Ik zal mij even voorstellen, ik ben een paard....geloof ik?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Ik zal mij even voorstellen, ik ben een paard....geloof ik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 14:03

Hallo, ik ben een paard en mijn vrouwtje noemt mij Cerise.
Gisteren werd ik opgezadeld maar ik mocht niet zoals gewoonlijk leuk spannend de weg op, nee, ik moest in de buitenbak waar ik op sommige plaatsen nog vrij diep in weg zak.
Dat is bepaald niet soepel lopen!
Vooral omdat ik pas een half jaartje een mens op mijn rug draag, en das echt wel even oppassen dat ik niet omval hoor! Frusty

Maar goed ik bleef netjes stil staan met opstijgen, werd de stem van het vrouwtje ineens superlief Verward Schijnbaar hoort het zo?
Toen wilde ik nadat ik in de hoek had gelopen niet meer vooruit want tja, dat was weer blub... diep wegzakken dus.
Maar ja ze bleef met die hakken porren in mijn buik... nou goed dan, zolang ik maar niet in draf hoef.

Op het 'redelijke' gedeelte moest ik weer van die stomme rondjes lopen, linksom en rechtsom.
Linksom vind ik niet zo erg, maar als ik rechtsom ga voel ik aan de linkerkant van mijn lijf die spieren zo trekken... en het vrouwtje heeft makkelijk praten, ZIJ hoeft niet zo moeilijk te doen!
Uiteindelijk voelde ik het al wat minder en kon ik wat beter buigen, en weer werd die stem van het vrouwtje heel lief en kreeg ik zowaar een aaitje!

Had ik zowaar gedacht dat ik het moeilijke gedeelte gehad had... niet dus. Scheve mond
Ik mocht ineens mijn hoofd niet meer omhoog gooien, dan voelde ik heel strak dat bit in mijn mond?
En ook met mijn neus op mijn knieën schuren, wat ik altijd doe na een half uur rijden, mocht ook niet Verdrietig
Dus ja dan maar 'halverwege' lopen... met die hals wat gebogen dan zat dat bit tenminste niet zo strak.
Toen was het vrouwtje ineens weer 'lief' met de teugels en haar stem... nou dat geloof je niet: ze was supertrots op mij en zat te glunderen! Party!!
Ik voelde die glundermiep door mijn hele lijf heen... Knipoog

Schijnbaar wil ze dat ik dat vaker doe.
Nou ja alleen als ik zin heb hoor.
Want schuren op mijn knieën heb ik lekker later toch nog voor elkaar gekregen.
LEKKER PUH! *LOL*

Toch vond het vrouwtje het rijden erg goed gegaan want ik kreeg maar liefst drie snoepjes.
En vandaag tijdens de buitenrit zowaar ook drie in totaal!
Ik begin haar steeds liever te vinden geloof ik.
En die man met dat kale hoofd, waarmee ze getrouwd is, die vind ik ook heel lief.
Ik wist alleen niet hoe een kaal hoofd smaakte, dus heb even op de bovenkant gelikt. Scheve mond
Hmm. Ging wel.
Doe mij maar een paardensnoepje! Vingers aflikken

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 14:06

Hahaha! Echt geweldig hoe jij dat kan schrijven! Maar het gaat dus goed met rijden begrijp ik? In ieder geval kun je de paardenpsychologie goed verwoorden Haha! .

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 16:13

Gaaf verhaaltje joh...vooral dat stukje over dat kale hoofd van je man Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 17:49

whahahaha lig hier helemaal onder het buro *LOL* *LOL*
Ik zie het al helemaal voor me hoe Cerise doet.
Leuk joh dat het zo fijn gaat.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Re: Ik zal mij even voorstellen, ik ben een paard....geloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 17:52

Dorine schreef:
Hallo, ik ben een paard en mijn vrouwtje noemt mij Cerise.

Hé jij ook op bokt. Ik (Laiser) mag ook even bokken

Citaat:
Gisteren werd ik opgezadeld maar ik mocht niet zoals gewoonlijk leuk spannend de weg op, nee, ik moest in de buitenbak waar ik op sommige plaatsen nog vrij diep in weg zak.
Dat is bepaald niet soepel lopen!
Vooral omdat ik pas een half jaartje een mens op mijn rug draag, en das echt wel even oppassen dat ik niet omval hoor! Frusty

Weet je eigenlijk zouden we het eens om moeten draaien. Die menselijke merries een zadel op en wij rijden. En dan moeten zij ook niet gaan mutsen als wij ze eens door die vieze kleverige zandbak laten lopen. Tong uitsteken


Citaat:
Maar goed ik bleef netjes stil staan met opstijgen, werd de stem van het vrouwtje ineens superlief Verward Schijnbaar hoort het zo?

Het schijnt inderdaad dat ze zoiets afgesproken hebben. Verward , Snap jij het. Ik vind het klinkklare onzin en laat mijn baasje dat dan ook regelmatig merken. Je gaat toch niet stilstaan. Zo'n ding op je rug hebben ze toch om te rijden. Nou dan zullen ze rijden }>

Citaat:
Toen wilde ik nadat ik in de hoek had gelopen niet meer vooruit want tja, dat was weer blub... diep wegzakken dus.
Maar ja ze bleef met die hakken porren in mijn buik... nou goed dan, zolang ik maar niet in draf hoef.

Ja porren kunnen ze zeker. ZIJ hoeven daar niet doorheen te banjeren. }> Ik wil toch echt mijn voetjes schoonhouden hoor. Daar steek ik vaak uren werk in Schijnheilig

Citaat:
Op het 'redelijke' gedeelte moest ik weer van die stomme rondjes lopen, linksom en rechtsom.
Uiteindelijk voelde ik het al wat minder en kon ik wat beter buigen, en weer werd die stem van het vrouwtje heel lief en kreeg ik zowaar een aaitje!


Ja en dan zeggen ze Schijnheilig
Dat is on ons soepel te maken. (Nu moet ik toegeven dat ik ook inderdaad wel wat soepeler ben geworden sinds mijn baasje me rijd. En ik heb ook een betere conditie gekregen.


Citaat:
Had ik zowaar gedacht dat ik het moeilijke gedeelte gehad had... niet dus. Scheve mond
Ik mocht ineens mijn hoofd niet meer omhoog gooien, dan voelde ik heel strak dat bit in mijn mond?

Weet je wat ik niet snap, ze vinden dan dat we dan mooi lopen. Weet je wat ik mooi lopen vinden. Gras onder mijn edele voeten, niets op mijn rud en niets aan mijn hoofd, dat is pas mooi lopen.

Citaat:
Toen was het vrouwtje ineens weer 'lief' met de teugels en haar stem... nou dat geloof je niet: ze was supertrots op mij en zat te glunderen! Party!!
Ik voelde die glundermiep door mijn hele lijf heen... Knipoog
Schijnbaar wil ze dat ik dat vaker doe.
Nou ja alleen als ik zin heb hoor.

Ja inderdaad, alleen als wij daar zin in hebben doen we dat. Bijvoorbeeld als je zo'n heerlijk slobber-maaltijd na afloop krijgt. Vork Tong uitsteken Vork Vingers aflikken Dan wil ik dat best wel eens doen hoor.

Citaat:
Want schuren op mijn knieën heb ik lekker later toch nog voor elkaar gekregen.
LEKKER PUH! *LOL*

Okee goed zo SUPERCERISE! Ik mag jou wel!

Citaat:
Ik begin haar steeds liever te vinden geloof ik.


Ja ik moet toe geven die van mij vind ik ook heel fijn. Als ik jeuk heb, heb ik hoor ondertussen al geleerd hoe en waar ze dan moer krabben.
Citaat:
En die man met dat kale hoofd, waarmee ze getrouwd is, die vind ik ook heel lief.
Ik wist alleen niet hoe een kaal hoofd smaakte, dus heb even op de bovenkant gelikt. Scheve mond
Hmm. Ging wel.
Doe mij maar een paardensnoepje! Vingers aflikken

Nou bij die hengst (of ruin dat kan ik zo niet zien, hij heeft altijd zoveel dekens om Verward van mijn baasje is het bovenop nog niet zo kaal, maar hij is ook lief hoor. Ik moet hem alleen nog leren dat één appeltje niet voldoende is. Één zak met appels komt beter in de richting.

Hé meid doe dat baasje van jou de groeten en oh ja ook van mijn baasje.
Enne tot bokt maar weer hè?

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 19:28

Oke ik zal mijn baasje Dorine de groeten doen van jullie Laiser...
En ik heb haar trouwens tijdens de buitenrit vandaag weer eens goed laten merken dat ik ook wel eens een andere versnelling wil:
in de achteruit... Extreme duivel

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 19:44

Hahaha, geweldig, stelletje mutsen!!!! Haha! Arme Peter! Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:24

Dorine schreef:
En ik heb haar trouwens tijdens de buitenrit vandaag weer eens goed laten merken dat ik ook wel eens een andere versnelling wil:
in de achteruit... Extreme duivel

Ja die heb ik ook gevonden. Heel handig als die vervelende "instructrice" van ons weer eens meent op mijn te moeten zitten. No way. Dan schakel ik meteen over op zijn achteruit. Ik zal mijn baasje een beetje laten zien wat ik kan. Dat dacht ik niet, dan moet ik dat vast vaker doen. Waarom zouden we moeilijk doen als het makkelijk ook gaat Schijnheilig

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 01:09

Hahaha, leuk verhaal hoor! Die Cherise toch!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Ik weet niet hoe...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 01:32

Ik weet niet hoe je het voor elkaar kreeg, maar dit is een gigantish leuk verhaaltje. Dat van die kale man vond ik het leukste. Moest ik wel eventjes mee lachen. Ik zie het al voor me!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 15:34

Bedankt voor de leuke reacties!

En over die lieve man die bij mijn baasje hoort:
Niet door vertellen hoor maar...
ssst! Lips are sealed
Hij is aan 't denken wat hij mijn baasje Dorine zal geven op haar verjaardag binnenkort.
't Schijnt dat ik dan ook extra lief moet zijn volgens hem... Verward
Verjaardagen tssk, raren dingen hoor.
Ik wil élke dag lekkere dingen eten, niet alleen op een verjaardag!
Wie zorgt er voor worteltjestaart? Vingers aflikken