Niet te geloven grrrr.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marquez1

Berichten: 2987
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Oldenzaal

Niet te geloven grrrr.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 14:50

De boom van mijn zadel is alweer gebroken Boos! . Het eerste zadel (rocky) lag op een gegeven moment niet meer lekker. heb er metteen naar laten kijken en de boom was gebroken. Dat vondt ik al heel raar, omdat het bij mijn weten nooit gevallen is en ik ben verder ook nooit met paard en al gevallen.
Nou het duurde en duurde. In totaal heb ik bijna een half jaar moeten wachten op een nieuw zadel. Er zat nog garantie op dus ik kreeg na een half jaar eindelijk een compleet nieuw zadel OK dan! . Het was wel een meroveck maar die was volgens de winkelier exact hetzelfde alleen de kleur van de gespen enzo was anders.
Dus ik helemaal blij met mijn nieuwe zadel.
Nu nog geen half jaar later ging dit zadel kraken. Ik heb het metteen weer weggebracht. En ja hoor weer gebroken Boos! . Ik heb het zadel nog geen half jaar dan mag zoiets toch niet gebeuren? Het is ook niet echt een goedkoop merk ofzo. het is een middenklasser dat net onder de dure merken komt zoals stubben en kieffer.
Er zit nog wel garantie op dus ik denk dat ik wel weer een nieuwe ga krijgen maar nu moet ik weer zo lang wachten.
Ben het nu een beetje zat Stoom uit je oren
Heeft 1 van jullie ook problemen gehad met een rocky of een meroveck zadel?


Annemiekbram

Berichten: 3529
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: Twente!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 14:57

nej ik ken dat merk niet....maar ik vind dat dat niet mag kunnen als je een zadel maar een half jaar heb...ik heb de mijnes al een paar jaar en was toen 2e hands en er is nog nooit iets mee geweest...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:50

Volgens mij heeft mijn verzorgpony een Rocky VZH zadel?! Iig, er staat Rocky op een plaatje onder het zweetblad Knipoog Maar de eigenaresse heeft dit zadel al vrij lang, en er is nog niks mis mee...

    If you can dream it, you can do it ...


Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:19

Jee das balen! Hopen dat ze er dit keer wat minder lang over doen en anders moet je maar je geld terugvragen en een beter zadel kopen.

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:50

das idd wel heel rot...
je zou idd je geld terug kunnen vragen als het weer zo is

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:36

zou het niet liggen aan je pony?

~ Knowledge is knowing the difference between your oliebol and you're oliebol

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:43

meroveck is niet zo'n super merk maar ik vind het erg raar dat ie na zo'n korte tijd al breekt.

een stubben breekt na genoeg nooit en het is een zadel wat je voor de rest van je leven hebt. echt super kwaliteit. dus dat is zeker een aanrader.

March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:01

Wij hebben ook een stuk of 4 Meroveck zadels liggen maar die zijn allemaal perfect. Nog nooit iets mee aan de hand geweest, liggen mooi, zitten lekker. Mijn ervaring van Meroveck is dus wel goed, nooit geen problemen mee gehad.

Vaag dat het gebroken is, en ook nog twee keer achter elkaar Verward

"Cruel crazy beautiful world"

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 20:35

niet echt leuk als je zadel steeds breekt nee,maar normaal mag zoiets toch niet kunnen?

ik heb ook nog nooit van die merken gehoord eigenlijk?

ik heb een kieffer en ben er heel tevreden over Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:32

Wintec? Daar kan je de boom van losschroeven en nieuwe inzetten. Kosten +/- 13 euro, ben je daar ook weer vanaf....

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:37

Jantine2 schreef:
Wintec? Daar kan je de boom van losschroeven en nieuwe inzetten. Kosten +/- 13 euro, ben je daar ook weer vanaf....

Was het maar zo Lachen
De boom is het gedeelte waar je op zit, bij Wintec verwissel je alleen het gedeelte van de boom dat over de schouders valt. Als de boom gebroken is, heeft een Wintec 'boom' dan ook helemaal geen zin.

Balen dat die zadels zo snel stuk gaan! Heb je al gekeken of het aan de opslag oid ligt?

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 08:15

Dat kan echt niet!
Zo snel al! Echt balen!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Theeglas

Berichten: 2542
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: Avenhorn (Noord-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:01

wel heel raar hoor zo´n korte tijd en hij is al gebroken:S
egt vaag :S

marquez1

Berichten: 2987
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 13:18

batje schreef:
Was het maar zo Lachen
De boom is het gedeelte waar je op zit, bij Wintec verwissel je alleen het gedeelte van de boom dat over de schouders valt. Als de boom gebroken is, heeft een Wintec 'boom' dan ook helemaal geen zin.

Balen dat die zadels zo snel stuk gaan! Heb je al gekeken of het aan de opslag oid ligt?


Opslag? Je bedoelt de manier van opslaan in een magazijn? Tja misschien is dat het. Maar ze moeten iedere keer een nieuw zadel bestellen dus in de ruitersportzaak liggen ze niet op vooraad.

Ik kan idd wel mijn geld terug vragen maar eigenlijk is het zadel niet mijn eigendom. Ik rijd en verzorg marquez voor een ander en we beschouwen hem eigenlijk als mijn paard. Maar dat is hij niet en zijn zadel dus ook niet. Als ik het geld terug vraag heb ik nog niet genoeg voor een tweedehands merkzadel. Ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat ik gewoon pech heb en het een maandagochtend product was. Ze zorgen maar dat ik een goed zadel krijg. ben er echt zat van Boos!

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 17:25

wat een rot zadel zeg. dat mag echt niet gebeuren hoor.

jobiene14

Berichten: 185
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:35

Vraag gewoon of je niet een heel ander soort zadel kunt krijgen dus van een heel ander merk misschien zijn die wel veel beter!
Wat je moet doen om hem sneller te krijgen is gewoon om de week een keertje bellen dat is beetje drammerig maar het helpt egt!
liefs Laura

I love mn haffie IRIS

jobiene14

Berichten: 185
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:36

amie_x_mij schreef:
zou het niet liggen aan je pony?

haha ja dat zal het zijn!

I love mn haffie IRIS

marquez1

Berichten: 2987
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 08:54

jobiene14 schreef:
haha ja dat zal het zijn!


Ik zie hem al in het geniep, in het holst van de nacht, stampen en beuken op dat zadel, misschien denkt hij dan dat hij niet hoeft te werken Haha!

Hij heeft er dan geen rekening mee gehouden dat zijn eigenaresse nog een dressuurzadel achter de hand heeft Knipoog

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 00:25

Hoe heb je m zelf thuis in de kast/zadelkamer liggen? Is het zadel misschien toch niet zo goed passend als jij dacht?

Ken zowel het merovech als de Rocky. Het is niet de goedkoopste prijsklasse, maar dat ze kwa kwaliteit net onder de stubben en kieffer zitten is ook niet waar.

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 00:26

En kwa leeftijd ben je het paardje spelen op een stoel met zadel denk ik ook al voorbij Haha!

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 15:03

gnagna.. zo bedoelde ik dah niej.. ik was ff in de war Tong uitsteken sii

~ Knowledge is knowing the difference between your oliebol and you're oliebol

m_forest
Berichten: 121
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 20:15

haha,... tjha je hebt van die mense die denk da se da nog kunne of da ze hun vader neersette voor paard... neehj geintje vind het versgrkkelijk voor je, je kunt ze eik daarvoor we aanklage 2 x boom kapot bij 1 en deselfxe winkel

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:12

jeetje wat rot zeg. zeker 2 keer na elkaar.
nu maar hopen dat je de volgende zadel iets sneller krijgt.

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 23:03

Zoek ff op mijn naam in combinatie met Merovech en je vindt wel wat denk ik. Ik heb niet zoveel zin het hele verhaal weer te doen, maar wij hebben drie merovechs gehad in totaal, en steeds problemen gehad met de boom. Of hij brak idd spontaan, of hij kwam door de zitting heen, of hij was na een paar maanden alweer flexibel geworden......die bomen zijn van kunststof(verre van ideaal) en het zijn gewoon Oost-Europa-zadels, hoe je het ook wendt of keert.
De laatste die wij nieuw gekregen hebben, hebben we dus meteen maar ingeruild voor een degelijke Wintec, geen gezeik meer!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, belle_boef, joyce83, MairiMacBran, Mark0919, shaddy82 en 47 bezoekers