzaam groeit dan ga je dat niet tegen houden natuurlijk.

Maar de afgelopen 2 maand leek er opeens iets veranderd. Opeens leek ze weinig tijd meer voor me te hebben en antwoordde ze vaak maar kort. Begon onze band van daarvoor steeds meer te missen. Ik vertelde haar hoe ik er tegenaan keek en dat ik de oude vriendschap zo mistte. Ze zei sorry, maar ik heb het druk de laatste tijd en zei dat er voor haar echt niks was veranderd, ik was nog steeds haar bete vriend. Ik kon natuurlijk niet anders dan geloven wat ze zei en had goede hoop dat het weer beter zou worden in de toekomst.

Ze kwam uit zichzelf al een paar keer met het plan elkaar te ontmoeten. Dat leek me heel leuk. Het was er alleen nooit van gekomen omdat haar ouders er niet zo positief tegenover stonden. Nu vroeg ze vorige week of ik zin had om haar te ontmoeten bij wedstrijden van haar paardje. Daar zijn ook veel andere mensen, dus zouden haar ouders er waarschijnlijk minder problemen mee hebben en voelt het voor haar ook wat veiliger. Eerst had ik toegezegd te komen, maar later begon ik te twijfelen. Het was al met al bijna 2 keer (heen en terug) = 4 uur reizen, inclusief 2 keer 5 km lopen van het station naar de plaats van bestemming. Eigenlijk wel veel, en zei tegen haar dat we het toch beter een andere keer konden doen onze ontmoeting. Maar de avond ervoor dacht ik er opeens weer aan en vond toch eigenlijk dat ik zo'n kans niet mocht laten schieten. De weersvoorspellingen waren perfect, dus dat stuk lopen is dan niet zo erg, en ik zou er immers wat leuks voor terug krijgen. Eerst leek ze het leuk te vinden, maar ze werd ook al wat terughoudender. Ze kwam opeens wel wat twijfelachtig over door te zeggen dat ze misschien niet veel tijd voor me had omdat ze het druk had met haar paardje en dat ze niet wou dat ik alleen dom achter haar aan zou lopen. Ik stemde er mee in en zou het echt geen ramp vinden als ze niet veel tijd voor me had als ik ze het eeht te druk had.

Na om 8 uur van huis te zijn gegaan kwam ik even voor 12en aan bij de manege en zag haar al snel. Zij mij ook, zag me en zwaaide naar me en ik liep naar haar toe. Ze leek het wel een beetje spannend te vinden en een handje kon er niet vanaf. Daar kon ik nog wel mee leven, kon dat begrijpen en had zeker niet het idee dat ze daar iets negatiefs mee bedoelde. Daarna had ze het even druk omdat haar paardje met een meisje wat wedsrijdjes moet doen. Behendigheidspelletjes, ringsteken enzo, en daar was ze druk mee in de weer. Maar rond half 2 zat dat er al allemaal op en liep ze wat met haar paardje rond, ik liep met haar mee en probeerde wat met haar te praten. Ze ging vervolgens ergens zitten met haar paardje aan halster beet en ik ginge bij haar zitten. Probeerde steeds met haar te praten, maar kreeg als antwoord op mijn vragen haast nooit meer terug dan een onenthousiast jah, nee, of soms zelfs nix... en liep ze er bij weg en vroeg me of ik niet even rond kon gaan lopen. Heb ik gedaan en heb een uurtje naar wat paardendemonstraties gekeken om vervolgens met wat frisse moed een gesprek met haar proberen te beginnen. Maar dat lukte nog steeds niet...

Het was toen een uur of 4, daarna nog een half uurtje bij elkaar geweest met wel steeds een ander vezorgstertje erbij. Ik durfde het bijna niet te vragen, bang voor haar antwoord, maar vroeg op een gegeven moment aan haar of ze me even alleen wilde spreken zonder mensen om ons heen. Daar had ze geen zin in zei ze. Ik kon toen, en ook al eerder, met moeite bedwingen om niet in tranen uit te barsten en zei maar niks. Maar zo'n gesprek met zijn 2en had zo verhelderend kunnen zijn en hadden we het samen kunnen bespreken hoe we het vonden en waren we er vast na misschien eerst een paar tranen, met blije gezichten uit het gesprek gekomen. Maar het moch niet zo zijn. Daarna ging ze op haar paard weg om die naar de stal te bregen, kon nog gelukkig net een doei, ik vond het toch wel leuk dat je kwam en tot op msn vanaf. En ik begon maar weer aan mijn looptocht naar het station. Hevig balend en verdrietig om het feit dat ze totaal niet geinteresseerd in mij leek. Half 9 was ik weer thuis en had een rotgevoel. Ze was die avond zelf eerst weg en ik haar een uitgebreide mail gestuurd over hoe ik het vond. Dat ik me wel in de steek gelaten voelde zo, maar dat ik het ook wel leuk vond haar gezien te hebben en het leuk vond hoe ze met haar paardje omgaat. Wilde gewoon begrijpen waarom ze onenthousiast was. Wat ik misschien verkeerd doe, om ervan te leren, en weten of ze zich wel realiseerd hoe veel ik me er voor heb uitgesloofd. Op het moment dat ze dat mailtje heeft gelezen blokkeert ze me op msn en zegt in een mailtje dat ze haar dag dat moment niet heeft. Ik haar een positief sterkte wensend en hulp aanbiedend mailtje terug gestuurd en ben naar bed gegaan. Eind van de ochtend bekijk ik mijn mail en zie ik dat ze me eerder vanochtend een mailtje heeft gestuurd en ga dat lezen.

In het mailtje stat dat ze denkt dat het beter is dat we elkaar niet meer spreken. Zonder verdere uitleg. En ze vraagt vooral geen mailtjes terug te sturen. Dat kon ik echt niet om niks terug te sturen en vraag om uitleg omdat ik het wil begrijpen. Maar die wijgert ze te geven... zo wordt alleen maar boos Verward

Vind het zo oneerlijk dat mij dit weer moet overkomen. En voel me hierdoor zo ontzettend klote. Ben gebroken en doet me heel veel pijn en verdriet. Hoe kan een fantastische vriendschap zomaar weg zijn. Alsof het haar nooit wat heeft geboeit... Snap het niet... Verdrietig En waarom gelijk zo rigoreus; blokkeren en weigeren antwoord te geven om mijn vraag waar ik dit nu weer aan verdient heb. Vind ik best laf. Mijn beste vriendin echt kwijt lijken te zijn... dat doet pijn. En het stomme is; ik weet nieteens precies Verward En ik heb het altijd al zo makkelijk, ben al zovaak gelukkig, heb al zoveel vrienden.... niet dus! Verdrietig

Thuis is het ook vaak niet heel gezellig, en als mijn vader dan ook nog dingen vewijt waar ik zelf al veel pijn en verdriet om heb dan doet dat extra pijn. Er was al wel een paar week een aardig goede sfeer in huis, maar net barstte de hel weer even los... hoe maak je mij op dit moment nog meer kapot Verward

Ben gelukkig nog steed wel van plan gelukkig te worden, kan goed leren, ben gezond en kan mezelf prima redden, maar soms wordt het me echt teveel en zou ik wel weg willen hier van deze wereld. Wat is een leven nou zonder liefde en met zoveel verdriet. Ik realiseer me goed dat als je zoiets doet er geen weg terug meer is en heb nooit heel serieus zoiets overwogen... maar toch... soms komt het wel per ongeluk in je op...

Moest het hier even kwijt, zit hier nu met tranen in mijn ogen. Wil hier gewoon even mijn frustraties en verdriet uiten, lucht eerlijk gezegd wel even op. Bedankt voor het lezen.....


Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:27

Zulk soort mensen kun je echt beter laten vallen, geloof me. Ik weet dat het zeer doet, heb het namelijk ook vaak gehad met mensen. Dan denk je er een leuke vriendin aan te hebben en opeens negeren ze je of doen ze heel banketstaaf. Ik ben hier al tig keer mee op mn bek gegaan en heb ervan geleerd. Dit soort mensen moet je gewoon laten vallen. Ze zijn het niet waard om je er klote door te voelen. Ik weet dat het moeilijk is en pijn doet, maar probeer verder te gaan met je leven. Probeer in je leven je ook niet teveel op een persoon te richten en daarmee om te gaan. Ga met meerdere mensen om die je aardig vind. Als een van die mensen je laat vallen, dan heb je nog zat andere vrienden en ben en voel je je niet ineens "alleen" Misschien komt wat ik zeg een beetje raar over, maar kan het wel goed vertellen, maar om het op te schrijven is best moeilijk. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Heel veel succes verder

Duhelo

Berichten: 28501
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:28

Best lang verhaal, ik heb er even over gedaan om het te lezen.
Via msn kun je niet echt hecjhte vriendschappen opbouwen, langs de ene kant wel, langs de andere kant niet.
Ik zit samen in klas met een hele goede vriend, nu is hij van school verandert, en we zitten meerdere uren per week te msn'en.
Wij hebben elkaar zoveel beter leren kennen, dus dat is wel positief.
Een andere jongen heb ik 1 keer gezien, elkaars telefoonnr gevraagd
en beginnen msn'n
in het begin ging dat vrij vlot,maar na een tijd begon het tegen te steken
ook een keer uitgeweest, en 4 dagen een relatie gehad, ik heb het dan uiteindelijk uitgemaakt, omdat ik het niet echt zag zitten.
Maargoed, ik wil dsu gewoon zeggen dat msn niet de ideale "vriendschap is, er wordt zoveel misbegrepen, je hoort de stem niet, je wete niet of ze echt interesse hebben enz.

Ik zou zeggen, Kop op, en ga verder met je leven, hoe hard het ook klinkt
na regen komt zonneschijn, geloof me, ik heb ook genoeg meegemaakt vroeger.
Ik hoop voor je dat het gaat lukken om gelukkig te zijn,
Als je toch beslist om weg te gaan, slaap er een nachtje over, denk r goed over na, want zoals je zelf zegt: er is geen weg terug,dan is het gedaan.
Dus zet door, het komt wel weer goed Lachen
Sterkte, en als je wilt, mijn PB box staat altijd open Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:31

Ach gut

Je mag mij altijd pb'en hoor, als je iets kwijt wilt. Ik kan goed luisteren. Lachen

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:06

Jeetje, ik weet niet wat ik moet zeggen...
Als je iets kwijt wil mag je het ook altijd op MSN zeggen hoor Lachen

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:10

Da's poedersuiker zeg...Sterkte

.people standing on escalators: that is the testimony to human lazyness.

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:25

Dan is zij het gewoon niet waard, klaar! Nu is het natuurlijk zwaar balen maar over een tijdje ben je blij dat je haar niet meer ziet! Er zijn vrouwen zat, dus wees gerust, binnenkort kom je zeker te weten iemand tegen die jouw openhartigheid wel waardeert en met wie je wél verder kan als vrienden...

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:25

Ik weet wie je bedoelt..ik weet ook dat dit een schuilboktnaamis..
En ik vind het ook laf van dat meisje...
Misschien word ze door iets of iemand onder druk gelegt waardoor ze je niet meer mag spreken ofzo?
Nouja..sterkte..

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:27

dutske schreef:
Best lang verhaal, ik heb er even over gedaan om het te lezen.
Via msn kun je niet echt hecjhte vriendschappen opbouwen, langs de ene kant wel, langs de andere kant niet.
Ik zit samen in klas met een hele goede vriend, nu is hij van school verandert, en we zitten meerdere uren per week te msn'en.
Wij hebben elkaar zoveel beter leren kennen, dus dat is wel positief.
Een andere jongen heb ik 1 keer gezien, elkaars telefoonnr gevraagd
en beginnen msn'n
in het begin ging dat vrij vlot,maar na een tijd begon het tegen te steken
ook een keer uitgeweest, en 4 dagen een relatie gehad, ik heb het dan uiteindelijk uitgemaakt, omdat ik het niet echt zag zitten.
Maargoed, ik wil dsu gewoon zeggen dat msn niet de ideale "vriendschap is, er wordt zoveel misbegrepen, je hoort de stem niet, je wete niet of ze echt interesse hebben enz.

Ik zou zeggen, Kop op, en ga verder met je leven, hoe hard het ook klinkt
na regen komt zonneschijn, geloof me, ik heb ook genoeg meegemaakt vroeger.
Ik hoop voor je dat het gaat lukken om gelukkig te zijn,
Als je toch beslist om weg te gaan, slaap er een nachtje over, denk r goed over na, want zoals je zelf zegt: er is geen weg terug,dan is het gedaan.
Dus zet door, het komt wel weer goed Lachen
Sterkte, en als je wilt, mijn PB box staat altijd open Ach gut



Ook mee eens...
Probeer haar te vergeten, ze is je niet waard..

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:36

Ik ken het van die mensen die op msn heel aardig en gezellig zijn en als je ze ontmoet heel stug..
Jeetje, erg banketstaaf van dat meisje, ze had iig normaal tegen je kunnen doen vooral ook omdat zij je uitnodigde....
Ik ken ook het gevoel van weinig vrienden, zo heb ik me ook een tijd gevoelt, gelukkig is het nu allemaal goed gekomen, en ik hoop voor jouw dat het ook goed komt!
Heel veel sterkte, als je iemand nodig hebt om te praten, je mag mij altijd pb-en of msnnen... Ach gut

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:38

Nodigde zij je wel echt uit?
Denk dat ze anders mss wel wat aardiger was hoor..

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:45

waarom schreef:
Eerst leek ze het leuk te vinden, maar ze werd ook al wat terughoudender. Ze kwam opeens wel wat twijfelachtig over door te zeggen dat ze misschien niet veel tijd voor me had omdat ze het druk had met haar paardje en dat ze niet wou dat ik alleen dom achter haar aan zou lopen. Ik stemde er mee in en zou het echt geen ramp vinden als ze niet veel tijd voor me had als ik ze het eeht te druk had.




Ze dacht dus wel aan je..
En als diegene al terughoudend gaat doen lijkt dit me toch een teken om het niet te doen..
Ik zou het dan dus niet doen
Voor hetzelfde geldt is het dan dus echt niks...zoals bij jou helaas is gebeurd..

Erna208
Berichten: 2409
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:34

Uit je verhaal maak ik op dat je nog thuis woont ? Ga gezellig op jezelf wonen, joh, geen pa die je meer het vuur na aan je schenen legt en die je van alles verwijt. Je zegt dat je jezelf prima kunt redden, dus dan zal dat op jezelf gaan wonen ook wel lukken.

Als ik heel eerlijk ben, vind ik het leeftijdsverschil 21-14 op die leeftijd nog veels te groot. Zij is nog een puber en jij al een echte vent. Ze is het niet waard om lang en breed over te treuren.

Waarom ga je niet bij een jongerenclub bijv. via de kerk of op een sport, zodat je wat andere mensen leert kennen. Of een cursus talen of tuinieren of muziek of ... iets wat jij leukt vindt, ook wel een optie ? Dan leer je ook mensen kennen waarmee je wat kunt afspreken. Lijkt mij veel gezelliger dan via MSN.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:43

Moeilijk is zo iets.
Je denkt iets opgebouwd te hebben maar opeens is het weg.
De vraag die bij mij omhoog komt is dan op dat moment(als ik je verhaal lees)van "kan je wel een hechte vriendschap opbouwen via msn?".
Je denkt na zoveel msn gesprekken iemand te kennen maar denk niet dat iedereen via msn een waar beeld van zich geeft.
Dat wil niet zeggen dat zij dat ook niet heeft gedaan hoor maar dat is wel iets om rekening mee te houden.
MIsschien vond ze de vriendschap via msn leuk en spannend maar werd het een ander verhaal toen je haar ontmoeten wou,misschien klapte ze wel dicht.

Ik ben ook een persoon met weinig vrienden dus weet hoe je je vast kan houden aan 1 persoon.Misschien is dat wel de fout geweest.
Aangezien je vaak zo met die persoon bezig bent geweest.

Ik kan het je echt niet vertellen wat je hier mee aan moet.Dit omdat ik vaak zo iets zelf niet weet op te lossen.
Ik weet wel dat je je niet down hoeft te voelen aangezien er meer mensen hier op de aardbol lopen die vast wel vriendjes met je willen zijn.
En zo zijn er vast wel mensen die via bokt met je willen pb-en msn-en(mijn pb is altjd open).
Wie weet komt er via bokt wel ergens een vriendschap uit.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:26

Een normale vriendschap tussen een jongen en een meisje (helemaal zoals jullie elkaar hebben leren kennen) is eigelijk onmogelijk. Als je vrienden zoekt, moet je dat zoeken onder mannen. En als je een relatie zoekt, dan onder vrouwen.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:28

Prima schreef:
Een normale vriendschap tussen een jongen en een meisje (helemaal zoals jullie elkaar hebben leren kennen) is eigelijk onmogelijk. Als je vrienden zoekt, moet je dat zoeken onder mannen. En als je een relatie zoekt, dan onder vrouwen.


Dit is de grootste ONZIN die ik hier op bokt ben tegengekomen!!!!!!! Meer kan ik er niet over zeggen Verward

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:31

Prima schreef:
Een normale vriendschap tussen een jongen en een meisje (helemaal zoals jullie elkaar hebben leren kennen) is eigelijk onmogelijk. Als je vrienden zoekt, moet je dat zoeken onder mannen. En als je een relatie zoekt, dan onder vrouwen.


Nou talented, ik vind het best wel schrikbarend dat een jongen van 21 niet snapt dat het een kind(!!) van 14 wat te heet onder de voeten wordt en ze hier niet mee verder wil.

Kom op zeg, je hoort niet te daten met kinderen. Zoek het onder je eigen leeftijdsgenoten. Moet er niet aan denken dat mijn dochter op 14 jarige leeftijd met een 21 jarige thuis komt. Ik zou em aangeven Bloos!

זכור

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:42

Helemaal mee eens. Maar in dit geval kan je stellen dat als je nog nooit een vriendin hebt gehad of geen vrienden hebt, en het leuk lijkt te gaan met iemand die 14 is, dat je het dat toch probeert. Dat meisje reageert afwijzend (op haar 14 jarige manier), tja dan heb je pech en had je al meteen je conclusie moeten trekken en niet toch maar proberen terwijl je het eigelijk het antwoord al hebt gekregen door eerdere reacties. Dit is zijn lering hieruit.
Iig ben ik stellig van mening dat je (helemaal op die leeftijden) je geen 'vriendschap' kan opbouwen tussen een jongen en een meisje.
Laatst bijgewerkt door Prima op 05-09-04 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:43

Mmmmh..het enig wat ik kan bedenken : misschien vond ze je wel te "opdringerig" worden ? Dat ze het wel leuk vond om zo via msn te kletsen , min of meer anoniem en zonder verplichtingen , veilig.... maar dat jij steeds meer van haar ging verlangen zeg maar ?

Dat je het te intiem wilt maken , haar steeds weer wil spreken , te diep doorgaat over dingen en laat blijken dat je haar wel ziet zitten als vriendin / dat je op zoek bent naar iemand zoals zij...en haar wil ontmoeten...dat kan behoorlijk creepy zijn , je kan op afstand leuk met iemand praten maar dat wil nog niet zeggen dat je echt in het dagelijksleven in het echt wat met diegene op wil bouwen.

Misschien heb je haar een beetje weggejaagd door teveel te willen en teveel van haar te verwachten ? Het is immers nog maar een meisje van 14 .... Ach gut

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 06:24

Zulke mensen moet je snel vergeten..Dr bestaan meerdere leuke mensen hoor.. Lekker doorgaan met je leven..

Enne prima.. Hier uit mijn omgeving kan ik je wel tig voorbeelden geven van vriendschappen tussen een jongen en een meisje dus zo raar is dat niet.. Hier is dat heel normaal Lachen
Maar goed..even ontopic: Heel veel sterkte en laat je neit gek maken..

keep calm, I'm engaged!!! <3

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 08:44

Prima schreef:
Helemaal mee eens. Maar in dit geval kan je stellen dat als je nog nooit een vriendin hebt gehad of geen vrienden hebt, en het leuk lijkt te gaan met iemand die 14 is, dat je het dat toch probeert. Dat meisje reageert afwijzend (op haar 14 jarige manier), tja dan heb je pech en had je al meteen je conclusie moeten trekken en niet toch maar proberen terwijl je het eigelijk het antwoord al hebt gekregen door eerdere reacties. Dit is zijn lering hieruit.
Iig ben ik stellig van mening dat je (helemaal op die leeftijden) je geen 'vriendschap' kan opbouwen tussen een jongen en een meisje.


Hier heb je wel gelijk in, maar dit had bij een jongen van deze leeftijd hetzelfde kunnen gaan. Het heeft hier niks met het geslacht te maken, maar met de leeftijd. Misschien had hij te hoge verwachtingen van haar, dat kan, maar een 'normale'vriendschap tussen een jongen en een meisje is zeer goed mogelijk!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 08:57

Prima schreef:
Iig ben ik stellig van mening dat je (helemaal op die leeftijden) je geen 'vriendschap' kan opbouwen tussen een jongen en een meisje.


Zwaar mee oneens!

Ben het eens met je mening over "dit" geval, maar niet met je stelling dat je geen vriendschap tussen een jonge en meisje kan opbouwen.
Ik heb als meisje veel goede vrienden...altijd al gehad!

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 09:02

vergeet haar! Das het eerste wat in mij opkomt. Als je verder praten wilt, mijn pb staat altijd open, net als mijn mailbox.

Lies wat jij zegt is wel erg kort door de bocht. Als mijn dochter van 14 thuis zou komen met iemand van 21 zou ik afspraken maken, ipv aan te geven.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 09:10

Tja, misschien kort door de bocht, maar als een 21 jarige vriendschap probeert te sluiten met een 14 jarige gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen Scheve mond

זכור


Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 09:12

Kop op jongen... het is allemaal niet leuk, maar je kunt geen vriendschap opbouwen via MSN! Dat werkt gewoon niet, je hebt toch al vrij snel dat je anders over komt dan irl! Vriendschappen tussen jongen/ meisje kunnen prima, ikzelf kan het ook over het algemeen beter met jongens vinden dan met meisjes. Alleen... toen ik 14 was, was ik ook zo... het is een hele stap om elkaar irl te ontmoeten, dan is het heel anders, je hebt het je anders voorgesteld en je gaat toch twijfelen (jawel, heb op mn 14e ook een internet-date gehad! Knipoog)
Ik vrees dat je gewoon te hoge verwachtingen had van haar... Qua praten kan ze best ouder en wijzer overkomen dan in werkelijkheid en dat is dus het nadeel van MSN!

Als je vrienden wilt maken raad ik je aan gewoon eens een leuke sport te gaan doen. Bij een vereniging zijn zat mensen die je wel aardig vinden, je zegt zelf ook al dat je nooit ruzie oid hebt!
Kop op, zoek mensen irl waarmee je het kunt vinden en probeer iemand van je eigen leeftijd te vinden, dat gaat echt veel beter, dat weet ik zeker!

En mocht je nog iets kwijtwillen, je kunt PB-en hoor... (vooral wat je zei over je vader, dat herken ik en miss. kan ik je euh... advies geven ofzo)

Der Ellmauer Dancing Queen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, GoogleAdsense, Lipstick, Myrkvi, Redford, scoebje, SentiBot en 41 bezoekers