Thirsty Top Dude

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Thirsty Top Dude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 11:27

Hai, mijn paardje is een zoon van Thirsty Top Dude. Echter, ik weet verder helemaal niet over deze hengst, en ben toch wel nieuwsgierig. Ik heb al een beetje op internet lopen spitten maar kan er niets over vinden. Ja, er was één Franse site die voldeed aan de zoekcriteria, maar als je die dan opent, doet hij het niet Frusty

Weten jullie misschien iets meer over deze hengst?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 15:44

Heb geprobeerd em bij de AQHA én de APHA voor je op te zoeken, maar er bestaat daar geen paard met die naam (wel wat andere Quarters met Thirsty Top aan het begin...).
Is het een Quarter of Paint? Met papieren? Is het wel z'n officiele naam? Weet je z'n registratie nummer?
Als je z'n nummer hebt en het is een zuivere Quarter of Paint, dan moet ik em op kunnen zoeken. Dan kan ik z'n stamboom, een showrecord en progenyrecord (nakomelingen) allemaal wel opvragen.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 15:52

Jaaaa, heb het nummer Lachen 00272541 is het nummer. Ik weet niet of het een QH of een PH is...neem aan een Paint...

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:29

Nou, een Quarter is het in ieder geval niet, en bij de Paints kom ik er ff niet op. Zodra het wel lukt zoek ik het op.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:46

Hallo XoNo, als je de naam van de moeder geeft kunnen we daar misschien voor je kijken in de diverse stamboekgegevens.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 22:09

De naam van de moeder is Buddys Mariah. Het nummer ligt helemaal beneden. De moeder heb ik wel stamboomgegevens van. Wat me opviel is dat bij het nummer van de moeder (een Paint dus), een komma in haar nummer zit...en bij Buddy's (mijn paard dus) vader dus niet.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 10:46

Gevonden!! (de naam moet wel tot op de letter kloppen Haha! ): THIRSTYS TOP DUDE - 1994 PALOMINO Tobiano Stallion 00272541

Ik wilde z'n stamboom hier copieëren, maar dat lukt niet. Ik probeer het je wel te emailen, samen met de rest van z'n gegevens.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 10:47

Ik kwam dit tegen op een franse site: ene Petri de Wijs heeft hem (Thirsty Top Dude) uitgebracht op wedstrijden (BAWR 2000)

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 10:49

Hmm... Xono, wil je me je e-mail adres even pb-en, want als ik het via hier doe lukt het dus nog niet, en in een 'gewoon' e-mailtje lukt het wel...

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 21:20

'k Heb alles Francis Lachen Ik ga een kleine site voor hem creëeren...dus mochten mensen geïnteresseerd zijn...het zal any time soon wel af zijn... Lachen
En nog héél erg bedankt Francis!!!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers