Heb jij dat nu ook wel eens ???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vigel1

Berichten: 703
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Heijningen

Heb jij dat nu ook wel eens ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 20:03

Je hebt wel eens van die momenten dat je bij jezelf denk das niet slim.

Nadat mijn vriendin naar huis was gegaan na een lesje longeren, had ik mijn paardje op de spuitplaats gezet om hem eens lekker te wassen. Ik was alleen weer zoals gewoonlijk met zes dingen tegelijk bezig. Kraan aangezet, slang in de ene hand. Zoekend om me heen naar de shampoo en borstel kom ik er ineens achter dat hij zijn beenbeschermers nog om heeft. Ik op mijn knieën met de slang in mijn hand en de kraan nog aan, proberen met één hand zijn beenbeschermers af te doen en tegelijkertijd aan het proberen om het water uit de slang te ontwijken ( Ik ging het paard wassen en niet mezelf ) Nu vond mijn paard het water ook erg koud en mij toch wel erg vervelden dat hij toen ik half onderhem hing met in één hand de slang en in de anderen een halve beenbeschermer. Hij het op dit moment nodig vond om zijn ene been op te trekken, echter was hij zich niet bewust dat mijn kin er voor hing

Met als resultaat………. Een mooi blauwe plek op mijn kin!! Vervolgens met het schaamrood op mijn kaken om me heen gekeken of niemand dit had gezien, daarna mijzelf toch even bestraffend toe gesproken dat ik als ik met mijn paard bezig ben, ik geen zes dingen tegelijk moet doen. Vervolgens de kraan uit heb gezet en eerst zijn beenbeschermers afgedaan om hem vervolgens rustig op mijn gemakkie mijn paard te wassen

Ik ben toch niet de enige waar dit wel eens bij gebeurt toch???

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:34

Whahhaa klinkt een beetje stuntelig, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt maar ben altijd wel met 10 dingen tegelijk bezig Knipoog

vigel1

Berichten: 703
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 20:36

Zo voelde het ook Haha! Haha! Haha!

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:54

Ik heb ook wel eens dat ik met meerdere dingen tegelijk bezig ben.. Dan stoot ik ook muh hoofd bijvoorbeeld tegen de staldeur ofzow.. Ik vind het nooit leuk als iemand het heeft gezien en die dan helemaal dubbel ligt Tong uitsteken:j

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:52

Verder toch geen pijn gedaan he??? Verward
Zo'n been komt hard aan... Ik ken het gevoel Scheve mond

vigel1

Berichten: 703
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 22:13

nee geen echte pijn maar ik voel het wel net genoeg dat ik elke keer denk "dat was niet zo slim "

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 06:27

Ik was gister ook weer heerlijk aan het stuntelen, Thomas staat sinds zaterdag op een nieuw plekje en ik loop nu 100 x heen en weer.
Licht vergeten uit te doen, onderste grendel vergeten, m'n eigen sleutels etc.
Thomas heeft me gister heel wat heen en weer zien lopen.
Maar dat soort gestuntel wil me inderdaad ook wel eens blauwe plekken geven en het ergste is dat je het gewoon allemaal zelf doet.

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 08:29

Ach ook ik heb er wel eens last van dat ik teveel dingen tegelijkertijd wil doen. En helaas levert dat ook weleens een blauwe plek of een gekneusde vinger op.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 09:00

Jaaa ik ken het Lachen Ik ben ook altijd met van alles tegelijk bezig. En niet alleen maar op stal ook op mijn werk. Mijn gevolgen zijn meestal dat ik alles uit mijn handen laat kletteren , alles omgooi, of tig keer een lichaamsdeel stoot Haha!

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:30

zolang je maar weet dat je niet helemaal slim bezig bent valt het wel mee, gebeurt iedereen wel eens. Clown
Zolang het maar geen dagelijkse stommiteiten zijn want dan worden die blauwe plekken chronisch Haha!

_Spooky_

Berichten: 1752
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:52

haha!
Ja, heb ik ook steeds!
Moest n scheet van n haflinger afspuiten bij ons op stal....alleen de buik, heeft er een zwelling, realiseer ik me ineens dat ie ook getemperatuurd moest, oliebol, thermometer zoeken.....
Aldo pakte zelf met zn moon de slang, doen ie weleens vaker, dus ik dacht, dat komt goed uit, ga ik ff de thermometer klaarleggen, ging erg goed, tot aldo ging kijken wat ik aan het doen was en zn hoofd richting mij draaide......met tuinslang en al!
Brrrr..........nat en koud!
hahah!

_Spooky_

Berichten: 1752
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:52

haha!
Ja, heb ik ook steeds!
Moest n scheet van n haflinger afspuiten bij ons op stal....alleen de buik, heeft er een zwelling, realiseer ik me ineens dat ie ook getemperatuurd moest, oliebol, thermometer zoeken.....
Aldo pakte zelf met zn mond de slang, doet ie weleens vaker, dus ik dacht, dat komt goed uit, ga ik ff de thermometer klaarleggen, ging erg goed, tot aldo ging kijken wat ik aan het doen was en zn hoofd richting mij draaide......met tuinslang en al!
Brrrr..........nat en koud!
hahah!

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 15:28

hahaha da's niet slim Haha!

Ik had gisteren ook een aktie hoor! Bloos!
Wilde mijn paardje een appletje geven,maar hield mijn hand iets teveel gekromd.
Dus hij nam het velletje mee auau!
Heb nu een bloedblaar hehe,eigen domme schuld denk ik dan maar Haha!

vigel1

Berichten: 703
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 18:16

jullie hebben mijn dag weer goed gemaakt, ben erg blij dat ik niet de enige Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:54

Herken het wel hoor, ben zelf ook altijd emt tig dingen tegelijkertijd bezig en je kan met 2 handen niet doen wat je met 10 handen zou kunnen doen Haha!

Levert vaak van die oei dat was niet zo slim situaties op.

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:05

Haha, ik ken nog wel meer mensen die te veel dingen tegelijk willen doen. Gelukkig heb je niet erg veel pijn er aan over gehouden.

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:06

Nee joh meid.
Een meid bij ons op stal zat eens haar paard de voeten te wasse.
Je weetwel zo heel geconcentreerd Tong uitsteken
Zet haar paard zijn voet opzij omdat ie last had van de vliegen:
gevolg: een blauw oog
et voila......... Blauw oog

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:00

...of een gesprongen, dikke en blauwe wenkbrauw (bloed stroomde eruit), omdat ie net zijn voet optilde terwijl ik onder hem hing om zijn andere voet te verzorgen... Knipoog Nu weet ik, dat ik beter even om kan lopen i.p.v. het "even vanaf de andere kant te doen"...

Mensen schrokken zich dood toen ik even een koud doekje kwam vragen.... Bloos!

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:20

Of jij bukt om je halstertouw vast te maken en je paard komt omhoog met haar hoofd... Ook erg handig.. gebroken neus was het gevolg..

Dat er op dat moment niemand bij was vond ik niet zo erg, want ik heb staan jodellen, vloeken en schelden... was niet echt netjes.. haha