156-2,helaas en 167 exquo met stalgenootje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

156-2,helaas en 167 exquo met stalgenootje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 15:39

Vandaag had ik en een satlgenoot wedstrijd in midden beemster,we starten beide m1 paarden,we moesten vandaag precies na elkaar,en ik kon lekker meerijden met de 2 paardstrailer Haha!

Moest het helaas zonder vaste groom doen Knipoog maar mocht af en toe gelukkig wauweltje haar grooms lenen Lachen

De bakken waren niet echt best,gras stond erg hoog,zaten meerdere hoefslagen in en door lang aanhoudende mist erg nat en dus glad,en bert heeft helaas geen ijzers achter dus ook geen kalkoenen(volgend jaar dus mooi wel )

Bert was errug afgeleid door necksie,hij miste zijn vriendje steeds,dus was aardig druk en zat steeds te hinniken.

De proeven gingen niet echt naar mijn zin,hij was erg afgeleid en trekkerig,en 2e proef 1 keer helemaal in de staak,waardoor ik het zo druk had met mijn paard dat ik de voorlezer niet meer hoorde en dus extra voltetje maakte Bloos!
Even goed op zijn #%&*@ gegeven en toen liep hij wel weer fijn,hoewel hij het kleine poesje wat langs de bak liep wel erg bedreigend vond Clown

Proeven van wauweltje gingen best naar haar zin,ook door gladheid wat voorzichtig maar wel netjes.

1,5 uur wachten op de prijsuitreiking,dus even laten grazen en later hebben we zelf even gezond *LOL*

Toen de prijsuitreiking,eerst ging hij iedereen voorlezen met wp maar geen prijs,daar zaten we niet bij,oei
maar tot onze grote verrasing waren we samen ex equo (hoe je t ook mag schrijven) 3e geworden met beide 167 punten!dus waardebonnetje erbij van ooteman,altijd leuk.

2e proef allebei geen prijs,wauweltje had 156,ik had dat eigenlijk ook,maar door dat voltetje -2 Scheve mond ,maar ja eigen schuld he,niks aan te doen,waren erg tevreden,was geslaagde dag OK dan! ,nog maar 6 te gaan! *LOL*

Toen we naar huis wilden,even wat moeilijkheden,auto slipte weg,dus moesten paarden er weer uit halen,toen kwam hij wel los en op zandstuk weer ingeladen,en thuis lekker paardjes land opgedaan. Vingers aflikken

26 sept te spijkerboor de volgende.

groetjes nathalie

Z1+4



MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 07:48

Nou hier je groomie ! ( die er niet bij was)
Super gereden hoor.. Je kan het dus ook zonder mij Tong uitsteken
Gefeliciteerd met je punt(en) Al is het wel erg jammer dat je weer de weg kwijt was Rolleyes Dat was een dure -2
Maare waneer gaan we naar ooteman die bon uitgeven Schijnheilig

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 08:05

Dat is idd een dure -2 :S
Maar je weet iig dat je 2x winst kan rijden Haha!
En 167 maakt wel weer heel veel goed!
Succes voor de volgende keer!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 09:58

haha bedankt,tja duur foutje,maar goed we hebben geen haast,kan nog veel verbeterd worden.
Tje de hele 5 euro miran?poeh,dat word wild shoppen!

Z1+4

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:09

Heb je een waardebon van 5 euro? Doe maar gek haha, das ook naar!

wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 12:00

Tja en maar klagen, dat het niet goed ging, er was niet eens meer tijd voor mij om te klagen over mijn proeven. En dan gewoon even 167 p rijden. Je weet nu gelukkig een ding, als je niet start wordt je zeker geen M2. En als je wel start, rijdt je, als je aan de volgende klasse toe bent, soms wel een winstpunt en soms niet. Vergeet niet, dat je aan de grillen bent overgeleverd van je paard en heel vaak ook de jury. Begrijpen doe je het als ruiter heel vaak niet, heb je een super gevoel, dan krijg je geen wp, heb je een rot gevoel, kan je zomaar winnen.
Dus lekker starten OK dan! !
En voor Mirandab, je ziet ook zonder jou, rijdt ze verkeerd, het ligt dus niet aan jou OK dan!.
Wel heel erg toevallig dat, zonder Paulanda haar foutje, wij twee keer precies dezelfde punten hadden. De paarden leren blijbaar dat dressuur van elkaar in de wei, en wij zitten er gewoon voor spek en bonen op! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers