clubwedstrijd, vader nog steeds niet trots :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

clubwedstrijd, vader nog steeds niet trots :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 14:52

Ik had vandaag wedstrijd. Ik heb Pros nog niet zo lang, wel vanaf December eigenlijk, maar ze is ziek geweest en vaak niet kunnen rijden dus het lijkt heel kort.
Ik moest een B proefje doen, had ik in juni ook al een keer gedaan en toen ging het ook goed dus....
Me zus heeft ook een nieuw paard en me vader vindt die helemaal geweldig en mooi enzo. En die van mij is effe minder mooi enzo dus ook meteen minder leuk. Maar ik ben echt heel tevreden met 'r en vindt het ook totaal niet erg dat ze niet supermooi is. Lelijk is ze trouwens ook echt niet hoor dus waar ie zich druk om maakt. Maar me vader is dus nooit positief over der en het rijden enzo terwijl het meestal zo goed gaat.
En nu moest ik dus het proefje doen en ik dacht nu ga ik wat laten zien enzo en dat lukte dus niet. Het ging voor geen meter. Druk, kijkerig, op zoek naar het paard van me zus. Het ging echt niet. Maar opzich zaten er volgens me zus en me vriendin wel mooie stukken tussen.
Maar me vader had zo net gezegt van ja het ging helemaal niet enzo maarja langzaam aan gaat het beter. Dat zei die vanochtend ook al, dat het langzaam aan beter ging. Maar het gaat hartstikke snel!!! Dus ik probeer me aldoor te bewijzen enzo zodat hij ziet dat ik het kan enzo en trots kan zijn maar dat lukt dus niet. Nu ga ik denk maar gewoon proberen en niks van aan te trekken en gewoon voor mezelf te rijden.
Maar ik vind het echt niet leuk meer. Ook al heb ik het gevoel dat ze mooi loopt zegt ie nog van; hij mag wel meer dit en dat enzo. Echt zo stom!! Ik ga als het goed is volgende week officieel me eerste wedstrijdje doen, omgehaald door me zus en me vriendin. Ik hoop dat het dan goed gaat en goeie resultaten behaal zodat hij het ook goed vind. Maar het is echt dom dat je dat wil voor je vader en niet voor jezelf Verward
maarja, ik zie wel. Ik ben iig onwijs blij met Pros alleen had het wel leuk geweest als me vader dat ook was geweest.

Life go's on


Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:22

Je hoeft jezelf ECHT niet te bewijzen voor zo'n vader die nergens iets van weet. Nouja... misschien weet hij er wel wat vanaf maar niet over jou paardje. Zolang jij tevreden bent kan je vader de pot op hoor. En echt zo oneerlijk dat hij zo doet. Veel plezier met de wedstrijd volgende week.

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 15:23

Hij weet er niet zoveel vanaf...
dankje

Life go's on

melaniieeeH

Berichten: 95
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: eindh0ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:29

Als je vader zo reageerd zou ik persoonlijk niet eens willen dat ie kwam kijken... Ik rijd voor mezelf en niet voor men vader... Maar goed, zorg dat het je eene oor in gaat en je andere oor uit... Lachen Veel succes iniedergeval met die wedstrijd!

daag Ozaliin

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:32

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit helemaal niet leuk voor jouw is!
Je moet het rustig aan blijven doen en trots zijn op je zelf.
Als jij vindt dat het goed gaat en tevreden bent over de resultaten dan is dat goed.
Misschien kan je tegen je vader zeggen dat je het niet leuk vindt dat hij je zo beoordeeld.
Je moet niet te haastig te werk gaan hoor......meestal is haastige spoed zelden goed.
En daar komt nog eens bij dat je het zelf leuk moet blijven vinden.
Want als de lol er van af is komen er haast geen prestaties.

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2


Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:32

dat is echt heel erg jammer, dat je vader zo doet. Dat Pros een beetje kijkerig en druk is wil nog neit zeggen dat hij niet leuk is! Als Pros het paardje van je Avatar is vind ik hem wel lief! mijn paard is ook onwijs druk en kijkerig. Niet altijd, maar soms wel! En nog steeds is hij gewoon supergeweldig volgens mij! niks van je vader aantrekken hoor Knipoog

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:34

Ik denk dat jij doordat je je zo graag wil bewijzen, hartstikke gespannen op je paardje zit tijdens zo'n proefje, en daar gaat hij natuurlijk niet beter van lopen. Daarnaast raak je er straks ook nog het plezier in kwijt! Probeer zoals je zelf zegt lekker te rijden voor jezelf, je weet dat het steeds beter gaat en anderen zien het ook, dus ik zou je vader lekker laten kletsen Knipoog Makkelijk gezegd natuurlijk, het blijft je vader, maar ga lekker je eigen gang, dan komt het met die wedstrijden ook wel goed!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:35

Inderdaad, ik ben het met de anderen eens. Je hoeft jezelf echt niet te bewijzen. Ik heb misschien ook niet het mooiste paard in de wereld, maar zolang je zelf trots op je paard en jezelf bent...! Lachen In de proef zelf gaat het helaas vaak slechter dan je weet dat je samen kan, tenminste zo ging dat bij mij de eerste en tot nu toe enige keer dat ik een proef reed. Haha! Misschien moet je eens met je vader gaan praten, want zo te zien (nou ja, lezen) zit je er erg mee!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:36

lekker laten gaan die vader!
je heoft jezelf niks te bewijzen hoor, vertouw maar op je pony, en heb er plezier in!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:03

laat um maar mooi banketstaaf, net of hij de paardenprof is ofnie?
daar ken ik meer vaders van Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:33

Ik zou toch eens tegen je vader zeggen dat je je gekwetst voelt over het feit dat hij je pony zo over jou en je pony praat. Grote kans dat hij het niet zo gemeen bedoeld en dat hij dus niet door heeft hoe het jou raakt.

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:43

Tigger schreef:
Ik zou toch eens tegen je vader zeggen dat je je gekwetst voelt over het feit dat hij je pony zo over jou en je pony praat. Grote kans dat hij het niet zo gemeen bedoeld en dat hij dus niet door heeft hoe het jou raakt.


Ben ik het helemaal mee eens...
Echt niet leuk hoor van Pa...
ouders.... daar kun je beter soep van koken...

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:40

Nou ga jij maar lekker genieten, en laat hem maar praten!

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:46

Maar misschien bedoelt hij het allemaal zo slecht nog niet en wil je helpen door deze dingen te zeggen!
Wil je misschien wat oppeppen voor een wedstrijd en misschien ziet hij wel meer in jullie wat er nu nog niet uitkomt.. dat bedoelt ie dan niet slecht!
Probeer et van de positieve kant te bekijken!
En idd.. zeg gewoon tegen je pa hoe jij het ervaart wat hij zegt, misschien is hij er zichzelf niet van bewust!

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 09:36

Nee ik denk niet dat hij er meer in ziet ofzo want oppepend praat hij niet. Gewoon van je zie wel hoe het gaat enzo en niet zo enthousiast. Maar hij is ook veel liever voor het paard van me zus dan voor die van mij. Dus daar merk je het ook aan. Maarja ik laat hem wel en misschien zeg ik het wel een keer. Of ik wacht af of het verandert als het super gaat ofzo. Dat zou ik dan wel erg vinden maar dan weet ik wel zeker waar het hem in zit. Eigenlijk vind ik het helemaal niks voor me vader. Maarja, met me vorige pony (van me advater) ging het dressuur nooit echt goed en toen had ie het niet. En nu gaat het wel goed (voor mijn gevoel) en nu heeft ie het wel.

Life go's on

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 09:40

Laat je vader gewoon lekker praten..Als jij vind dat het voor har doen goed gaat dan zal dat toch ook wel zo zijn. Gewoon lekker genieten van je paardje..! Haha!

    06-03-1997 Peppertree 15-06-2004, Rust zacht
Use B+10
Zazou B+11, L1+13, L2+14

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 19:21

Ik had het vanmiddag tegen me moeder verteld, het floepte er zo uit Verward Maar ze heeft het er met me vader over gehad, wat niet mocht van mij... Maar hij had vanavond, na de les, wat goed ging b.t.w. Tong uitsteken sorry gezegt omdat hij aldoor zo op me aan het mopperen was. Dus hij had het zelf ook wel door. Maar ik zie wel wat er nu verandert maar vind het iig wel erg lief dat hij sorry zei. Ik hoop dat ie me rijden en me paardje nu ook meer gaat waarderen maar dat zie ik wel.

Life go's on

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:47

Nou gelukkig soms klaart zo'n gesprek de lucht, misschien gaat het nu wel beter.

rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:57

gewoon jezelf blijfen. jij weet wat je doet en jij bent trots op je paardje. houden zo. mijn vader geeft er ook niks om. gewoon laten kletsen.

hou vant leven hou van de zon geniet nog maar even

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:00

Je hoeft je niet te gaan bewijzen hoor, meid! Als jij trots bent op jezelf en blij bent met je paard, is het prima! Je moet je niks van je vader aantrekken, zeker niet als hij er niks vanaf weet! Kop op OK dan!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:04

Nee idd, ben het helemaal eens met bovenstaande mensen!! Echt grote onzin dat je vader zo doet!! Rijd maar lekker verder, en negeer die opmerkingen!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mino1, Pellelilly, sterregoud, tienus63 en 42 bezoekers