whhaah vliegende mus :? met foto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

whhaah vliegende mus :? met foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 12:46

zat ik net op bokt een beetje rond te kijke hoor ik opeens tik tik tik, dus ik denk het zal de poes wel zijn kijk ik om zie ik iets kleins lopen. nou me eerste reactie was whaaa er zit een muis kijk ik beter zijn het 2 musjes Verward ik wou eerst even rustig brood pakken maarja ze vlogen alle kanten op en tegen het raam aan echt heel zielig Verdrietig . kwam me zus erbij dus we hadden echt zoiets van alweer {het is de 3de keer in 2 dagen}. toen was er eentje buiten maar de andere wou niet hij was in een plant voor het raam gaan zitten maar iedere keer als we probeerde het raam te open vloog die als een gek in het rond
hier een foto van hoe die in de plant zit zoek de mus:
Afbeelding
dus ik een heel brood spoor neergelegd zat die daar lekker van te eten ik dacht kan ik hem naar buiten sturen hij zat heel dicht bij de deur en toen is die volgens mij alle plante afgegaan in de keuken eerst toen een naast de tv toen vlakbij het raam en toen was die buiten. hier nog even een paar foto's:
hier zat die in de keuken:
Afbeelding
toen zat die vlakbij de tv zoek de mus als je goed kijkt zie je hem:
Afbeelding
en toen weer een plantje vlakbij het raam zie je hem ook maar slecht op maar ze zijn dan ook in vogel vlucht gemaakt:
Afbeelding
en toen zat die weer buiten:
Afbeelding
de kwaliteit is niet zo heel goed ook omdat me zus en ik helemaal de slappe lach hadden omdat buiten de honden ook aan het janken waren voor een ambulance. en ik was in paniek voor dat arme vogeltje. dus vandaar.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 14:13

arme beestje , zie je zelfs de dieren worden gek van dit weer
dan weer koud dan weer bloedje heet

ze kwamen vast verkoeling zoeken bij je binnen , gelukkig zijn ze weer heel huids buiten

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:23

IK heb je topic, vanwege de foto's, verplaatst naar ITP.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:37

haha, als je maar lol hebt

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:34

Whahah, Wta lief Lovers

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:48

Awhh.. dat arme musje Ach gut
hij is nu iig weer gezellig buiten Vork