Naar engeland !! EINDELIJK !!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Naar engeland !! EINDELIJK !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 23:17

YES ................................tis bijna zover .......nog 2 maandjes en dan ga ik naar engeland !! Haha! op excursie ..............met school Haha! een week lang keten in een hotel LACUH !! dat worden lange nachten Knipoog met de bus naar de westkust van nederland...................dan met de boot naar londen.......en dan SLAPEN !!!.......we komen tegen de avond aan......dus het is meteen kamers vedelen keten .......en slapen als we daar aan toe komen maar dat zien we dan wel weer

omdat ik op een landbouw school zit ....( omdat ik dus veearts wil worden ) gaan we onderanderen naar de grootste veemarkt van engeland !! lijkt me echt stoer ....ze verkopen daar alles ......YYAH !! OOK PAARDEN !! helaas kan ik er niet stiekuhm eentje meesmokkelen .....zo'n beestje past natuurlijk niet in mijn reistas !! HELAAS !! Schijnheilig maar toch jammer .........ik heb er nou al vreselijk zin in ...............maar dan moet ik wel mijn ponytje voor een week misssen !! Huilen kan ik dat wel ?? Verward Huilen nou ik neem wel een kadotje voor dr mee Vork gna gna .......en natuurlijk foto's kan geen dag zonder haar Lovers !! Haha! dan word een week dus moeilijk ! Frusty nou ik sla me dr wel doorheen.....................hoop ik .........

maar gelukkig zit ik bij allemaal paardegekken in de klas dus dan word het verdriet natuurlijk al veel minder Haha! lekker kletsen !! ....tijd zat haha
maar jah het duurt nog 2 maandjes en ik draaf nou al helemaal door Frusty maar ikga natuurlijk wel foto's maken !! en die zet ik dan zeker weten op bokt ! ga jullie lekker laten meegenieten Haha! Haha!

nou ik ga maar weer eens stoppen .....................

mxxxl

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 17:28

Leuk he! Ik ga van 28 juni t/m 1 juli naar Londen. Wij gaan musea bezoeken Scheve mond

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 19:03

ik ga van 21 tot 28 april naar Oxford Haha! naar de universiteit..wat colleges volgen..beetje over de Cotswolds wandelen..kasteeltjes bezoeken.. SUPER Knipoog

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:27

Paard daar kopen is geen probleem hoor, vervoer is zo geregeld Haha!
Ik krijg als het goed is volgende week dinsdag mijn pony uit Engeland.

Maar Engeland en vooral Londen is tof. Zelf wil ik heel graag naar Wales, ben al wel vaak in Engeland geweest.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:52

hoi,
ik ben ook in Engeland geweest. een heeeeeel tof land!!! een van de mooiste en leukste. Ik voelde me er op mijn gemak. Vond het er schoon uit zien. en niet echt crimineelachtig ofzo.....Echt een van mijn tofste vakanties! wil ook nog es naar ierland.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:55

Apollo schreef:
hoi,
ik ben ook in Engeland geweest. een heeeeeel tof land!!! een van de mooiste en leukste. Ik voelde me er op mijn gemak. Vond het er schoon uit zien. en niet echt crimineelachtig ofzo.....Echt een van mijn tofste vakanties! wil ook nog es naar ierland.


jaaaahhh! trektocht te paard door Ierland Cool Dat heb ik mezelf nog eens beloofd. Goede kenissen van ons hebben dat als huwelijksreis gedaan Haha!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 22:04

missy_m schreef:
jaaaahhh! trektocht te paard door Ierland Cool Dat heb ik mezelf nog eens beloofd. Goede kenissen van ons hebben dat als huwelijksreis gedaan Haha!


Jaaa!! Ik had er een keer in een oude Club penny (toen nog: hart voor paard en pony of zoiets) een heel stuk gelezen erover. je kon dan ook een catalogus bestellen over trektochten in Ierland. Ben het adres kwijt geraakt. en de Club penny hebben ze niet meer in de bieb Huilen
Maar dat lijkt me echt coool!!! heeeeerlijk......-zucht- ik ga wegdromen.....

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 22:05

Wij gaan ook eind mei ofzo 3 daagjes naar Londen met school..! Cool

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 07:02

Engeland is idd heel leuk. Het leukste nog is dat het tussen Nederland en Wales ligt, wat meestal betekent dat ik er zo snel mogelijk door wil rijden Haha!

Alle gekheid op een stokje: waar ga je heen? Newmarket of zo? Wel een beetje zorgen dat je goed Engels spreekt, zodat je ook wat met de inboorlingen kan praten Haha!

Eet ook goed Engels eten, met name Curry en een goeie Angus of Aberdeen steak is heel goed daar.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 11:13

Ik kan iedereen Ierland echt aanraden. Ben er zelfs nu 2x geweest en zou er nog zo 10x heenwillen. Ik heb btw die Club Penny nog met het adres. Als mensen het willen hebben, moeten ze ff een PB sturen, want ik moet het even opzoeken en dan doe ik het voor nix Tong uitsteken

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-02 20:07

Nathalie schreef:
Wij gaan ook eind mei ofzo 3 daagjes naar Londen met school..! Cool


EIND MEI ?? MY 2 !!! ik ga 27 mei tot .......ff rekenen hoor Knipoog uhmm tot 31 mei !! 5 dagies ..............maandag t/m vrijdag ! en ook naar londen !! BETERZZZ mischien kom ik je nog wel tegen haah Haha!