nina naar de manege

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

nina naar de manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-02 19:36

bij ons op de vereniging waar nina nu een paar maanden lest komt een box leeg. we hebben daar een grote en kleine binnenbak een buiten bak losgooipaddock en longeerbak. en gelukkig ook wat land. het is heel klein maar wel gezellig. weinig gezeur onder elkaar. ik kan dus waarschijnlijk in die box zodat nina dan nog wat meer beweging krijgt en lekker naar buiten kan. de kosten daar vallen ook wel mee. 160 gulden incl mestafvoer. omdat ik op zaagsel sta moet ik het zelf afvoeren en dan kost het dus 40 minder. dus een mooie kans voor ons als het allemaal doorgaat. ze rijd nu 3x per week met mijn bijrijdster.. dan kan ze iedere dag gereden. daar kan ik zelf ook heerlijk longeren wat ik thuis dus niet kan. en ze kan loslopen in de paddock. ook is ze inmiddels zo goed gevorderd dat we een startkaart aan kunnen vragen. ze word nu eindelijk iets dikker en krijgt al een mooie vacht. binnenkort dus weer eens wat foto's van een blije nina en een blije baas


Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:04

hey,
dat is wel gaaf dat ze daar komt te staan,
echt fijn dat het zo goed met haar gaat.
alvast succes met de wedstrijden en ik wazht op de ninafoto's Haha!

.:: !..Welshpony 4 LaiF..!! ::.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:16

hey, onwijs voor je dat dat plan toch doorgaat, en dat er zo snel een box vrij is!
Succes met je combinatie Haha!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-02 21:10

tja ik ben er ook erg happy mee. eindelijk meer beweging voor nina en frisse buitenlucht. we hebben natuurlijk bijna geen losgooiruimte bij ons thuis in de winter. nu kan ze iedere dag eruit heerlijk in de buitenlucht. en ze kan heerlijk trainen voor de wedstrijden. dus bokkers met een dressuurpony pas maar op.. hier komt nina aan... Haha! die schat zal het wel zaaaaaalig vinden. ze mag nu eindelijk ook weer eens los in de bak. dat mocht voor heen niet ivm dat kreupele been. we waren bang dat ze zo uit dr dak zou gaan dat ze direct weer kreupel ging lopen. nu ze voldoende heeft gelopen zonder problemen mag ze van mij weer lekker los in de bak. ze gaat echt heerlijk vooruit. het zal toch nog een tijd duren voor ik t oude model nina terug heb, maar het begin is er zeker. god wat ben ik gek met die pony

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:13

Aaaaa,gefeliciteerd Lonneke!
En dat is ook goedkoop 160,- gulden per maand! Wat een geluk zeg!
Veel succes

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:20

Wow, dat is echt niet duur! Echt heerlijk dat het zo goed met Nina gaat. Ik hoop dat het met jou binnenkort ook weer beter gaat, zodat je zelf ook lekker van die binnenbak kan genieten. Maar echt gaaf hoor, zo'n mooie en goedkope stal!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:34

Wat ben ik blij om te horen dat het zo goed gaat met Nina.

Aangezien ik een tijdje niet gebokt heb wegens tijdgebrek ben ik erg blij om dit te lezen.

Ga je zelf starten met Nina of je bijrijdster. Gaaf hoor. Ik hoop je straks nog op de NRPS keuring te treffen.

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 20:43

het gaat stukken beter met nina. ze word echt prachtig mooi nu. krijgt dr kleurtje weer terug. word wat dikker en wat meer spieren. helaas merilyn kan ik zelf weer niet meer rijden. ik ben weer door mijn heup gegaan en ben nu in afwachting van de botscan of ze gaan opereren. maar ik kan in elk geval heerlijk longeren als ze daar staat. is mijn specialiteit Haha! . en natuurlijk genieten van al de wedstrijden die ik bij ga wonen. ik wil haar wel inschrijven voor de keuring. welke keuring ga jij merilyn?? groetjes

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:19

zo lonneke, gaat het nu opeens zo snel gebeuren, is die pony verkocht?
vanmiddag zag ik dat nina werd gelongeerd, maar jij was er niet.
nu zullen we elkaar wel regelmatig tegenkomen he!

enne, 160 vergeet niet, dat er nog stro, hooi, brok etc etc bijkomt!
maar echt duur is het niet.
ik heb ook een lekker plekkie gevonden heel dicht naast de vereniging.

enne, de de nrps keuring voor zuid holland is ergens in juli in waddinxveen, waarschijnlijk ga ik ook met mirage.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 18:05

Wat fijn om te lezen! Je hebt zoveel tegenslagen gehad met Nina, nu wordt het tijd dat het allemaal goed gaat hoor!
Nou en dat komt goed als ik dat zo lees.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Azhari, Cantheon, Jihama, juniper, Meert, mmajar, Ted_Zale, Vagabondo en 47 bezoekers