Gisteren, Divoza bezocht toch maar naar Huet morgen + update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Gisteren, Divoza bezocht toch maar naar Huet morgen + update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 10:24

Ik heb nieuwe laarzen nodig, het liefst leren, maar omdat ik brede kuiten heb pas ik niet in een standaard maat. Bij divoza (zoetermeer) zeggen ze dus niets te hebben of ik kan ze voor 700 piek op maat laten maken, maar dat vind ik erg veel geld. Toen heb ik maar gekeken naar Kieffer chaps, maar de zwarte was uitverkocht in mijn maat en de johdpuhrs ook Huilen Heb nu dus nog niks.
De service daar is echt 3 x niks. Ik heb een uur moeten wachten (na een half uur al gevraagd) tot ze me kwamen helpen en dat terwijl ik de enige klant in de zaak was Frusty Boos! . Uiteindelijk heb ik wel een mooie rijbroek gekocht (en sokken die dus niet pasten... Verdrietig ) En een heeeeeel mooi schabrak. Donkerblauw fluweel, met een goudkleurig biesje Kwijl . Zag ook nog een hoofdstel maar dat heb ik met pijn en moeite kunnen laten hangen.
Maar nu komt de verrassing: Kom ik bij Omar, heeft zijn eigenaresse DAT hoofdstel voor 'm gekocht (alleen ik rij Cool ). Echt supercool. Ik maak 2e paasdag wel foto's als ik aan het rijden ben.
Morgen ga ik naar Huet in Houten voor rijlaarzen, daar zal ik hopelijk wel slagen.
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 01-04-02 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 10:27

Ow, heerlijk he? Dat geld uitgeven? Ik heb ook m'n laarzen bij Huet op maat laten maken, echt geweldig. Een hele aardige man, die ruim de tijd voor je neemt. M'n laarzen zijn nu al 4 jaar oud, maar nog picobello in orde. Ik ben echt heel tevreden over Huet, m'n volgende laarzen ga ik daar weer halen!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 10:54

Divoza Zoetermeer is echt PRUT!!!! Daar mag je je hond aan de lijn mee naar binnen nemen, maar degenen die daar werken mogen ook hun honden meenemen en die gaan niet aan de lijn. Dus die van mijn vriendin werd aangevallen/lastiggevallen door een van de Divoza-honden en zij duwde dat poedersuiker- keffertje met haar voet weg. Toen gin een van die mutsen daar over de flos, want het was HAAR hond en mijn vriendin moest maar met haar vieze poten van HAAR schatje afblijven.... Misselijk Boos!
Wij kwaad, want haar hond deed vervelend en die hoort ook gewoon aande lijn! Wat een trut was dat daar zeg, helemaal niet klantvriendelijk ingesteld. Ik hoop dat Divoza-Leek beter is!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 13:08

He jammer dat ik het niet wist dat je naar Huet ging. Mijn stalling zit bijna om de hoek.

haha ben benieuwd hoe het daarbevalt. En ik hoop dat je een afspraak hebt gemaakt Schijnheilig .

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 21:37

Zaterdag dus naar Huet geweest. Ik was er om een uur of 12 denk ik, was een iemand aan het afrekenen en toen kon ik Tong uitsteken Goed uitgekiend dus, en dat zonder afspraak Haha! Mazzeltje. Laarzen aangemeten, mijn kuiten zijn net 2 cm te breed en (tot mijn verbazing) zijn mijn onderbenen te lang voor standaard maten. Maatwerk dus. Boos! (jammer voor mijn portemonaie) Over 6 tot 8 weken kan ik ze ophalen, maar hij had het niet zo druk, dus misschien wat eerder Lovers (misschien dat we dan wat af kunnen spreken Prisca?)

Voor degenen die het interessant vinden, voor maatwerk laarzen van Huet zelf betaal je nu 265 euro, zijn wel wat duurder geworden dus. Nou ja, ik ben blij dat ze eindelijk besteld zijn en hoop er lang mee te doen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:43

Jaaaaa Sjimmy idd moeten we doen leys staat heel dichtbij.

Ik heb ook huet laarzen en ikheb ze al 4 jaar en doen het prima. Bel wel even van te voren of ze idd klaar zijn hij wilhet nog wel eens vergeten Haha! .

En wat vond je van hem Verward .

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 21:47

Afgesproken! Haha!
Hij zou me bellen als ze klaar zijn, en als het te lang duurt bel ik hem Lachen
Apart ventje, wel aardig, kletst je oren van je kop. Als jij ehh zegt is hij alweer een half uur aan het uitleggen Lovers Nou ja, mijn vriend is ook nog even aan het woord geweest over zijn website..

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:57

Sjimmy schreef:
Afgesproken! Haha!
Hij zou me bellen als ze klaar zijn, en als het te lang duurt bel ik hem Lachen
Apart ventje, wel aardig, kletst je oren van je kop. Als jij ehh zegt is hij alweer een half uur aan het uitleggen Lovers Nou ja, mijn vriend is ook nog even aan het woord geweest over zijn website..



dat kan wel ja, dat had ik ook toen ik mijn laarzen ging halen bij hem!!!

gr linda Lachen