gekleurd kind???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

gekleurd kind???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 17:52

De amerikanen hebben het weer voor elkaar hoor! Haha!

Een blank echtpaar heeft dankzij een foutje bij de IVF behandeling een donkere tweeling gekregen! De verkeerde zaadjes en celletjes zijn bij de vrouw ingebracht. De radio vermelde dat de kliniek een schadeclaim tegemoet kan zien.

Maar wat zou jij nou doen met deze kinderen? Oke, je hebt ze 9 maanden gedragen, dus het voelt als "jou kinderen". Blijkbaar was het voor het echtpaar moeilijk om kinderen te krijgen. Maar dit is toch andermand kind, van mensen die er ook veel moeite voor hebben moeten doen.

Zou jij deze kinderen houden, en ze zien als jou kinderen? Of zou je ze afstaan aan de "echte" ouders (er vanuit gaande dat die dat ook zouden willen dan he)?


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:53


Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:55

Het komt wel vaker voor dat je uit negroide ouders een blank kind kunt krijgen en andersom ook zo! 1 op de weet ik hoeveel. Ik kan me iig nog goed herinneren uit het biologie boek.

En een oude dorpsbewoner was met zijn vrouw op zending en daar was een echtpaar met een tweeling, een donker en een blank meisje! Dat blanke meisje werd verstoten en heeft hij opgenomen en geadopteerd. Met haar ging het heel goed. Ze ging naar school, spak verschillende talen en werd een knap meisje. Toen ze in de pubertijd kwam, kwam haar biologische vader bij die mensen. Hij wilde de beide meisjes ruilen. Voor het blanke, knappe meisje kon hij een veel hogere bruidschat krijgen!

Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 18:02

Ja dom he? zag na het plaatsen dat er al iemand over geschreven had.

Ik heb er wel eens van gehoord, dat donkere mensen ook een blank kind kunnen krijgen. Maar hier is zeker dat er sprake is van een fout. Zou je dan dit kind toch houden? Biologisch gezien is het niet jou kind...

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:38

puff moeilijke vraag, dat weet je denk ik pas als je het overkomt wat je gevoelens zijn enz. En dan de biologische ouders. Wel leuk donkere kinderen.


Katja
Blogger

Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:52

Reacties graag in het andere topic.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten