Geweldig hoofdstel, welk merk??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Geweldig hoofdstel, welk merk??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 19:50

Ik vind dat hoofdstel van imke bartels echt zo mooi Haha! Ik vraag me toch echt af waar dat van is, je hebt wel de passiers( bijzonder mooi maar ook bijzonder duur Scheve mond ) maar die hebben volgens mij niet zo'n hangende frontriem als bij lancet. Maar om nou een mailtje te sturen is ook weer zo wat Tong uitsteken Knipoog

Afbeelding

Enig idee wat t merk is??( is hij nou rondgenaaid, ja toch, hier valt t niet op te zien)

Trouwens dat paard vd pavo cup winaars heeft ook een mooi hoofdstelletje om hangen

Afbeelding

zie ik het goed dat hij, waar de sperriem doorgaat een dubbel lusje heeft?
Is dit een passier

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:08

Imke heeft toch een eigen site?(kijk bij Olympisch)

Stuur d'r gewoon een mail en vraag het OK dan!
Ze wil vast wel antwoordt geven.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 17:01

Maar niemand weet dat dus??

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:15

ehm, nee, helaas rij ik geen Grand Prix niveau, dus helaas heb ik (en vele vele anderen) niet zo'n hoofdstel

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:22

die hangende frontriem is niet te koop. Sommige "hangen"al iets maar meestal word dat gecreeerd door een"(te) grote frontriem, en deze elke dag goed in de olie zetten na het rijden!

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:00

De onderste is denk ik van passier en idd rondgenaait. De bovenste zal gecombineerd zijn uit verschillende hoofdstellen. Standaard koop je in de winkel vaak geen zwart hoofdstel met een witte neusriem.

Dat doorhangen kan idd zoals #Ymke# het beschrijft, maar hoofdstellen als bijv. passier zijn van heel zacht leer en gaan daardoor makkelijk doorhangen. Bij een onderlegde frontriem zal het al niet makkelijk meer gaan, deze zijn simple weg te stijf.

Misschien idd gewoon maar even emailen!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:51

beide hoofdstellen zijn van passier, en ik heb zelf ook een passierhoofdstel, en krijg het nog steeds niet voor elkaar dat mijn frontriem ook zo mooi gaat hangen Schijnheilig

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:59

ik wil ook zo'n frontriem Boos! ik heb gedeeld kopstuk, een heel netjes hoofdstel, gebombeerd leer enzo, netjes afgewerkt maar ik moet die frontriem die erbij zat gewoon niet. Er zitten van die glitters in,. en dat vind ik niet echt mooi. Ik ben dus ook op zoek naar een zo'n rondgenaaide frontriem, maar ben deze nog niet tegengekomen Boos!